Luettelo kesäkuulaisista

Moi kaikille! 
Minutkin voi lisätä! :) 22v, eka lapsi, Vantaa. La 7.6. laskureiden mukaan. En tiedä synnäriä vielä.
 
Minutkin saapi lisätä listaan. 24v, 2.lapsi tulossa ja la 8.6 <3> ja phks on synnäri
 
Moikka, 

Ma ilmoittaudun tanne kans tamanpaivaisen plussan jalkeen!

LA 12.6., Tintula 28 v, 1. lapsi, maa Irlanti, synnytyspaikka tulee olemaan Dublin. 
 
Ihanaa päästä tänne itsensä ilmoittamaan! :)

Eka lapsi, ikää 24, la 14.6. ja oyssissa synnytän. 
 
Täällä myös yksi varovaisesti liittyisi joukkoon :) Emppuli83, esikoinen, laskettuaika näillä näkymin 10.6.13
 
Hei!

Minutkin voisi lisätä listaan: LA 10.6, toinen lapsi tulossa, ikää 26 vuotta, Helsingistä, synnytys todennäköisesti kättärillä
 
Hei, Minulla laskurin mukaan olisi laskettuaika 8.6.2013. Plussasin viime tiistaina ja oireita on ollut jo voimakasta närästystä ja rintojen turvotusta :) TYKS on minun synnytyssairaalani jaa olikos vielä muuta. T: Nti Niitty .
 
Minäkin ilmottaudun mukaan
Sipa, toinen lapsi, ikää 24v, la alustavasti 5.6. ja synnäri ois KOKS :)
 
Varovaisesti ilmoittaudun mukaan: Heinäkuussa KM, joten toivotaan että tämä pysyisi matkassa loppuun asti! :)

 LA 10.6, kolmas lapsi tulossa, synnytys todennäköisesti kättärillä
 
Listaudun myös minäkin! LA 1.6.2013, ensimmäinen lapsi, synnäri TYKS, paikkakunta Turku, ikä 21. Varhaisultra vielä tällä viikolla, toivotaan että edelleen saan täällä kesäkuulaisissa senkin jälkeen olla. Pelko km:sta ja onnellisuus raskaudesta vuorottelevat kovaan tahtiin...
 
:( ei se naisen vaisto valehtele. Saapi mut sitten poistaa samantein kun tuli lisättyäkin. KM, spontaani sellainen. Kovasti oli toivottu, yritetty ja haluttu lapsi, mutta ei aina mee onni tasan kaikille, Mulla alkaa surutyö, kyllä tää koville ottaa, jatkakaa te muut iloista odotusta! :) toivon kaikille teille pelkkää hyvää, kyllä minunkin vuoroni vielä joskus jollain tavalla tulee! :) ainakin vielä on toivoa jäljellä.
 
Voi Halla- ma oon tosi pahoillani, paljon jaksamista sinne :( mulla oli kans spontaani km rv 5 kaksi kuukautta sitten, ei siihen auta muu kuin aika. Sure ihan rauhassa ja ala valita niista jotka tarkoittaa hyvaa mutta sanoo kaikenlaista tyhmaa :( :(

Haleja! Toivottavasti paaset takaisin odottajiin pian!
 
Elikkäs mut vois lisäillä kanssa mukaan :) LA on 22.6. Ikää mulla on 20 ja 2. pikkuinen. Porista ollaan ja synnärinä toimii StKs :)
 
Mut voipi kans lisätä listaan mukaan!LA 3.6.2013, mulla 23vuotta ikää, ensimmäinen lapsi, Oulu ja synnärinä toimii siis OYS :)
 
Takaisin
Top