Marraskuiset odottajat 2011 ??

josko tänne uskaltais kirjotella.. eli tein eilen plussa testin. LA ei osaa sanoa muuta kun marraskuussa kun en laittanu edellisiä kuukautisia ylös ja tuskin vielä edellisen jälkeen kauheen säännöliset :)  Eli toinen olis tulossa, vantaalla asusatan ja ikää löytyy 25. Luultavasti mennään Jorviin missä Janikakin pääsi maailmaan.
 
Minnuska89 Tulin tuolta elokuisista asti onnittelemaan, kun en tiedä luetko enää joko nyt onnistaisi- palstaa. Ihan tosi ihanaa että sullakin vihdoin tärppäsi!!! emoticon

Ei muuta kuin hyvää vointia!!
 
Kiitoksia Kcatri, jotenki on vaan niin vaikea uskoa vieläkään tätä että näin tärppäsi, olin kokoajan tähdännyt tuonne ensivuoden tammikuuhun ja nytten tuleekin marraskuussa jo :) Tää vaan on jotenki ihanaa :)

Omaa: Mulla ihmeen aikaisin alkoi nää pahoinvoinnit, rinnat on kipeät ja kasvanutkin jo jonkin verran, menkkamaisia kipuja tulee välillä ja vessassa saa juosta jatkuvalla syötöllä :) Nautin tästä raskausajasta jo :) Olen ollu tosi varovainen kaikissa että olen välttänyt nopeita liikkeitä että kaikki varmasti menee hyvin :)
 
Kivasti meitä jo alkaa olemaan täällä marraskuisten foorumilla... ja toivottavasti lisääkin tulee! emoticon

Mie oisin halunnut kertoa nyt jo raskaudesta mun ja miehen vanhemmille, mut pakko se on vielä vähän aikaa odottaa... ei vaan malttais! :-) uskoisin et kerrotaan joskus huhtikuussa sitten.. missäköhän vaiheessa se kunnallinen eka ultra olikaan? ku ei viittis kuitenkaan tonne yksityiselle varailla aikaa.
 
Heips!

Itse sain hieman yllättäen 28.2. positiivisen tuloksen raskaustestistä, vaikka söin ehkäisypillereitä emoticon . Olin jokin aika sitten pitkään kipeänä ja äitiysneuvolan täti meinasi, että tämän takia oli pillerit menettäneet tehonsa. Ilmoitin tietysti miehelleni ja olimme aivan samoilla linjoilla, tottakai uusi tulokas on meille enemmän kuin tervetullut emoticon .

Olen siis 29-vuotias ja meillä on mieheni kanssa jo ennestään kaksi lasta, tyttö on 10-vuotias ja poika 8-vuotias. Olen synnyttänyt Jyväskylässä keski-suomen keskussairaalassa ja Lohjan aluesairaalassa.
 
joo kait sitä taas jotain vois kirjotella Sain neuvola ajan 30.3 mut mun pitäis päästä raskausviikolla 7 ekaan ultraan mut oli aika sika vittumainen neuvola täti ei ollut sama kun viimeks sano et mitä sitä suotta ei sielä edes vielä kuulu ja ei sielä näy kun sikiö pussi jos on sinne päässyt olin vaan et kiitos vitusti... Pitäneen vielä huomenna soittaa uudestaan ja yrittää saada se oma neukkari täti puhelimeen ja pyytää siltä aikaa sinne ultraan jos en pääse sillon viikolla seittemän  mulla varmaan sekoo pää mut joo nyt on mentävä suihkuun ja nukkuun huomenna taas kouluun 
 
Tervehdys kaikille ja onnittelut plussaajille : )
Uutena koko foorumilla ja ensimmäistä raskautta fiilistellään : )  siis
täälläkin saatu kaksi odotettua punaista viivaa : ). LA olisi vaun laskurin mukaan 6.11.

6.11/ Ruutu2011 / 34 / ensimmäinen /HUS
 
Mä olin ainakin niin innoissani, että soitin heti plussapäivänä äitiysneuvolaan ja varasin ajan. Eka neuvola olis 29.3. Parin päivän päästä kävin hakees matskuu raskauteen liittyen (kun 'neuvolan täti' sanoi, että voin käydä hakemassa heti materiaalia) ja ensimmäiseks se täti halas ja onnitteli mua, ku astuin huoneeseen sisään! :) Hän kyllä tiesi, että yritämme vauvaa ja sanoi jo aikaisemmin, että toivottavasti pian tärppää. Mahtavaa, kun on noin innoissaan oleva 'neuvolatäti'. :) Hyvä fiilis senkin puolesta! emoticon  Mulla on ollu kans kovia menkkamaisia kipuja, mutta tässä vaiheessa ne on onneks ihan normaaleja. Hei, missä vaiheessa varhaisultran 'voi saada'? Ja saako sitä neuvolan kautta, vai pitääkö soittaa yksityiselle?! Totta kai on myös jonkinlaisia pelkotiloja, kun edellinen meni ilmeisesti kesken.. Jotenkin ei malttais odottaa montaa viikkoa sitä ekaa ultraa....
 

Täällä ilmoittautuu uusi tulokas:
-8.11.2011 / kettuliini / 34 / ensimmäinen / Jorvi?

Takana yritystä useita vuosia ja lapsettomuushoitoja vuoden ajan ja nyt ekassa ICSI-hoidossa verikokeesta otetusta raskaustestista elämäni ensimmäinen PLUSSA. Mieletön fiilis!!!
Kohta 6 viikkoa täynnä. Ruokahalu on kasvanut ja väsymystä ilmassa. "Ihan kuin ois pallo mahassa" -erään mainoksen mukaan:)
Reilun viikon päästä olisi ultra, meinasin tehdä itse vielä raskaustestin kotona, ihan vaan siitä ilosta, että näen itse sen PLUSSAN:)
Kaikille on kerrottu, jotka meidän hoidoista ja aikatauluista ovat tietäneet. Aion ottaa tästä ihanuudesta kaiken irti <3
Onnittelut kaikille muillekin plussanneille!

 
Heippa! emoticon

Täältä tulisin ja joukkoonne liittyisin, mikäli sekaan mahtuu :)

Olen 29-vuotias, ensimmäistä innolla odottava pirkanmaalaisnainen. Plussan sain lauantaina ja vahvistin sen vielä maanantaina. 4+1 olisi kasassa ja jos laskurit paikkansa pitävät, niin 14.11. olisi tämän odotuksen eräpäivä.

14.11./Tuiskuli /29 / ensimmäinen /TAYS

Mukavaa naistenpäivää kaikille!

Lilypie Pregnancy tickers
 
Josko minäkin uskaltautuisin tänne mukaan. Eli reilun 1,5v yrityksen jälkeen saimme vihdoin plussan testiin viime viikolla. Ikää 29v (piakkoin 30v) ja minulla jo pian 11v esikoinen, miehelle tämä vatsan asukas on ensimmäinen. Tampereella asustelemme. 
Viikonloppuna vatsakipuilua ja huonovointisuutta oli jonkin verran, närästystä erittäin runsaasti, mutta nyt on vaihteeksi helpottanut. Rinnat kipuilevat ja vatsaakin välillä hieman viiltelee. Neuvolaan soittelin ja sain ajan 8.4.

Eli 12.11. / Aphrael / toinen / Tays
 
jaaha en tiiä mitä nyt teen tänän kun heräsin ja menin vessaan niin pyyhkimisen yhteydessä tuli verinen kökkö niinköhän taas käy että tämäkin menee kesken näin se viimeksikin alko noh jos ei vielä maalailis piruja seinille mut jos jatkuu niin kyl soitan neuvolaan ja sanon että haluun sinne ultraan nyt enkä vasta myöhemmin multa lähtee meinaan nyt järki tämän kanssa jos sitä vaikka hetkeks nukkumaan ennenkun alan itkeen taas
 
Voimia Sanna89-  ja pidän peukkuja ja toivon parasta!

Kettuliini kiva kun saa samaa ikäluokkaa olevan jänskäämään esikoista!!

Iloisen jänniä odotushetkiä ja kevättä kaikille : ) sain neuvola ajan ensiviikolle : ) tästä se lähtee!
 
Ilmoittaudun sitten mukaan.

Eli 16.11 LA ja Kyss olisi paikkana synnyttee ja 25 olen ite ja 1v2kk vanhan tytön äippä.

Tein tonne uuven keskustelun aloituksen jonne laitoin nää lasketut ajat kun en inhoo mitää nii paljon kuin tätä uutta versioo tästä vausta. Ei toimi ollenkaan kuin haluaisin, entinen toimi just hyvin.

Mie tein plussan perjantaina 4.3. kierron mukaa sillo olis pitäny alkaa, laskurin mukaan 9 päivä joten laskuri menee ton 9 päivän mukaan eli nyt olis mulla sitten vasta viikkoja menossa 4+1. Toisella kokeilulla nappas, tammikuus unohtu ehkäsy mut ilmeisesti oltiin silti liian tarkkoja nii ei napanna mut nyt kun annettii vaa mennä nii heti nappas.

Olot on aivan erilaiset kuin ensimmäisessä raskaudessa: älytön pissillä juokseminen, palelu ollut jo pari viikkoa, väsyminen, muutaman kerran kuvotukset ja välillä vähä närästystä. Rinnat ei ole olleet oikeastaan millää tapaa ees mukana vielä, joskus tuntunu pisteen tapasia kolotuksia mut se siitä. Toisaalta lopetin imettämisen tammikuussa että sekin voi vaikuttaa asiaan. Katsellaan :)
 
jee muitakin kyssiläisiä kun minä vaan... En tiedä sitä tuhrua mikä tuli eilen aamulla sen jälkeen ei aas ole näkynyt että johtuko vain siitä että rehkin koulussa lumihommissa vähän turhan paljon mut enään ei ole vuotanut eli toivon mukaan vaavi on edelleen mukana kolmen viikon päästä olis eka neuvola ja ultra heti seuraavana päivänä niitä jännityksenä odotellessaemoticon
 
Moikka kaikille ja onnittelut plussista!

Varoen liityn odottavaan joukkoonne. Huomiseksi odottelin menkkoja, mutta tänään oli samanlainen fiilis kuin ensimmäisessä raskaudessa (joka meni kesken), joten enpä voinut olla tekemättä testiä. Hailakka haamu testissä näkyy, ensimmäistä odotellaan siis. Epävarmuus ja pelko on taustalla, mutta vaikeahan on olla innostumatta! Puolisen vuotta ollaan oltu ilman ehkäisyä. Edelliset menkat alko 5.2, mutta ovulaatio (joka myöhästelee välillä esim stressin vuoksi) oli viikkoa myöhässä, eli vasta 26.2. Laskettu aika ovulaatio-/hedelmöityspäivästä olis siis 19.11.
Ikää mulla on vielä muutaman kuukauden 22, miehellä pari vuotta enemmän. Kesällä tulee seitsemän vuotta täyteen meidän yhteiseloa. Turussa asustellaan, synnytyspaikka tulee siis olemaan TYKS.
Nyt vain toivotaan, että pienoinen jaksaa pysyä matkassa. Ja että viiva vahvistuu, testejä on kaapissa vielä pari.

- 19.11.2011 / Onni-Ilona / 22 / ensimmäinen / TYKS

Tarrasukkatoivotuksia ja onnellista odotusta kaikille!
 

Ruutu2011: melkolailla samalla suunnalla ollaan kaikenlisäksi:)

minä tein vielä kotona raskaustestin mutta taisin tehdä sen jotenkin väärin. testiviiva oli kyllä vahva mutta kotrolliviiva oli himmeämpi. no saanpa hyvän syyn tehdä ensi viikolla taas uudestaan. oli se silti hienoa nähdä itse ne kaksi viivaa:)

kohtahan se alkaa pikku-sydän lyömään <3

 
Heips kaikki marrasmasut!!

Täälä kans yksi odottaja, la olis laskurin mukaan 8.11.
Viimeviikon lauantainan tein kaksi positiivista raskaustestiä ja maanantaina varasin heti neuvolaan ajan ja se olis sitte 28 pvä tätä kuuta.
Oon 22v ja ensimmäistä odotan. Kaikki on niin uutta ja ihanaa, alku järkytyksen jälkeen!! ;)
Kiva liittyä joukkoonne!!
 
Tervetuloa Krepa88! Ollaankin saman ikäisiä. Miten kauan ootte yrittäny raskautumista, vai tuliko ihan puun takaa? Onnea kuitenkin! Kerro vielä missä synnytät, niin Minnuska saa lisättyä kaikki sun tiedot listaan :)

Mulla on tänään nyt sitten 4+0. Kolmannen testin tein tänään (ensimmäisen 3+5) ja viiva jatkaa vahvistumistaan, pikkuhiljaa rupean jo uskomaan että tällä kertaa saattaisi onnistuakin :)

Millaisia oireita teillä muilla on ollu? Mulla alko heikotuksella sillon 3+5, nyt on tullu mukaan mahan kipristely ja rintojen kipeys. On siis enemmän oireita kuin siinä kesken menneessä raskaudessa, sekin antaa uskoa että asiat on nyt paremmin kuin silloin :)
 
Kiitos, kiitos Onni-Ilona ja onnea myös sinne!! :)
Mukava kun samanikäsiä odottajia myös löytyy..

Heti ekalla yrittämällä tärppäs täälä meillä päin ;)

Soittelin sinne neuvolaan viime maanantaina niin laskettiin, että oon n. 6 viikolla raskaana, tarkemmin varmistuu sitten neuvola käynnin jälkeen..

Oireita on ollu jos minkälaisia, lieviä kylläkin mutta kuitenkin. Pahoinvointia, rintojen arkuutta, alaselkä oli muutaman päivän kipeenä ja mahassa semmosta jomotusta niin kuin menkat olis alkamassa. Oon kuitenkin ihan hyvin pärjännyt näiden oireiden kanssa!!
Ainut mikä on nyt ihan muutaman päivän aikana tullu niin kova väsymys. Pitää vaan koittaa nukkua hyvin ja paljon! Oon lähihoitaja ja teen vielä kolmivuorotyötä, mikä itessään väsyttää kun ei oo selkeää rytmiä niin saati sitten nyt... mutta eikähän se tästä!! :)
Mitä tee muut olette ammatiltanne vai opiskeletteko? vaki vai määräaikaisessa työssä?

TAYS:ssa sitten aikanaan synnytän :)

 
Takaisin
Top