Liikunta

Mua houkuttelis kamalasti tommoiset äitiysjoogat ja ihan salilla käynti! Nyt oon viikon tallilla, 8 tunnin työajan oon koko ajan jaloillani ja liikkeessä ja kotona vielä reipas koiralenkki päälle. Illalla tekee mieli vaan retkottaa sohvalla ja nostaa jalat ylös :) ehkä se on ihan ansaittua. Uimaan mennään viikonloppuna kaverin kanssa, katsotaan pysynkö pinnalla :)
 
Mullaki samallaisia oloja ku teillä elaffy ja harmony. Välillä olotila oikeesti niikuin vanhalla patulla kun kaikki sattuu ja tuntuu pahalle. Päiväunet on kyllä ihanin keksintö vapaa päivinä. :) Mulla välillä istuessakin vaikee ja näin ollen mut löytääkin monesti vaakatasosta. :D
 
Voi kun kateellisena luen teidän suorituksia... Ite keksin aina miljoona hyvää syytä miks ei... Tänään pitkästä aikaa kävin "lenkillä" 20 min köpöttelyä jäällä. Olin tsempannut ja ostanut itelle sellaset nastat kenkiin ja reippautta puhkuen matkaan. Mut taas oli emäntä säästänyt väärässä paikassa, ei niistä honkkarin läpysköistä ollu juuri riemua lähinnä oli epämukavat päkiän alla. :/
 
Meillä on koiran aamu lenkki lyhentynyt ainakin kolmanneksen, kun menee nykyään sama aika siihen kuin aiemmin pidempään lenkkiin. Koiraparka, mutta en aio alkaa yhtään aiemmin enää heräämään, kun nukun muutenkin huonosti. Kyllä se vähemmälläkin pärjää ja viedään sitä sitten päivällä ja illalla vaikka vähän enemmän. Aika harva käy kuitenkaan aamuisin edes mitään pitkiä lenkkejä..

Bailamaman aloitin nyt ja se oli ihan kivaa. Aika rauhallista, mutta ainakin varmasti turvallista ja siellä treenataan nimenomaan niitä lantionpohjan lihaksia. Noiden jälkeen jatkuu sitten mammajooga, jota odotan jo innolla. Bailamaman tunnin lopussa on kyllä myös aina venyttelyä, joka on todella hyvä. Pitäisi vain kotonakin innostua.
 
Mä heitin puolen tunnin rivakan sauvakävelylenkin (3,5km). Paha vaan täällä maalaisteillä kävellä kun on pimeää ja tie peililiukas niin, että osalla matkaa ei ollut juur lainkaan lumen peittämää reunusta millä kävellä. Kaks kertaa meinasin heittää lipat... ei tekis ne nastat pahaa siis mullekaan tuolla kenkien pohjassa.
Ajattelin, että tekeepä niskalle ja hartioille taad hyvää sauvakävellä. Ja paskat kun tais niska aavistuksen venähtää horjahtaessa...:rolleyes: suuta vaan hevosenkengälle...Mitäs läksin!
 
Oot elaffy siellä Bailamama 9months? Kun sitä perusversioo ei kait suositella raskaana oleville?
 
Missä tuollaista Bailamamaa järjestetään?
Nyt on kyllä ne salikortit jo plakkarissa, mutta ainahan sitä voi haaveilla muuallekin ehtivänsä...
 
Minä käyn ihan vain työväenopiston kurssilla, mutta osa äideistä puhui, että ovat syksylläkin käyneet jossain. Ehkä jossain liikuntakeskuksessa?
 
Tässä tuppu kylässä ei oo enää tommosta mammabaila hienoutta ja hirveesti itellä tekis mieli päästä semmoseen. :/
 
Meilläpäin on opistokurssina äijäjooga, oiskohan tarpeeks lähellä... :bored:
 
Mä kävin tänää pisimmällä kävelylenkillä kun koko odotusaikana oon käyny!! Eikä siis ollu mikää kymmenien kilometrien lenkki vaan olisko ollu 3-4 km. Ihana ilma ulkoilla ja ei tuntunu mitenkää pahalta tai uuvuttavalta, uimaankin ois tässä joku kerta tarkotus taas lähtee!! Josko sitä sais kuntoo vielä vähän kohotettuu ennen synnytystä!!
 
Kohta sählyyn...!!! Katotaan mitä lonkat tänään tykkää. Jos taas on hankalaa niin voip olla, että jää jo viimeiseksi kerraksi. Muuten suon itelleni luvan jatkaa rv 21 asti eli kolme kertaa olis vielä tämä kerta mukaan luettuna.
Meil on niin ihana porukka ja kivat hyvät pelit, etten haluais vaan lopettaa♡ onneks kyllä nään näitä ystäviä sit muuten paljon :)
 
Vielä olen ihan normaalisti käynyt crossfit-tunneilla. Ohjaajat antavat hyviä vaihtoehtoliikkeitä ja itse seurailen lisäksi sykemittaria, vaikka enää ei taida olla voimassa tuota ohjeistusta pitää syke alle 150. Olen ajatellut että kyllä keho ilmoittaa jos joku liike ei ole hyväksi. Pikku hiljaa olen myös ottanut kevyitä lajeja tasapainottamaan, body balancea ja vesijumppaa. Paikkakunnalla on ilmeisesti myös tuota bailamama 9monthsia, täytyykin sitä koittaa seuraavaksi! Viikonloppuna olin kahteen otteeseen hiihtämässä, mutta hiukan kammoksuin noita alamäkiä. Ratsastuksen jätin heti alkuraskaudesta pois, vaikka toiset sitä jatkavatkin aika pitkälle. Itsestä ei vaan tuntunut hyvältä ajatukselta, lisäksi mies vastusti jyrkästi koko ajatusta.
 
Jos ulkona liukkaus pelottaa niin suosittelen Ice Bugeja! Tosi hyvät jalassa kävellä ja voi vetää ihan jäisellä tielläkin :P itellä kolmatta vai neljättä talvea käytössä kun koiran kanssa lenkkeilen ja nyt raskaana ihan ehdottomat :P
 
Mulla ollu liukuesteitten lisäks kävelysauvat ihan must ulkoillessa!!

Uusia kenkiä ei viitti nyt ostaa kun mä elän toivossa et jalka kasvaa ens kesään mennessä kokoon 36...
 
Takaisin
Top