Mammavaatteet

^ Hah, kiva inspiroida muitakin tuhlaamaan. :D Mäkin otin kahta peräkkäistä kokoa, niin pitäisi mahtua. Tähän mennessä on ollut pääsääntöisesti tuuria noiden aleostojen kokojen kanssa, varsinkin kun oppi hankkimaan pullukkajalalle sopivia kenkiä. :)
 
Mulla tuli tänään postissa kasallinen vaatteita, ja tietysti piti heti kokeilla päälle. Voi että, en ollu yhtään valmis tuohon näkyyn, en tiennyt itkeäkö vaiko nauraa kun kurkkasin peiliin! Pari mekkoa olin ostanut yhtä matkaa varten ja niissä masu korostuu niin älyttömästi ettei jää kellekään varmasti epäselväksi että raskaana ollaan :grin ei se ihan noin isolta muissa vaatteissa näytä sentään, ihana pallo mutta mieluummin vähän vielä piillottelisin :p
 
Mä löysin muuten Prismasta äitiyshousut (kuitissa tais lukee äitiysjegginsit, mitä se sitten tarkoittaakaan). Oli siellä pari mammapaitaakin valikoimassa. Housut on todella mukavat ja tuntuvat vieläkin mukavammalta, kun koko on paria kokoa pienempää mitä yleensä käytän :wink enkä siis ole laihtunut, ovat vain reilulla mitoituksella ilmeisesti.
 
Kaipa sitä pitäis itsekin kohta puoleen käydä hommaamassa mamma farkut... Ei oikoen vaan viittis vielä o.O
 
Pitäisi vissiin alkaa jotain ryijyä hankkimaan että sais ittensä peitettyä talven tullessa. Tissit tursuaa jo nyt yli liivien. En vain oikein jaksas lähteä pläräämään tuonne kauppoihin. Ilman raskauttakin pukukopeissa pyöriminen on tuskaa :smiley-ashamed004
 
Yli 70% vaatekaapin sisällöstä ei mene enää päälle. Syynä turvonnut vatsa ja kerrytetyt +6 kiloa. Alunperin ajattelin selvitä joulukuulle omilla vaatteilla, kun lähdetään silloin reissuun ja olisin voinut sieltä katsella vaatetusta, mutta pakko nöyrtyä ja painua shoppailemaan jo aikaisemmin. Netistä en uskalla tilata, kun en ole varma koosta, mutta alustavasti vilkaisin valikoimia ja hyvältä näyttää :) Ainoa vaan, etten haluaisi vielä paljastaa raskautta, joka kyllä näkyy kilometrien päähän, jos ja kun puen mammavaatteet päälle. Tähän asti on menty löysillä housuilla ja huppareilla, jotka ei kuitenkaan enää riitä. Kiristää ja puristaa joka paikasta. Mukavuutta on vain urheiluliivit ja leggarit.
 
Mä löysin kans Prismasta töihin perusmustat housut. Työhousut ei inahdakaan päälle, joten noilla äitiysjegginseillä mennään. Työpaidat menee kyllä vielä hyvin kun ovat joustavaa matskua, mutta rintaliivit... Mä niin inhoon lähteä ostamaan ja sovittelemaan liivenä, Kai sekin on tehtävä jossain vaiheessa :confused:

Niin ja mennään siis rv 10+3
 
Mä tein samoin.. :) pompulat toimi hyvin. Nyt ei vaan riitä kun on pakko laittaa mammahousut kun tuntuu et silti puristaa vaikka oliski pompulat. :D ja mulla ei vielä tässä vaiheessa oo rinnat kasvanu, liivit menee vielä hyvin. Ja isompaaki kokoa löytyy, kun mies ne mulle matkoiltaan viime raskauden aikana osti. :) ei oo onneks tullu heitettyä pois. Löysemmät paidat olis kivoja niin ei näkyis se mammahousujen resori vielä niin selvästi. :)
 
Mä yritin jo viime raskaudessa etsiä isoja siis ISOJA mammafarkkuja mut en löytänyt tai edes farkkulegginsejä. Koko pitäs olla xl tai isompi. Niin ja joustavat. Ja toppahousujakaan en löytänyt mammaversioita, ostin sit super isot miesten toppikset. Hyvät jalassa:) nyt jos joku tietää mistä vois vaikka tilata niin ilmottaa!
 
Mulla ei oo maha juurikaan kasvanut, mutta silti noi mun kaikki housut on puristanut jo jonkin aikaa.. H&M:ltä sit oli ihan pakko käydä ostaa mammamallin gollegehousut (tai jotkut sen tapaset) , mut vitsi ne on NIIIIIN paljon ihanemmat jalassa kun jotkut normicollarit........ AAA , voisin heti ostaa sadat lisää... !
Rv.11+6
 
Mun hm mammafarkut on kanssa niin ihanat, paremmat päällä kun monet perusfarkut! Ei ollu tarkotus hirveesti pistää rahaa äitiysvaatteisiin mutta kappas, on niitä tullu osteltua jo kun on niin mukavia, istuvia ja nättejä! :p

Miehen isä alkoi taas viikonloppuna naputtamaan siitä että käytän liian tiukkoja farkkuja (enkä siis edes, mutta vanhemmat...), sehän pieni puristuu sinne väliin muka :grin oli ihan ymmällään kun vilautin sitä yläosaa että ei näissä ole nappiakaan!
 
Ne H&M farkut on kyllä aivan mahtavia ! Itekkin niitä sovittelin, mut ei ollu sit enää hyviä värejä niissä, niin jäi ostamatta..o_O
 
Mä ostin sieltä bebeksestä ne yhdet mammafarkut ja tulee varmaan tilattua toisetkin. :) verrattuna hm n farkkuihin niin potenssiin sata paremmat. Edellisen raskauden jäljiltä on kolmet hmn farkut kaapissa ja ne ei kertakaikkiaan pysy jalassa... :eek: mää en yhtään tykkää niistä hmn housuista, värit lähtee heti ja laatu on mitä on. Suosittelen kaikille noita bebeksen housuja. :)
 
hellu94 , Onks ne sitte minkä hintasia farkkuja ? Mua ei haittaa toi H&M:n laatu niinkään, niitä ei kuitenkaan tuu käytettyä niin pitkään kun normifarkkuja.. Ku ne on kuitenkin niin ihanan tuntuset jalassa.. Mut jos ne ei hinnaltaan eroo paljoo H&M farkuista, niin oon kyllä kiinnostunut.. Kun ei jaksa rueva googlettamaan.... :laughing002
 
Löytyy paljon monen hintasia, mun housut makso 60€. :) vertaa siihen että noi mun hm n housut makso 40€ ja sais henkselit olla et pysyis jalassa, niin ei oo musta paha. Ja lisäksi ne on paljon nätimmät kun noi mun aiemmat. :D

Toki noissa bebeksen housuissaki merkkikohtasia eroja varmasti löytyy, noi mun housut oli jotku Love2waitit tms. :)
 
Omat normifarkut alkaa jo kiristään napin kohdalta. Kävin ostamassa H&M:lta yhet mammafarkut, joissa on joustava resori vyötäröllä ja sen voi nostaa masun päälle. En oo vielä niitä pitänyt. Pari mammapaitaa oon ostanut ja toinen niistä on ollut jo päälläkin kun se ei näytä mammapaidalta. Ai niin ja ostin mä H&M:lta myös talveksi mammamalliston takin. Se on sen verta reilu tällä hetkellä että mahtuu varmasti kasvava maha talvella siihen. :)
 
Mulla tosiaan viime raskaudesta h&m farkkuja mut ei ne mahu päälle ja halusin panostaa mukavuuteen tässä raskaudessa joten otin just niitä collegehousuja ja alle mammasukkikset talvenajan. :) yhet mammalegginsit myös otin sekä yks paita. Kun noita paitoja jo mulla muutenkin on. Imetysliivejä otin kahdet lisää. Imetyspaidan aion tehdä töissä. Mutta pitää kattoa hankinko lisää niitä sitten kun yks vaan löytyy aiemmasta
 
Nostellaas tätä. Mulla on mammafarkut käytössä (kotona vanhat lökärit koska lämpimät) julkisilla paikoilla. Hommahan on niin että pakkasta on parina päivänä ollu enkä vaan yksinkertasesti enää TARKENE niillä mammafarkuilla!! Mistä paksumpaa mammahousua?? Ne normilökärit ei istu ollenkaan ja on ihan hirveän näköset päällä, joten niitä en enää kelpuuta tähän raskauteen julkisille paikoille :D mammasukkikset ei sovi alle, kinnaa inhottavasti. Eikä oo kyllä toppahousukelikään vielä o_O

Entäs yläosat. Oon huppari ihmisiä mutta ei missään oo mammahuppareita tai muita paksuhkoja paitoja myynnissä (paitsi jotain yli 50e kappalehintaan) ?? Mitä tässä oikein pitäis nyt pukea päälle o_O
 
Takaisin
Top