Mammavaatteet

Mä en oo vielä ees haaveillu mammavaatteista. Tai onks ne niin kivoja et niistä voi haaveilla? Onneks ei oo turvotusta. Jos ois niin sithän pitäis jotain ostaa vaikka ei "uskaltaiskaan" vielä näin alussa..
 
Mullakaan ei ole ajatusta vielä hankkia :) toivottavasti ei tavitsis vielä pitkään aikaan :) jotkut mammavaatteet on kyllä tosi nättejä!
 
Minä oon jo nyt tosiaan ajoissa liikkeellä, viime raskausajasta viisastuneena. Viimeksi ostin kans vasta sitte myöhemmin ja oli tosi vähä mitään valikoimaa ja aina sopivat koot loppu. Paksummista paidoista sai vaan unelmoida :grin Sillon en mitään kyllä nettikaupoista hankkinu vaan ihan kaupoista. :)
 
Mä yritän pitää jäitä hatussa noiden vaatteiden suhteen. Sen verran tuo vuoden takainen km kuitenkin tuolla takaraivossa koputtelee. Mutta jos tätä vauhtia turpoo, niin ei sitä auta kun alkaa telttoja hommailemaan.
 
Kaikki äitiysvaatteet edellisistä raskauksista olen säästänyt. Uudet farkut pitää jossain vaiheessa hommata, mutta nyt pärjää hyvin vielä normifarkkuihin laitettavien jatkopalojen kanssa :) Jonku nätin neuletakin haluan hommata, joka sopii mahan kanssa. Mutta kunhan nyt saisi varmistuksen, että raskaus jatkuu normaalisti.
 
Mä säästin kanssa edellisestä raskaudesta kaikki vaatteet, mut silloin olin kesällä viimeisimmilläni joten monet niistä vaatteista on nyt ihan turhia ja sen sijaan pitää ainakin talvitakki varmaan hommata ja jotain housuja. Ehkä jotain lämmintä paitaa, onneks toki villatakit menee normaalitkin sitte..

Housut jouduin ottaa silloin(kin) paljon aikasemmin käyttöön ja normaaleja paitoja pysty käyttää tosi pitkään. Luulen et housut tulee taas nopeesti vaihtoon ku vatsaa alkaa painamaan..
 
Oisko vinkkejä mistä saisin hommattua mahan piilottavia yläosia? Raskaus pitää saada piilotettua työpaikalla. Ei siis varsinaisia äitiysvaatteita. Alkukoko 34, joten koon puolesta kyllä isompia kaupoista löytyy. Mutta minkälaisilla vaatteilla saa mahan piiloon? Nyt 7+6 ja miehen mielestä maha paistaa jo...
 
Aada Mahdollisimman löysiä paitoja, huppareita tms... Näin minä :wink mulla on homarilta joskus hommattu villapaita joka on niin löysä et maha näkyy siitä vasta reippaasti yli puolenvälin:D
 
Ekassa raskaudessa menin normifarkuilla vaikka kuinka pitkään, ehkä jonkun 4kk käytin mammapöksyjä. Ja ekat hommasin ku äitini raahas mut ostoksille, ku se vauvahan litistyy sinne :grin ja olihan ne kyllä ihanat si ku jalkaan sai.
Tokasta aloin varmaan käyttään joskus nt-ultran aikoihin, vähän ennen.
Ja nyt käytän jo aika usein, omat ei meinaa mennä enää kiinni tai ait ahistaa... ja nyt siis rv6+4 :p

Ja mahan piilotukseen voisin aatella et A-malliset yläosat vois toimia
 
Toi on kyl jännä et usein menee just noin että koko ajan aikasemmin alkaa maha pullottamaan mitä useempi raskaus. Vaikkei paino nousis eikä mitään, mut maha vaan pullahtaa siitä turvotuksesta, Mitähän siellä mahassa tapahtuu?
 
Mä en lähtis mahaa peittämään a-mallisilla vaatteilla. Ainakin omalla kohdalla tuntuu, että näyttää vaan entistä isommalta, jos on a-mallinen yläosa..
 
Tuolla edellisen muksun ryhmässä oli puhetta tosta masun kasvusta niin yhdelle oli kätilö sanonu et kudokset antaa nopeammin periks jos on raskauksia jo takana:) ainakin mulla toi maha tulee esille ainavaan aikasemmin ja aikasemmin:D
 
Kiitos vinkistä, tilasin kolmet :wink esikoista kun odotin asuttiin etelässä ja suurimman osan odotusajasta käytin mekkoja. Nyt pitää laajentaa vaatekaappia :grin
 
Pikkutissisen vinkki on myös se, että ei käytä mitään ohuita rintsikoita, vaan jotain vähän topattuja. En nyt tarkota et tarvii mitään megaboobseja feikata, vaan oon ainakin omalla kohdallani todennut, että kun tissit näyttää ees vähän isommilta, ei se kasvanut massu puske sieltä paidan kätköistä niin hyvin esille. Muuten näyttäisin lähinnä joltain Homer Simpsonilta..
 
Oho, pistin eilen tilaukseen isohkon kasan mammavaatteita (kokovaihtoehtoja) ja tänään sattuki sit sopiva sauma että pääsin paikalliseen hooämmään ja sieltähän tarttu mukaan yhdet mammafarkut! :grin kokeilin useita vaihtoehtoja malleista (ihme kyllä siellä oli paljon erilaisia ja kokojakin löyty :eek: ) ja ainoastaan ne yhdet oli ok, mitä nyt perse näyttää roikkuvalta ja lahkeissa on löysää, mutta luotan tulevan turvotuksen täyttävän ne löysät kohdat. Toivottavasti ei nyt tullu kiirehdittyä ja ostettua liian pieniä, siis on nyt löysähköt mutta ei sitä tiedä miten tässä raskaudessa paisuu:grin
 
Mulla ei ollu esikoisen aikaan muutaku muutama raskauspaita ja omilla farkuilla menin loppuun asti. Käytin vain vyötäröllä nappi jatkopalaa. Sillä pärjäsin hyvin. Huonopuoli siinä oli vaan että siitä oli enemmän apua vasta kun maha alkoi olla isompi. Mut nyt tuntuu jo hiukan epämukavalta housut. Joten varmaan hommaan yhdet mammafarkut nyt tähän raskauteen. Muuten meen normivaatteilla. Normi topit ja paidat ei menettäny muotoa vaikka iso maha olikin :D kunhan ei käyttänyt samoja paitoja liian tiuhaan :D
 
Onko täällä muita isorintaisia kenen on vaikea löytää tarpeeks tukevia ja isoja imetysliivejä? Onko vinkkejä mistä löytäis? Esim. Jotkut carriwellin isoimmatkin (xl) on vähän naftit eikä kyllä tue ollenkaan vaan rinnat roikkuu navassa. Sama homna bravadon liiveissä:wideyed:
 
Angii, mää jouvuin käydä ostaan ihan liikkeestä imetysliivit ku ei niitä löyvy oikiasti hyviä muualta. Ja pittää saaha sovittaa. Nekään ei tosin semmoset oo joita vois yöllä pitää. Nyt ajattelin jos pärjäis yöt nuilla carriwellin huonommilla liiveillä ja sitte ne paremmat ois käytössä muuten. Ja pittäähän tuo kyllä vielä lähtiä uusiaki ettiin ku ei nuokaan riitä..
 
Takaisin
Top