Marraskuisten Lista



Nyt ilmottaudun kanssa listalle, kun on tarkat tiedot :)

Eli

laskettu on 14.11.2012

mun ikä on 22

ensimmäinen lapsi

naistenklinikka 

asun vantaalla
 
voisko joku lisätä mun tiedot tohon listaan elikkä La oli 6.11.2012/Tanku/20/toinen/SEKS/tervajoki
 
Nt ultra takana ja LA onkin se ensimmäinen eli 10.11.2012.
Eli tässäpä tiedot jälleen kerran =)

10.11. / wessu / 33 / toinen / KAKS / Kainuu

 
Varmaan tulee enemmänkin taustailtua kun ei juuri koneella ehdi oleen, mutta ilmottaudutaanpa  silti (olen tuolta viime vuoden toukokuisista ;) )

7.11. / Minttura / 25 / Viides / K-HKS / Hämeenlinna

 
Nyt on taas listaa päivitetty :)

Minttura Vau, sulla on jo aika hieno porukka kasassa vaikka oot vasta 25 :) Musta tuntuu että ite kun oon 26 ja kolmas tulossa niin ihmiset on ihan kummissaan että ootpa aikasin alottanu lasten teon.. :D On aika hauskaa kun ihmiset tulee kyselemään että ihanaa, oot raskaana, onko sun ensimmäinen? Sitten kun vastaan että eikun jo kolmas niin kaikkien naamat aina venähtää :DD
 
Kiitti PePa :D
Juu mä tiedän ton fiiliksen ja mun mielestä on aina hauska nähdä ihmisten ilmeet kun niiden naama venähtää kuullessaan
Ite oon vielä kaupassa töissä ja jo viime raskauden aikana tuikituntemattomat ihmiset kyseli että ensimmäistäkö odottelet niin oli niin kiva aina vastata että no ei kun neljättä,, oon vielä niin nuoren näkönenkin että ykskin setä tuumas että "ei voi olla totta, vastahan sä olet rippikoulusta päässy!" Se pisti kyllä naurun tulemaan :D
 
Mä en ookkaan muistanut itseäni listalle ilmottaa. LA muuttui eka ultrassa 31.10 / pepi / 25 / toinen / LS / Länsi-uusimaa
 
Hei! Nyt minäkin vihdoin uskalsin liittyä. kun nt-ultra on takana ja sen osalta kaikki näytti olevan hyvin :)
Tässä siis tiedot:

25.11.12/simpukka78/33/ensimmäinen/EKKS/Lappeenranta
 
Mun laskettu aika siirtyi eteenpäin, eli se on 28.11. Eli jos listaan voisi korjata sen, eli alunperin siellä oli se 22.11.
28.11 ninnu./23/toinen/JS
 
Ensimmäisen ultran jälkeen uskallan ilmoittaa lasketun ajan tänne :P

23.11.12 / Pikkuinenmyy / 24 / Ensimmäinen / EKKS / Lappeenranta
 
heippa kaikille. katsotaanpa osaanko ees kirjottaa tänne.. :)

28.11.12/ suklaati / 23 / ensimmäinen / KOKS / kymenlaakso
 
Noniin voisi vihdoin itsekin liittyä :)

10.11.2012 / Mely / 22 / Ensimmäinen / KOS / Kerava
 
LA / Nimimerkki / Ikä / Monesko lapsi / Synnytyssairaala / Mistäpäin

23.11.12 / masunasukki12 / 23 / ensimmäinen / pk-seutu / Espoo
 
Takaisin
Top