Maaliskuun juttelut

Takana pari lähes oireetonta päivää! Mitä nyt väsymys on lamaannuttanut totaalisesti, käväisin eilen toimistolla, jaksoin kävellä sen 5km sinne ja puol tuntia olla siellä, bussilla oli pakko tulla kotiin. Tämän rankan koitoksen jälkeen olikin ihan pakko nukkua parin tunnin unet.
Onko muilla ollut hengästymistä?? Rappusten nousu vie hengen!! Huohotan ja puuskutan kuin maratonon jälkeen, kun nousen rappuset tähän toiseen kerrokseen. Isäntä jo eilen kiusasi, että onko kunto noin rapistunut kuukauden spinning tauon aikana.... Ja minä tietenkin suutun ja alan itkemään moisesta kommentista
Itsellä ainakin toistaiseksi menee kaikki ruoka alas! Mutta enstisenä coca-colan suurkuluttajana, se on jäänyt totaalisesti pois. Ensin tilalle tuli vichy, jota join litra tolkulla, mutta nyt sekään ei mene, vaan pelkästään vettä pystyn juomaan!! Toissapäivänä oli pakko saada mäkkärin juustohampurilaisia, ja eilen lähetin isännän iltamyöhällä hakemaan juustosnackseja Hirveä nälkä on koko ajan, sitten kun lappaa ruokaa lautaselle, niin ehkä 1/4 menee alas! Ai niin ja vahva salmiakki on edelleen pääsuoka-aineenani Hyvällä omalla tunnolla niitä imeskelen, olen huomannut että hillitsee vähän pahinta pahaaoloa sekä huippausta!

Maanantaina jo ensimmäinen neuvola, mutta eipä siellä ole kuin vasta sitä paperisotaa! Sen jälkeen vasta pääsee varailemaan sitä ultraa... Pikkasen ehkä luottavaisemmin miein jo, kuin mitä on tähän asti ollut! Mutta...
Eilen jo isännän kanssa mietittiin kesälomien ajankohtaa, yms. Isäntä jättää viikon lomaa sinne pitkälle syksylle ja itse yritän pitää mahd. myöhään varmaan elokuussa, mutta siltikin jos kaikki menee hyvin niin joutuu vielä loman jälkeen toihin, ennen äippäloman alkua. Eli tarvii kuitenkin varuiks ottaa poitsulle iltapäiväkerho paikka vastaan! Kaikkea sitä joutuukin tässä vaiheessa jo miettii...
 
Jaa-a, täällä ollaan pelko persiissä.
Aloin vuotamaan pientä menkkavuodon tapaista n. 4h sitten ja äsken tuli lupaavan kokoine hyytymä vessaan.  Ristiselkää on kolottanut koko päivän. Ei kovin hyvältä tunnu ja vaikuta. PEEAAAÄÄSSSKOOOAA!!! :(
 
Toivotaan parasta.. että olisi jotain menkkavuotojuttujutta.
Ja pelätään kaikkea muuta.
 
En oo hirveesti jakanu kirjotella tänne, mutta käyn kyl melkee päivittäin lukemassa teidän muiden kuulumisia. Jännästi kyllä tsemppaa ku lukee miten muil menee!
Ite oon nyt toistapäivää saikulla, ja vielä huomisen. Alko viime viikolla iskias oireet pitkästä aikaa. Näin pahana en muista näitä särkyjä kokeneeni ikinä, vaikka ei tosiaan ensimmäistä kertaa.. Eilen yritin lähteä lääkäriin, mutta ei siitä mitään tullu kun laitoin kenkiä jalkaan otti niin lujaa kipiää että piti mennä oksentamaa. Muuten en ookkaan oksentanu koko aikana. Tänään pääsin lääkäriin asti. Eipä auta muuta ku huilata ja venytellä.
Muuten menee ihan kivasti. Enää ei oo jatkuvasti niin etova olo ku vielä viikko sitten. Tosin 2 tunnin välein pitää syödä, onneksi mä tykkään syömisestä emoticon
Odottelen edelleen sitä ekaa neuvolaa. Vielä viikko...

Tsemppiä poutikselle ja muillekkin!
 
Kiitos tsempeistä. Ei ne tällä kertaa riittänyt. Oon melko kipeenä nyt ja tuttua hyytymää vuodattelen. Onneksi kuitenkin sai varautua tähän eikä tämä oo niin shokki mitä ensimmäinen keskenmeno, vaikka ei tämä ollut ollenkaan toivottu asia.

Onneksi lauantaina on ystävän häät, niin saan muuta ajateltavaa. Rakas on myös omalla jörömäisellä tyylillä läsnä ja huolissaan.  Ei tässä auta muuta kun jatkaa yrittämistä, jahka voi.
Soittelen huomenna neuvolaan ja katsotaan saanko sairaslomaa vai menenkö vain sunnuntaina kylmän rauhallisesti iltavuoroon..
 
Voi EI Poutis, ei oo reilua...emoticon Voimahaleja paljonpaljon!!! * * * Ja jaksuja<3emoticon Toivottavasti saat suosiolla sitä saikkua..!!! Tulkaa pian takaisin odottajiin<3 Kaikkea hyvää uuteen yritykseen ja paljon tarrasukkia & vauvaliimaa uudelle kyytiläiselle!!
 
Olen tosi pahoillani teidän puolesta :( Voimia ja halauksia!!! On kyllä niin julmaa, miten noin voi käydä. Pidän hurjasti peukkuja jatkoon!
 
Kiitoksia!
Soitin juuri neuvolaan ja peruin parin viikon päästä olleen aikani. Neuvolassa oltiin aika järkyttyneitä ja sanottiin että tätä pitää jo kohta tutkia.

Mietin itse korkeaa hemoglobiinia osasyyksi, vaikkakin tämä raskaus oireili alunalkaenkin oikealle puolelle, että oliko edes kohdussa asukki kunnolla. Nooh, ei auta. Elämä koettelee aina jollain tavalla.
Muutin jo tietonikin yrittäviin takaisin.. tästä se lähtee taas uudelta pöydältä.
Kaikkea hyvää teille mammat!!!
 
Voi että Poutis,eihän siinä muukaan auta :(
Oikein paljon plussatuulta sinne heti kun jaksatte ryhtyä uutta puuhaamaan !!emoticon
Jaksuja sinne muutenkin !!!
 
Aattelin ny näin jälkikäteen tulla ilmottaa et meni raskaus kesken. En oo vaan päässy kirjautuu sisään ni en oo voinu aikasempaa kertoo.. Mut josko pian tärppäs uudestaa. :)
 
Voimia teille joille on käynyt ikävästi :(
En ookkaan vielä kirjotellu vaikka oonkin lukemassa käynyt näitä jo pidemmän aikaa!
joo tosiaa en muistanukkaa mite ärsyttävää tää kokoajan etova olo on. Vaikka ei edellisestä nii kauaa oo.Mutta oksentaa ei oo tarttenu kertaakaa et paljon lievempää nyt emoticon
ens viikolla oiski eka neuvola ja pääsee kattoo et onks siel ketää :)
 
Eikäääh... Paukke myös sulle voimia ja haleja!! emoticon Sinäkin pian takas odottajien puolelle eiks jee?  bemoticon d

(.) Mun pahoinvointi, väsymys ja kiukkuisuus ja kaikki vaan lisääntyy mitä pidemmälle tässä raskaudessa mennään...emoticon Melkein joka päivä oksentelen ja huonoa oloa on usein. Mitään ei jaksa tehä = kotityöt seisoo... Tänään sain pelkällä tahdonvoimalla pidettyä aamupuurot sisällä, mutta täytyi nukkua kahen tunnin päikkärit että meni oksettava olo ohi. Onneksi enää vajaa viikko tätä ekaa raskauskolmannesta ja ultran jälkeen vapautan itseni tästä salaisuuden vankilasta ja paljastan asian, vaikka sitten tultais vauvan koon perusteella vielä takas ekalle kolmannekselle.. Se helpottaa elämää jo kovasti kun ei tarvi väkisin yrittää olla kuin ei mitään oliskaan! Kunpa tämä huono olo helpottais pian...emoticon Tää on raskasta...
No masu alkaa pikkuhiljaa oikeasti pilkottaa, turvotusta ei ole ollu enää yhtään niin paljon kuin aiemmin. :)

TSEMPPIÄ kaikille mammoille edelleen!!! :)
 
tänänä olis sitten se suuri päivä edessä meinaan ensimmäinen uultra :') viikkoja on nytten kertyny 10+3 :) ootan innolla että pääsisin sinne uultraan kun en millään malttais odottaa että näkis tän pienen masuasukin ensimmäistä kertaa onhan niitä sydänääniäki kuunneltu mut ei se oo sama asia ku sen näkeminen :)) ja paljon jaksamisia niille joilla nyt ei pysyny vauva matkassa mukana ja eiku vaan uudestaan yrittämään sitten :) jaksamisia ja voimia kaikille <3
 
Böö!
isot voimahalaukset teille paukke ja poutis  <3 on se vaan niin väärin ettei pikkuset pysy matkassa :((( MUTTA hirmusti tsemppiä uuteen yritykseen ja toivottavasti tärppää nopeasti <3

täällä suunnalla ollaan taas aika sekavissa tunnelmissa kun eilisen ja tän päivän aikana tullut niukkaa punasta/ruskeahkoa vuotoa.. onneksi vielä ainakin toistaseksi hyvin niukkaa mutta kuitenkin pelottavaa  :/
mullahan oli silloin joitain viikkoja sitten myös tätä samaa..
onneksi kuitenkin nyt perjantaina parin päivän päästä eka ULTRA ja nähään onko siellä oikeesti pikkunen ja onko kaikki hyvin :o
jotenki tosi epävarma olo..muutama päivä vielä epätiedossa mennää.

Odotan niin sitä että pääsee töissä avoimesti kertomaan tilanteesta ihanille työkavereille ja olemaan onnellinen odotuksesta. Kunhan vaan saa varmuuden että kaikki hyvin niin sit hehkutan!  :D
anteeksi hirmusti omaan napaan keskittyminen.. ähäskutti sentään.
onpas muuten pinna ollu harvinaisen kireä ja lyhyt...
palaillaan naiset!
 
heyy janskumoii sulla on ollu eilen ultra!!! miten meni ?? jännittikö hirmusti? olihan kaikki hyvin? :)
kerrokerro!

Huomasin nyt ku uudelleen selailin tekstejänne että mihin mun pitikään vastata.. :D

toivottavasti alissa helpottuu olo ! täällä myös tosiaan odotellaan sitä että voi tulla "kaapista ulos" ja kertoa kaikille suuuuuuuuren salaisuuden ! :D helpottuu arki paljon.
 
Kiitti Jenn_u :) eilen oli jo oikeastaan hyvä olo, aamulla tosin töissä ei ollu ja oksensikin siellä. Mutta päiväunien jälkeen oli lähes "normaali" olo eli siis sellainen kuin ennen raskautta. :D Ja tämä aamu on alkanu lupaavasti.
Sulla on samana päivänä ultra ku mulla!! =) Oij, en malta ooootttaaa!!!! emoticon Ja huomenna verikokeisiin. Tarviikoha niihin olla syömättä, ei kai?? En hoksannu kysyä.. Mutta tuskinpa, enhän mie edes PYSTY oleen syömättä kun olen aamun töissä. Eihän niissä kerran mitään verensokereja mitata..emoticon ( )

Olen aloittanu jo malttamattomana salaisuuden verhon raottamisen..>) eilen kerroin yhelle kaverille, joka opiskelee täällä samalla paikkakunnalla, mutta muuten asuu toisaalla eikä me nähä ku vasta ens viikolla seuraavan kerran niin kerroin sille jo.. :) ja sähköpostia laitoin yhelle toiselle kaverille, joka oli tietoinen meidän perheenlisäysaikeista mutta jota en ollu saanu muuten kiinni, seki asuu aika kaukana täältä niin ei olla nähtykään.
Mutta ylihuomenna sitten on the BIG day!! :D Meen samalla sairaalareissulla kertomaan siskon perheelle ja myöskin mummille, illalla sitten mennään mun vanhempien luo... :D

Janskumoii, äkkiä kertoilemaan ultra kuulumisia!! :D
Tanttarallakin oli jo eka neuvola, hyvinkö meni? :)

Heheeeei, mulla on enää ALLE 200 päivää raskautta jälellä, jos nyt ei kovasti takapakkia oteta ultrassa :D ja enää kaks -tai puoltoista- päivää ekaa kolmannesta..emoticon
 
Takaisin
Top