Luettelo kesäkuulaisista

Täältä myös jonon jatkeeksi;22v, Jyväskylästä, esikoista odotetaan, nyt rv 6+2, la 10.6. ja synnäri on KSSHP. :)
 
Hei vaan kaikille!

Minäkin ilmoittaudun varovaisesti mukaan. Ikää 34 v, 2. lapsi, jonka LA 18.6. tienoilla. Synnäristä ei vielä varmuutta, todennäköisesti Naistenklinikka.
 

Myös täällä uusi ilmottautuu! 

Ikää mulla on kohta 26v, 2.lapsi, jonka la on laskurin mukaan 18.6, ja  sairaala PS.

 

Heippa!

La 20.6, kolmas lapsi, synnärinä kättäri ja mulla ikää 35v. Syntyy tod.näk aikaisemmin koska suunniteltu sektio tulossa.

 
Liittyisin joukkoon :) ikää on 22-vuotta ja ensimmäinen olis tulossa näillä näkymin 5.6 :) synnyttämään varmaan TAYSiin tai Vammalaan.. Ihan pihalla vielä kaikesta. :)
 
LA 1.6.2013, ensimmäinen lapsi, ikää 31 vuotta ja sairaala mahdollisesti Satakunnan Keskussairaala. Porista ollaan.
 
Heips! Tääki vois varovaisesti ilmottautua mukaan, eli LA 13.6/Bounty/ikä 23/toinen/OYS
 
hei, täällä olis näillä näkymin tulossa 24.6. toinen lapsi meille. olen ens kuussa 27v. ja mikkelin keskussairaala synnärinä. 
 
Heippa kaikille kesäkuisille, jokohan sitä uskaltais liittyä mukaan? Eli 38v LA 28.6.2013 ja Kätilöopisto
 
Ilmottautuisin itsekkin listalle =) Eli ikää 20v. ensimmäinen lapsi tulossa ja LA 24.6. Synnärinä luultavastikkin Kanta-Hämeen keskussairaala.
 
Heip! Täälläkin ois yks, jolla luultavasti, ja sydämestäni toivon, että toivottavasti, olis LA kesäkuussa..
Elikkäs ikää 22v, ensimmäinen tuloillaan, KOKS ja LA 10.6. tienoilla. :)
 
Moikka.

Mulla olis laskettu aika 10.6. Ikää on 29 ja kyseessä on ensimmäinen lapsi. Asun Espoossa ja synnytyssairaalasta ei ole vielä tietoa.

 
Takaisin
Top