Luettelo kesäkuulaisista

Moikka, täällä ilmottautuu uusi esikoistaan odottava 28-vuotias nainen Tampereelta. Laskettu aika on 17.6 ja synnytyssairaala TAYS. :)
 
Hei vaan, täällä 19-vuotias nuori äiti odottelee esikoista. La on 26.6 ja synnyttämään sitten suunnataan Seinäjoen keskussairaalaan. :)
 
Mä en oo näköjään muistanut itteeni tähän ilmottaakaan. Eka siis tulossa 26.6, ikää 31 ja Tyksissä tai Salossa synnytän.
 
Heip kaikille! Olen 28v Tampereelta joka odottaa innolla esikoistaan, pikkupoikaa, jonka laskettuaika on 15.6. :) Taysiin olisi tarkoitus mennä synnyttämään pikkuherra. <3>
 
laegas
laskettu aika 28.6
ikä 31
1. lapsi tulossa
paikkakunta Kemiö
synnytyspaikka Turun yliopistollinen keskussairaala
 
Josko sitä jo uskaltaa ilmottautua :) Laskettu 24.6. , ikää 24 vuotta, toinen lapsi tulossa, asuinpaikka Laukaa mutta synnytys tarkoitus tapahtua Kuopion Yliopistollisessa sairaalassa.
 
Heippa,
Mellä on LA 17.6., /M,  ikä 39, 2 lapsi, Espoo ja mennään synnytämään Jorviin.
 
Mut voi kans lisätä. Eli toinen raskaus mulla ja laskettuaika olis 6.6. Satakunnan keskussairaalassa olis tarkotus synnyttää. Ikää on 24v. :)
 
Meillä laskettua aika 18.6, toinen lapsi, itsellä ikää 36v, paikka Espoo, synnyttämään Jorviin.
 
Meillä laskettu aika 18.6, toinen lapsi, itsellä ikää 36v, paikka Espoo, synnyttämään Jorviin.
 
Täällä jälleen yksi kesäkuun odottaja, ikää 27 v. Ensimmäinen lapsi, la 11.6., asuinpaikka Oulu, synnytys OYS.
 
Ilmoittautuu neljättä lastaan odottava äiti Etelä-Pohjanmaalta, synnytyssairaala SEKS.

Ilmeisesti tulossa pikkusisko kolmelle pojalle :rolleyes:

 
LA 6.6.13 ja satk. kesk. synnyttämään ja kuudes lapsi sekä mulla ikää nyt 32 vuotta.
 
LA oli 9.6 mutta saimme pienen ja terveen 2165g 44cm tyttövauvan 2.5. Otettiin hieman etumatkaa :wink
 
Minut voi myös lisätä, laskettu aika tänään eli 5.6.-13, ensimmäinen lapsi, sairaala Kanta-Hämeen keskussairaala, kotikaupunki Riihimäki.
 
Takaisin
Top