Maraskuut mutinat

Joo vois olla hyvä,kaikki ei välttämättä osaa kyllä mutta kokeillaan. ja lisäksi voisi laittaa onnittelut erikseen koska muuten se menee sekaisin ja tulee turhan pitkä!
 
Sadepilvi: laita siihen aloitusviestiin yksityiskohtainen ohje miten toimitaan. (maalaa-kopioi-liitä-lisää oma tietosi....) Osaa sitten nekin jotka ei välttämättä niin paljon tietokonetta käytä [:)]
 
At your service![:)]

Ai niin, Suzeko siellä kyseli raskausarvista: No täällä minä ilmoittaudun, mulla on valitettavasti maha jo ihan raidallinen [:(][:(] Tiikerin raitoja. ARGH!

Ja eikö niitä muka kellään muulla ole, minäkö ainoa?? [>:] No hyvä tietysti teidän kannalta ([:D]) mutta mua vaan ärsyttääää [:D] Nyt mua vaan voi lohduttaa (vähän) se tieto, että ne ehkä joskus vaalentuu niin että niitä ei EHKÄ kauempaa huomaa. Mulla niitä tuli noin rv 27 jälkeen kun maha kasvoi äkkiä tosi nopeasti.
 
Mulla ei ole yhtään arpea, vielä [8D]. Tosin mulla on rinnoissa muutama vaalea vanha arpi, eikä nekään ole koskaan olleet semmoisia punaisia tai violetteja vaan suoraan tommosia vaaleita, eli en luottais ihan täysin että säästyisin... 
 
Mulla kans lantiolla vanhoja vaaleita. Uusia ei ainakaan vielä ole tullut ja toivottavasti rasvauksella (fanaattisella) säästyisinkin niiltä. Onneksi ne kuitenkin ajan myötä tosiaan vaalenee lähes huomaamattomaksi.
 
Ai niin, se kemikaalivapaista meikeistä yms. kertova lehtijuttu löytyy sitten ensi viikon tiistain Kalevasta eikä huomisen niinkuin alunperin piti. 
 
Moi kaikille!
Päätinpä minäkin viimein liittyä keskusteluun, jos vaikka aina silloin tällöin tulis jotain kirjoteltua, ku tähän asti olen vain lueskellut muiden juttuja. [:)]
Täällä saatto kyllä olla joku "esittelypalstaki" jossain, mut ei varmaan haittaa jos tännekki kertoo itestä jotain.. elikkäs me ollaan Rovaniemeltä ja raskausviikkoja on kasassa nyt 33+1 ja laskettu aika ois näin ollen tammikuun 17. Äippäloma mulla alkais ens viikon torstaina eli 9.12, mut oon ollu saikulla jo jotain kuukauden verran. Mun selkä alko reistailla varmaan jo joskus 20. raskausviikon tienoilla, eli lähes heti ku masu alko näkyä päälle päin. [;)] Ja onhan sitä ollu koko raskausajan aina jotain vaivoja.. No mutta eihän tässä nyt enää niin kovin pitkästi ois jäljellä.
No mutta jottei tästä nyt mitään kovin pitkää romaania tulis, niin ei tän enempää tällä erää.
ps. Onkos täällä muita Rovaniemeltä tai läheltä...?
 
jalo, tervetuloa mukaan! Jos olet naamakirjassa niin meillä on sielläkin kaksi ryhmää, lähetä mulle alla oleviin sähköposteihin se säpo-osoite jolla olet FB:ssa niin laitan kutsut. Toinen ryhmä on vain meille tammikuisille, siihen liittymispyyntö: tetskui@gmail.com ja toinen on sitten joulukuusta -10 tällä hetkellä toukokuuhun -11 mammoille ja siihen liitytään vaumammat@gmail.com. (Jos haluat molempiin, laita viesti vaan toiseen ja mainitse asiasta niin kutsun kumpaankin ryhmään) 
 
Hirmuisesti onnea Kaidille ja perheelle!
 
Eilen olin ultrassa (31+5) ja kaikki naytti olevan hyvin. 1750 grammaa ja viela kellisteli kyljellaan. Huolestuttaa etta aikooko se ollenkaan pyorahtaa oikeaan asentoon synnytysta varten kun aina ultrassa ja kaikessa paa on vasemmalla sivulla! Laakari sanoi etta viela ei ole aika, mutta tietenkin taalla mietiskelen.
 
Raskausarpia ei ole, mutta vasta nyt on kunnolla alkanut tuo maha kasvamaan. Joka paiva laitan rasvaa jonka pitaisi auttaa ja lisaksi raskausarvet ovat kuulemma kovin perinnollista ja aitini puolelta ei pitais olla perimatekijoita. No, sehan nahdaan sitten parin kuukauden paasta..
 
Younet on alkanut katkeilla, viime yona herasin kolmelta ja nukahdin uudelleen pari tuntia myohemmin.. Sitten seitsemalta ylos ja valmistautumaan toihin - tanaan onkin sitten tosi 'tsemppi' olo, hermot kirealla ja silmia sirisyttaa.. Enpa taida tehda edes puolta paivaa, kylla niin vasyttaa.
 
Kaiken lisaksi meille tuppasi vieraita viideksi paivaksi.. yhtaan ei jaksaisi olla sosiaalinen, tekisi vain mieli jarkkailla Suomeen lahtoa, vauvan juttuja, viettaa vahan aikaa ystavien ja tietenkin tuon tulevan isan kanssa kun pian joudutaan 'asumuseroon' kun lahden Suomeen..
 
Mutta tuli mita tuli, pian pitaisi olla lentoliput kadessa ja sitten pakkaamaan. Melkoiseen lamposhokkiin pitaa kai valmistautua kun taalla on noin +35 astetta - kunhan ei vauva saikahda ja paata pitkitaa turhan paljon syntymaansa..
 
Mitaan ei siis varsinaista valittamista, tekisi vain mieli olla itsekas ja huolehtia vain omista tarpeistani..
 
Tsemppia kaikille - ihanaa kun kohta paasee joulutunnelmiin!!
 
Mulle on tullut pari raskausarpea -takapuoleen! [:D] Enkä edes tunnusta lihoneeni juurikaan tuolta alueelta, joten mistä lie johtuvat. Sen sijaan maha on kauniin arveton, vaikka nahka venyy ja paukkuu.
 
 
 
Mulla raskausarvet on keskittynyt noihin tisseihin ja reisiin..takapuolta en oo taipunut tiirailemaan [:D] Mahassa on pari vanhojen leikkausarpien kohdilla mutta ei muuten vielä ilmennyt mahassa häiritsevästi.. Katotaan mitä joulu tuo tullessaan [:D]
 
ALKUPERÄINEN: Satsuma*

Mulle on tullut pari raskausarpea -takapuoleen! [:D] 



 
[:D] Hahahaha! Kiitos! Tää oikeasti pelasti mun päivän! (Vahingonilo on paras ilo.)
 
Raskausarpia ei ole onneksi vielä tullut tänne suunnalle. Olen rasvannut itseäni ahkerasti body shopin kaakaorasvalla joka pitäisi olla se juttu välttämään juuri ne raskausarvet. Toivotaan ettei niitä tulekaan. Teini-iältä on jo rintoihin jääny rumat jäljet niin enempää en niitä siis kaipaisi.
 
Voi, ihan hurjaa että nyt ruvetaan pikkuhiljaa poksahtelemaan! [:)]
Onnea Kaidille tuhannesti pikkuisesta!! [:)]

Itsellä ei mahassa vielä ole arpia, vaikka navankohta näyttää jo siltä että koska nahka repiää. Mutta muualla raitoja riittää vanhoja ja nyt uusia. Mutta jospa ne siitä hälvenis.

Nyt rupee vähän jo jännittää kaikki tuleva: synnytys ja vauva. Muuten oon ollutkin aika rauhallisein mielin. Ku ei tässä itellä oo ku neljä ja puol viikkoa jälkellä jakautumiseen! Hurjaa!!
 
Paljon onnea Kaidille pikkuisen pojan syntymästä! Ei sitä tosiaan aina tiedä missä vaiheessa vauva syntyykään [:)]

Omanapa, oletkin varmaan tarkistanut netistä suomen lämpötilat, täällähän on ihan kunnon talvi ja pakkanen paukkuu. Joten melkoinen on tuo lämpötilaero. Toisaalta ainakin itsestä tuntuu, että kuiva pakkanen on helpompi kestää kuin semmoinen kostea kylmyys tai sitten viimaisen tuulen siivittämä pikkupakkanen - ne tuntuu musta aina paljon pahemmilta.

Tervetuloa joukkoon jalo!

Voi kauhistus, mun maha on ihan toispuoleinen, kun vauva änkeää itseään ihan toiseen kylkeen [&:] Tuntuu melko pahalta... Jos nyt jotenkin pönkäilee tuolla mahassa niin vois ees kääntyä pää alaspäin. Tähän mennessä kun vauva on ollut koko ajan istuma-asennossa. Enkä ole saanut vielä mitään kokoarviotakaan, kiinnostais kyllä kovasti tietää minkä kokoinen mötky täältä masusta on tulossa. Vielä on yks neuvolalääkäri jäljellä ja jos siellä vauva ei ole kääntynyt ja vaikuttaa lääkärin mielestä kookkaalta niin varmaan saan sit lähetteen kääntöyritykseen polille. En vaan ole vielä ihan päättänyt et annanko tuota käännöstä tehdä. En oo lukenut siitä vielä tarpeeks tietoa!
 
Sadepilvi: Nyt kuului mullakin mahasta *NAPS* [:D]. Ei tuntunut samaan aikaan mitään mutta ääni kuului, hassua!

Laittelin tänään vähän joulukoristeita, paljoa en laitakkaan mutta pikkuisen kuitenkin. Ei sitä näköjään voi vaan olla, tänään oli eka päivä yli viikkoon ettei ollut kerrassaan mitään ohjelmaa enkä ole edes ovesta astunut ulos. Mut 'jos ihan pikkuisen tekis tota... tuon vois kyllä nyt laittaa...' [;)]. Ja sitten sattuu selkään kun huomaa taas touhunneensa vaikka mitä *huokaus*
 
Se on tosiaan harvinaisen hankalaa olla tekemättä mitään, jos olo hetkellisesti on hyvä...
Tänäänkin tuli lähdettyä kaupungille ja oltua vähän pidempään kun piti... oli niin kiva hakee koiran ruokaa, kiertää kirpparit, katsella joululahjoja, ostaa leivonnaisjuttuja kaupasta...
Ja sitten kun pääsi kotiin, niin johan ne supistukset taas alkokin tulla 20 min välein... *huoh* Pitäs tajuta jo etukäteen ottaa vähän iisimmin.
 
Niinpä, minäkin olen joka päivä ihan yhtä jälkiviisas, mies vaan pyörittelee silmiään [:D][:D]. Saapas nähdä miten rankka päivä huomisesta tulee, pitää lähteä hakemaan meidän uutta autoa ja mun pitää tietty ajaa toinen auto takas kotiin... Eiköhän tuo matka-ajo vielä mene, kaupungissa meinaa olla vähän hankaluuksia kun pitää koko ajan tehdä jotain [;)]
 
Takaisin
Top