Lisää lapsia?

Mulla menossa 34+5. Muuten odotus sujuu hyvin mut paikoillaan seisominen aiheuttaa supistuksia. Ja nukkuminen on inhottavaa kun liitoskivut pahenee. Kauhee kun toisaalta haluais toisen syntyvän pian ja toisaalta haluaa näitten potkujen kestävän viä pitkään.
 
Nää päivät menee kauheeta vauhtia. Mä niin vihasin ja pelkäsin esimmäisiä 12 viikkoo vaikka sainkin kunnallisen kautta alkuraskauden ultran kahden peräkkäisen keskenmenon jälkeen. Mut ei jotenkin vaan uskonu että tällä kertaa vois onnistua. Nyt onneks joka päivä tuntee liikkeitä nii voi olla varma että kaikki on ok.
 
Ihanaa että onni on nyt myötä Minni2016 ♡♡♡ Ja Sulla ei oo enää pitkästi jäljellä.
Mulla ollut tosi vaikea nauttia tästä raskaudesta kun kaksi varhaista keskenmenoa oli tätä ennen ja ajattelin koko ajan et tääkin kolmas kerta kostautuu ja ei pidä nauttia liian aikaisin. Tosi ristiriitainen olo ollut, oon ollu tosi onnellinen tästä raskaudesta mut silti en oo voinu nauttia tästä samalla tavalla kun esikoisen odotusajasta. Kovasti odotan synnytystä että saa vaan pienen syliin ja huokaista helpotuksesta että tämä on nyt ohi.
 
Ihanaa että onni on nyt myötä Minni2016 ♡♡♡ Ja Sulla ei oo enää pitkästi jäljellä.
Mulla ollut tosi vaikea nauttia tästä raskaudesta kun kaksi varhaista keskenmenoa oli tätä ennen ja ajattelin koko ajan et tääkin kolmas kerta kostautuu ja ei pidä nauttia liian aikaisin. Tosi ristiriitainen olo ollut, oon ollu tosi onnellinen tästä raskaudesta mut silti en oo voinu nauttia tästä samalla tavalla kun esikoisen odotusajasta. Kovasti odotan synnytystä että saa vaan pienen syliin ja huokaista helpotuksesta että tämä on nyt ohi.

Tuo on tosi tuttua. Mulla meni vähän koko tän ekan odotus noissa tunnelmissa. Aina, jos joku loppumetreilläkin onnitteli, aloin toppuutella vähän silleen "ei tehdä tästä nyt mitään numeroa" ja "katsotaan, meneekö kaikki hyvin". Nyt ajateltuna harmittaa, että en osannut ottaa raskaudesta oikein mitään iloa irti ja kadehdin kaikkia heitä, joilla ei ole mitään pelkoja, vaan tyyliin vauvanvaatteita lähdetään ostamaan heti, kun raskaustesti näyttää positiivista, tai jotka muuten hehkuttavat avoimesti odotusta.

Toisaalta just on lähipiirissä (tai kavereiden lähipiirissä) ollut taas kaksi yllättävää kohtukuolemaa ihan loppuviikoilla, että niistäkin tuli mieleen, että NO NIINPÄ, yhtään en turhaan stressannut. Ja sitten toisaalta tietää, että tilastollisesti toi on niin harvinaista, että paljon suurempi todennäköisyys on sille, että kaikki menee hyvin. Mutta luulen, että stressaisin tai en ainakaan osais iloita kakkosestakaan ihan hirveästi, vaikka raskaus onnistuisi ja menisi hyvin, koska nyt tietää, mitä kaikkea oikeasti menettää. Ekan kanssa ei olis ollut kaikkea sitä tietoa, vaikka sekin olis ollut hirveää.
 
Voi ei Odette :/ kyllä se joo harmittaa kun ei oo voinu nauttia raskaudesta ja ikinä tiedä milloin on se viimeinen raskaus omalla kohdalla. Ja nuo kohtukuolemat loppuviikolla on varmaan jotain niin kamalaa että ei varmasti halua kenenkään sitä kokevan. Tosi surullisia juttuja :sad001
Sit nää kommentit että kaikella on tarkoitus jne.. niin ne kyllä ärsyttää vaikka totta ne on...
 
Täälläkin mennään hyvin ailahtelevissa tunnelmissa. Välillä olen täysin varma siitä, että haluan vielä sen kolmannen. Välillä sitten taas iskee kevään tapahtumat mieleen ja olen varma, että nämä oli tässä. En tiedä miten kestäisin toisen peräkkäisen keskenmenon, kun ensimmäinenkin otti niin koville....
 
Täällä mennään viikoilla 23+1. :)
Ru takana ja siellä kaikki mallillaan, nyt vain kohti lokakuuta. Helteet tekee tiukkaa, kun meinaa kovasti hyydyttää, mutta näillä mennään tämä kesä. :smug:

Ihanaa että kaikilla on raskaudet edenneet hienosti.
 
Mekin käytiin perjantaina rakenneultrassa ja kaikki näytti olevan hyvin. Odotetaan pientä tyttöö :Heartred nyt rv21+0

Mua kanssa varjostanut tässä raskaudessa kokoajan pelko, että jotain sattuu loppuraskaudesta tai synnytyksessä tai sen jälkeen. Esikoisesta ei ollut mitään tällaista. Ru:n jälkeen ostin jo tulevalle vaaville mekkoja ja tuntuu että se vain lisäsi pelkotilaa. :sad001
 
Onnea rosmarinaa hyvistä ultrauutisista ♡♡ :)
Inhottavaa tuo pelkohomma :/ mulla nyt rupee vähän helpottaa tää olo kun rv33 on niin lähellä ollaan jo loppusuoraa. Mut Toivottavasti pääset vielä nauttimaan raskaudesta sen edetessä♡
 
Onnea Rosmarinaa hyvistä ultrakuulumisista :Heartred

Ymmärrän hyvin ton sun pelon ja et ei ole pahemmin tullu osteltua mitään. Ite sain tossa rv35 pestyä vauvan vaateet vasta valmiiks kun en ole aikasemmin mitenkään sisäistäny et tää ois syntymässä. Tollon alko tuleen kipeitä supistuksia nii oli pakko ruveta laittaa edes jotain valmiiks jos toinen syntyy. No nuita supistuksia tullu ja menny ja yhtenä kasana edelleen nyt 37+6
 
Takaisin
Top