Marraskuiset odottajat 2011 ??

en joutunu vaan kun oon siellä käyny pelkopolilla kun naistenklinikalla niin kovat jonot niin meni ehkä helpoiten kun sai samalla sitten varattua sen leikkausajan. lähinnä naistenklinikan sanoin kun kävin siellä sisätautilääkärille lääkitysten takia, mutta se lääkäri kuulemma on tiistaisin jorvissa. yks mikä myös vaikutti niin ukko ainakin löytää jorviin perille kun janika siellä synty ja ukko on oulusta päin kotosin niin ei oikein osaa liikku hesassa.
 
Mä oon mielestäni jossain vaiheessa tännekin tietoni ilmoittanut mutta en löytänyt enää kyllä viestiä mistään. Mutta tässä ainakin uudelleen :)

13.11.2011 / Narsku78 / 32 / toinen / KSKS
 
Moi, ilmoitanpas tännekin Maija Myöhäisenä tietoni. Eli

LA 17.11 / Azzay / 27 / toinen / OYS
 
Ilmottautuminen kanssa tänne :)

En aiemmin ole huomannut kyseistä foorumia 

elikkä siis:

18.11.2011 / Jennasto / 25 / ensimmäinen / PHKS
 
Moikka!
En tiedä onko tämä oikea paikka kirjottaa mutta kirjotan kummiskisn.
Olen 34 vuotias kahden teini-ikäisen lapsen äiti ja nyt on kolmas tulossa jota olemme yrittäneet mieheni kanssa 9 vuotta ja vihdoin tärppäsi.
Laskettu aika on 16.12 eli tänään lähti RV 38.
Kävin toissapäivänä äityspolikliniikalla ja katselivat vauvaa ulralla ja kaikki näyttivät hiuenolta, vauva voi hyvin ja ivrtaukset on ok.. Lääkäri kiinnitti huomiota pienokaisen pieneen kokoon (painoarvio 2670kg), ja hänen ja toisen lääkärin mielestä synnytys olisi järkevä käynnistää perjantaina elikkä tänään aamlla, vauvan pienen koon takia sekä että vauvalle ei satu mitään. Ihmettelen minkä takia synytys käynistetään jos vauvalla on kaikki hvyin ja istukkakin on kondiksessa? tai sitten lääkärit eivät kertoneet kaikkea olellista. He myös kiinnittivät huomiota vauvan päähän joka heidän mielestään oli pieni, HUOM: EI LIIAN PIENI, mutta pieni kummiskin.
Rv 34 minulla alkoi todella kovat supistukst ja oli todella epävarmaa että jos vauva tupsahtaa maailmaan enne aikojaan, mutta kuitenkin on vieläkin mahassa. Noin Rv 35 paikeilla huomattiin että lapsivettä oli niukasti mutta se asia on jo historiaa, sitä on kuulemma nyt riittävästi.
Synnytys käynistetään tipalla. Tiedän mitä odottaa sillä ensimmäinen raskauteni käynistettiin tipalla.
Olen 1cm auki ja kohdun suu on pehmeä, minua mietityttää mahtaako vauva syntyä alateitse ja vaikttaako tippa että pakat avatuisi heti? En haluasi sektioon..
Minua pelottaa todella paljon että jotakin ikävää sattuu sillä miksi synnytys käynistettäisiin nyt? Pelkään että lapsessa on jotakin vialla..
Onko teillä samanlaisia kokemuksia?
Onko käytäntönä että lapsen liikkeitä seurataan loppuskaudesta itse?
Kamalaa tämä epätietoisuus.
Toivottavasti kaikki menee hyvin ja tyttäremme syntyy terveenä !

-Mamma 34v / RV 38+0

ps. Olen itse 148cm pitkä ja enne raskautta painoni oli 57kg ja nyt se on 63kg.
 
Takaisin
Top