Lisää lapsia?

Onnea kaikille, joilla on ollut plussaonnea! Kovasti :Heartred Eetlalle. Tiedän niin tunteen, kun etenee noin pitkälle ja ultrassa ei sitten näykään sitä, mitä piti. Hyvä, että tyhjennys meni fyysisessä mielessä noin hyvin, henkinen toipuminen onkin sitten toinen asia.

Täällä ei ole tehty mitään toisen lapsen eteen, koska en oikein tiedä mitä mieltä olisin asiasta. Ikä tulee jo pahasti vastaan, että ei tässä ole kauaa pohdinta-aikaa. Toisaalta mietin, että pärjäisinkö vauvan ja taaperon kanssa (toki puolisokin on :D ) ja entä jos raskaus olisikin tosi vaikea tai lapsi syntyisi vakavasti sairaana tai... Ollaan annettu miltei kaikki vauvatavarat ja vaatteetkin pois kiertoon kavereille, kun ei ole ollut suunnitelmissa toista lasta. Mietin siis, että lapselle voisi olla kiva, jos olisi sisarus.
 
Mitäs stiffielle kuuluu?

Kiitos kysymästä! Täällä odotus jatkuu, huomenna alkaa rv 10. :) Viikot 7-8 olivat ihan järkkyjä, voin niin pahoin, ettei oo tosikaan.:eek: Nyt onneksi on helpottanut paljon, vaikka herkässä oksu onkin ja lähes jatkuvasti kuvottaa.
Ekaan ultraan on vielä aikaa, se on vasta 9.4 ja nyt on niin paljon menoja, että jos suinkin pystyn, niin jätän varhaisultran väliin.
Jännittäviä aikoja!:woot:

Ja paljon Onnea Rosmarinaa! Ihania uutisia sielläkin! :happy:
 
Ihanaa stiffie!! Toivotaan että päivät menee äkkiä.. toivotaan et olo helpottaa. Ite kun oksentelin 15 viikolle asti.

Ai nii oon unohtanu päivitellä meillä oli 9.3ru ja siellä oli pienellä kaikki hyvin. Nyt menossa 22+4.
 
Mites Eetla. Ootko hyvin toipunut?
Yllättävän hyvin. Välillä asia on mielessä enemmän, välillä vähemmän. Pari vauvauutista lähipiiristä on saatu kuulla nyt sen jälkeen ja ne on kyllä kieltämättä kirpaissut aika kovaa...
 
Hyvä että toipuminen lähteny käyntiin. Jokaisella meillä menee oma aika käsitellä tilanne. Ikäväkyllä se ei ikinä katoo täysin.
 
Koska Graisu ru?
Mikäs rosmarinaan tilanne?
Stiffielläkin kohta uusia tietoja... ei onneks enää montaa päivää.
Koska MaLinn sulla on la?
 
Koska Graisu ru?
Mikäs rosmarinaan tilanne?
Stiffielläkin kohta uusia tietoja... ei onneks enää montaa päivää.
Koska MaLinn sulla on la?

Mulla maanantaina nt-ultra, sillon rv13+0, jännittää hirveästi. En ole käynyt tällä kertaa varhaisultrassa, töissä kurkattiin ultralla sen verran että jotain siellä kohdussa oli viikolla 9. :woot:
 
Meillä on laskettuaika 20.6. Mulla on aina just ennen viimeistä kolmannesta kauhea mahankasvu spurtti ja muutenkin aika alavireinen ja väsynyt kausi. Onneksi se on vihdoin ohi. Nyt tiedän, että loppu aika menee nopeasti. Muutoin en ole vauvan syntymää vielä millään tavalla tajunnut ajatella.

Ehkä silmiä avaava tapahtuma oli, kun yhdellä kesäkuisella, jolla la sama kuin mulla, syntyi vauva jo pari päivää sitten. Ennenaikainen toki, mutta lääkäreiden mukaan jo tarpeeksi iso ja vahva syntymään. :dummy:

Kuinka Minni itse voit? Melko samoilla viikoilla mennään..

Terkkuja muillekin odottajille! On vallan mukavaa lukea kuulumisia!!
 
Takaisin
Top