Liikkeitä?

Liikkeet tuntuu ja näkyy todella vahvasti!! < 3 Näen nyt ihan paidan päältä, potkuja sinne sun tänne ;), mutta arvaatka mikä tänään oli vielä parempaa kuin nuo liikkeet! Mä kuulin vauvan sydänääniä iphone -kännykällä. :o Latasin puhelimeen ohjelman nimeltä my baby's heartbeat ihan huvikseni enkä kyllä yhtään uskonut sen toimivan oikeesti! Kyllä se vain toimii ja todella hyvin, eka testasin omaan sydämeen ja sitten etsiskelin vähän aikaa vatsan päältä ja kuului myös vauvan! :)) mitä kaikkea sitä onkaan keksitty!
 
Täällä myös riehutaan. Nytkin naureskelen ittekseni kun makoilen sohvalla ja pistin kaukosäätimen mahani päälle. Tossa se säädin nyt hyppii ja pomppii emoticon
 
Mä tunsin tänään aamulla ekaa kertaa liikkeet kädellä. Tosin oli vielä aika hentosia, mutta
tunsin kumminkin! :)
 
Meillä potkut voimistuneet selvästi, vaikkei vielä masun päältä oikeen tunnukaan. Ja toisinaan menee vielä pitkiä aikoja ettei oikeen mitään kuulu, mietin että onkohan normaalia kun rakenneultrassa selvis istukan paikaksi takaseinä..

Mä latasin kanssa be ton ohjelman heti mun iphoneen kun siitä mainitsit! Ja kuuluu kyllä vauvan syke, ei aina kovin selkeesti mutta kuitenkin, uskomatonta<3
 
Pitäsköhän alkaa toivomaan iphonea joululahjaksi :D

Meillä on kans ihan selvästi liikkeet alkaneet voimistumaan ja välillä näkyykin ja tuntuukin ihan kunnolla vatsan päältä. Olen myös huomannut että välillä tunnen ihan missä kohtaa vauva on ja myös vatsan päältä tuntuu sellainen kovempi kohta...en mä tiiä onko se edes mahdollista ku ensimmäistä ootan, mutta siltä se ainakin tuntuu :)
 
Kaikkea sitä keksitään, en ois kyllä osannu arvatakaan, että puhelimeenki on saatavilla "doppleri" :) Oon kans kuullu, että vessapaperirullalla voi kuunnella vauvan sydänääniä, mutta en tiiä toimiiko se sitten vasta loppuraskaudessa, ei olla vielä kokeiltu.

Meillä on nyt pari kertaa pieni innostunu jysäyttelemään niin lujaa, että mahakin on liikahtanut. Yleensä kuitenki on semmosia, että miehenki on vielä vähän vaikea tunnustella. Mutta selvästi lihakset kasvaa mötkyllä koko ajan :)
 
Pikkulintu kiva kun testasit ja kuulitkin jotain pientä :) Ja tosiaan se syke voimistuu raskausviikkojen edetessä, huomasit varmaan itsekin ohjeesta, että parhaimillaan niitä kuulee raskausviikosta 30 eteenpäin.

Jaa, täytyypä boodle ottaa tuo vessapaperirullakin kokeiluun ;))
 
Takaisin
Top