Marraskuisten Lista

Mut voi lisätä listaan :)
2.11/ Nuksutin87 / 24 / Ensimmäinen / Seks / Etelä-pohjanmaa

En oo aiemmin uskaltanut ilmoittautua tänne keskusteluunne, koska oon pelännyt keskenmenon riskiä :( Mulla todettiin pcos ja sen takia tää raskaus on ollut aikamoinen koettelemus.. En oo halunnu heittäytyä tähän onnelliseen odotusaikaan vaan oon pitänyt ajatukset taka-alalla etten sit joudu pettymään.. Pahoinvoinnit on ollu tosi pahoja ja etovuus kestäny aamusta iltaan, ruokakaan ei oo yhtään maistunu ja näkkäri on ollut paras kaverini :P
 
Jos joku viitsii vaihtaa mulle tuon lasketunajan, vaihtu ekassa ultrassa ja nytten se olisi 22.11
 
No, niin nyt saan vastattua, kun ei millään meinannut aueta vastaussivu

3.11 / pötkylä / 28 / kolmas / SatKS / Rauma
 
Minäkin uskaltauduin vihdoinkin liittyä :)
29.11.2012 / Ninqyo / 21 / ensimmäinen / PS / Porvoo
 
Moi, mä voisin kans kurkistaa tälle puolen, kun olen lokakuun mattimyöhäinen eli 31.10. on laskettu aika. Sen piti alunperin olla aiemmin, mutta hiissautuu koko ajan myöhemmäksi vauvan koon perusteella, ja mua pelottaa koska näyttää siltä että vauvasta tulee skorpioni eikä vaaka :D. No, alunperinhän toivoin että tulis kevätvauva ja tyttö, eipäs sit mennyt ihan suunnitelmien mukaan kun lapsi syntyy keskellä synkintä syksyä ja saas nähdä onko vielä poika...Omapäinen alusta asti ;).

Semmoinen kiinnostaisi mua myös, että onko marraskuun odottajille omaa Facebook-ryhmäänsä olemassa tai voisiko sellaisen perustaa, jos joku vain viitsisi? Mua ainakin kiinnostais tulla tapaamisiin esim. äitiysloman aikana ja aiemminkin. En haluaisi itse ryhtyä nyt perustamaan, koska hallinnoin yhtä toistakin porukkaa, mutta jos joku muu viitsii rustata ryhmän alulle, niin olis kiva :). Jos ryhmä on suljettu (ei salainen), niin jäseniä ei tarvitse hyväksyä omalle kaverilistalleen lisätäkseen ryhmään. Nimi voisi olla joku neutraali, koska monen tuttavat ei varmaan edelleenkään raskaudesta tiedä, tai siitä ei halua Facebook-kavereiden kanssa niin keskustella (mulla ainakin välillä vähän yliannostus, kun puolet tutuista on saanut viime vuosina lapsia ja se on ainoa päivitysten aihe...)

Aurinkoisia päiviä!

31.10.2012 / Onnenpyörä / 30 / eka / Kätilöopisto
 
^ Sieltä lokakuun puolelta näkee mitä nuo FB-ryhmät tekevät palstan keskustelulle. Toivottavasti kukaan ei perusta enää mitään.

Minusta syksyn synkimpänä hetkenä syntyessä on puolensa. Pieni lapsi saa nukkua pimeän talven yli, eikä kesän valo ja epäsäännölliset aikuisten riennot ja matkat häiritse. Isyysvapaa kelpaa myös mukavasti Joulun alle. Voin olla hyvällä omatunnolla sisällä ja treenata hoitorutiineja.

Kevät, valo ja nurmikko tulee sitten juuri sopivasti kun ympäristö alkaa pientä kiinnostaa enemmän ja liikkuminenkin onnistuu jo jollain keinoin.

 
Jospa nyt mäkin vihdoin ilmoittaudun.. :D
16.11.12/niinnu/21/ensimmäinen/K-HKS/riihimäki
 

LA / Nimimerkki / Ikä / Monesko lapsi / Synnytyssairaala / Mistäpäin

1.11/ Kerppo / 23 / ensimmäinen / KYS / Pohjois-Savo
 
Takaisin
Top