Mammavaatteet

Pitäis itsekkin löytää jonkun sortin housuja jotka ei niin ikävästi painais tuosta alavatsalta.. Vaikka ei vatsa vielä paljoa näykkään niin kohtu tuntuu alavatsalla ja jos jokin siihen painaa niin on kovin epämukava. Vielä kituutan omilla farkuilla kun muuten hyvät mutta jätän napin auki ja vetskarin vedän puoleen väliin. Vyö pitää sitte paikallaan vielä kanssa..

Varsinkin kun ilmat nyt viilenee hitaasti täälläkin päin niin ois kiva ihan kunnon housut löytää. Leggareilla ei oikeen enää tarkene ja ei niitä muutenkaan tuu pidettyä.

Mulla ei onneks oo ongelmaa työvaatteiden kans näin hoitoalalla kun saan töistä uniformun ja kuulemma mahdollista hommata isompiakin niin että menee kun tästä pidemmälle päästään.
 
Minerva tällä hetkellä vero moda, vila ja cubus ainakin myy siistejä suoria housuja resori-/joustovyötäröllä. Sopii mielestäni myös businessmaailmaan :)
 
Olisko jollakin ehdottaa hyviä, paksuja legginsejä? Hinta haarukka nois on kovin iso enkä sitten tiedä olisko joitain hyviä halpoja? o_O
Netistä lähinnä oon kattellut niin tosi vaikea sitten tietää ovatko oikeasti hyvän tuntuiset... :wideyed:
 
Olisko jollakin ehdottaa hyviä, paksuja legginsejä? Hinta haarukka nois on kovin iso enkä sitten tiedä olisko joitain hyviä halpoja? o_O
Netistä lähinnä oon kattellut niin tosi vaikea sitten tietää ovatko oikeasti hyvän tuntuiset... :wideyed:

H&M:llä on 10e semmoset perus paksut legginssit ja sit on vähä paksumpiaki vähä kalliimmalla. Itellä on kahdet h&m:n mama legginssit ja hyvät on kunhan laittaa pitkän paidan. :)
 
Oivoi, housuja pitäis hankkia. Vaan täällä ei oo kauppoja, joissa myytäis, niin täytyy summassa tilata netistä. Ostin jo yhden t-paidan Jollyroomilta, vaan vielä se on iso ja sit se teksti olikin keskellä mahaa, eikä silleen hienosti sivussa, kun kuvassa oli o_O

edellisestä raskaudesta on kaks paitaa, ja ne on ihan olleet käytössä edelleenkin, vaikka siitäkin on jo kohta kolme vuotta aikaa :D

mekonkin mä haluun :D
 
Mä mietin et minkähälainen uikkari ois hyvä..haluisin kovasti uimaan mut mut...oisko kellää mitää vinkkejä:angelic:
 
Mekoista, suosittelen maksimekkoja! Niitä mä oon käyttänyt raskauden jälkeenkin... Eikä ne veny muodottomaksi mahan kohdalta:wink
 
Niin ja muutenkin nousta mamma vaatteissa huomannut että saa olla pienempää kokoa kun mitä normaalisti käyttää... Ne kun tehään niin pirun venyvästä kankaasta:) tai niin ainakin vaateet joita oon ite käyttänyt:wink
 
Jee, löysin kirppikseltä 12 eurolla mamaliciouksen toppahousut. Kyllä nyt on taas paljon kivompi kyykkiä taaperon kanssa puistossa, kun ei tarvitse arpoa jättääkö toppisten vetskarin ja nepparin auki, jolloin on mukava olla, mutta housut tippuu jalasta, vai laittaako ne kiinni, jolloin housut puristaa, eikä kärsi kyykistyä. :joyful:
 
Voi mikä löytö nuo toppikset Anskurai!

Mä oon tykännyt hemppiksen super stretch housuista, ne on niiin mukavat jalassa eikä ne tipu. Ostin kirpparilta toisetkin H&M:n farkut, jotkut super skinny tms., mutta ne on just sellaset todella ikävät ja valuvat. Ois kiva kun löytäis toisenkin värisenä nuo hyvät housut, kun en oo kuin mustana nähny.
 
Mitäää, moni sanoo et noi h&m äitiysfarkut on "valuvia", mutta ei mulla ainakaan oo valunu yhtään ! :eek:
voihan se olla,että kun ne on niin joustavia, et kantsii sitte ottaa numeroo pienempää mitä yleensä... ?
 
Joo mullakin valuu hm housut, mut taitaa olla liian isot :sad001
 
Mä ostin samaan aikaan hm kahdet eri farkut, yhdet perusfarkut ja toiset mustat vähän kiiltävät. Ne perusfarkut on aivan ihanat jalassa, alusta asti ihanteellinen koko ja edelleen venyy mukana kivasti eikä purista tai valu, mutta ne mustat on ylhäältä jotenkin löysemmät ja aina saa olla vähän nostamassa, ja saavat alkkarit valumaan kanssa! Ei mitenkään näkyvästi tietenkään valu mutta juuri sen verran että tuntuu ärsyttävältä.. Että se voi olla kai vähän mallissa ja materiaalissa kanssa se ero. o_O
 
Onkohan se sitten just tuo, että on liian isoa kokoa noi mun h&m pökät kun valuu kyllä ihan urakalla! Sekä farkut että colleget :bored:
 
niiii... voipi johtua monestaki syystä :D Mutta äippä (?) tais sanoo aiemmin, et nuo äitiysvaatteet on muutenkin h&m jotenkin isompaa kokoa kuin normaalisti, niin minä kyllä huomasin kans saman.. :p
hankalaa tämä raskausajan pukeutuminen muutenkin.. :joyful:
 
Minulla ei kohta mahdu maha toppatakin sisään. :D HM takki sovitteilla mutta tuntuu niin oudon malliselta ja kahisee. Muuten tuntuu että siihen hukkuu, mutta käden aukot on niin pienet ettei voi käsiä nostaa niin että esim ratista saisi kiinni. Taitaa lähteä takaisin.
 
Muokattu viimeksi:
Pampulainen mäkin kattelin h&m:stä sellasta vihreetä karvahupullista takkia mut se oli kyl sellai omituisen kokoinen kahiseva säkki jossa mun mielestä hihat liian lyhyet, ei oikei tuntunu istuvan olleska... :/ toistaseks olen survonu itseni nykyisiin takkeihin mutta auttamatta tulevat jäämään pieneksi, paksuin toppatakki ei enää edes mahdu. :'( Myöskin toppahousujen kanssa hankaluuksia kun kiinni eivät mahdu/ahdistavat ja auki tippuvat, AAARGH!

Oon kyllä tykännyt noista h&m farkuista, kahdet oon ostanu eikä moitittavaa löydy. :)
 
Omat toppahousut menee tällä hetkellä henkseleiden voimin, ei mitään tsäänssejä saada enää kiinni vaikka ennen raskautta olivat löysät :grin miehen toppatakki käytössä koiria ulkoiluttaessa, töihin joutuu sit nitkuttaan vielä tolla omalla joka menee aamulla kiinni mutta päivällä junnaa tohon mahan korkeimpaan kohtaan:wacky: zalando on taas hidas, menee ens viikolle että saan testailuun mammatakit, TOIVOTTAVASTI joku niistä olis hyvä!
 
Äitiys leggareista mulle parhaat oli lindexin ihan parhaat ostanut jokarakaudessa :) Sitten tota farkku homaa ihmettelen nyt itekkin kumanki kohdalla ollut h&m farkut mut nyt nää vaan valuu alaspäin mitkä ostin.. Oisko egdotukisa ml löytyy myös mut nekin on huonon oloset jalassa.
 
Takaisin
Top