Liikkeet ♡☆

Odottelen liikkeiden tuntemista kuin kuuta nousevaa :happy: Rv 13 on polkastu käyntiin, eli raskaus kestänyt 12+2.
On ollut piinaavaa kun ei tunne mitään, kun siitähän tietäisi että pienellä kaikki hyvin. Mutta ei :arghh: Hetki täytyy malttaa vielä :happy:
 
Liikkeiden tunteminen ei kyllä valitettavasti takaa mitenkään sitä, että kaikki olisi hyvin :/

Itse mietin eilen, että olisiko ollut liikkeitä, mutta varmaksi en osaa sanoa.
 
Huomenna poksahtaa tuo kriittinen 12+0, jee :-)
Mä oon nyt parina päivänä miettinyt et oonkohan tuntenut jotain pieniä liikkeitä masussa, muutaman kerran tuntunut ihan kuin joku kutittaisi sisältä päin :p En tiedä voiko olla mahdollista jo tässä kohtaa ja yllättävän ylhäällä on nuo kutitukset tuntunut kun on ollu tuossa ehkä puolessa välissä häpyluun ja navan väliä, voisko kohtu olla jo niin korkeella? Masu on toki jo kunnolla pömpöllään tonne napaan asti, mut toisaalta mulla on ollu turvotusta alusta asti niin oon ajatellut et ois vieläkin sitä, mun en sit tiedä :-)
Ihania tuntemuksia :Heartred ja onhan tuolla toki noita mahdollisia kutittelijoita kaksi kappaletta, joten kai se vois vaikuttaa siihen et vois tuntuu jo aikaisemmin noi liikkeet ja ainakin kohtu kasvaa nopeampaa tahtia :-)
 
Mä tusin toissapäivänä kanssa vaisusti liikkeen. :Heartpink mutta mulla menee varmaan vielä pitkään ennen ku alan kunnolla tuntee. Mulla ikävästi istukka edessä. :sad001
 
Täällä tuntuu nyt joka päivä möyrintää ja voimistuu aina vaan. Toki vielä hyvin epäsäännöllisesti tuntee, mutta voi jo sanoa, että päivittäin. Tänään tuli täyteen rv 13+0. :):Heartred
 
Dory : Sitä meinasin että siitä ainakin pysyy perillä että onko pikkuinen hengissä. Se on mulle se isoin pelko että...:sad001 Kun tuntee liikettä niin on elämää. :Heartbigred
 
Miltä nää liikkeet oikein tuntuu? Mistä tiedätte että on just vauvan liikettä eikä mahan möyrintää? :D mä en tunne kyllä mitään :D
 
Miltä nää liikkeet oikein tuntuu? Mistä tiedätte että on just vauvan liikettä eikä mahan möyrintää? :D mä en tunne kyllä mitään :D

En mä vaan tiedä :-D , voi olla ihan mun mielikuvitusta nuo kutitukset :p
Mut siis suolen liikkeet kyllä tunnistan, mutta noi mitä oon pari kertaa kuvitellut tuntevani on jotain aivan muuta. Ei oo siis sellaisia kuplia joita välillä tuntee, tai ainakin ite oon ne ajatellut suolen toiminnaksi.
Ihan ku joku hentoisesti rapsuttais tai kutittais mua sisältä päin :-D En osaa paremmin selittää ja tänään ku tuntui taas ihan samassa kohtaa kuin aiemmin ni aloin jotenkin kuitenkin epäilemään itseäni ku tuntuu vähän niinku tos mahamakkarassa ni ei kai se vauva siellä voi olla :-D
 
Mulla ainakin ne on sellaisia kutituksia siellä sisällä - ei ollenkaan mitään suolistokaasun tuntuista. Ne on tosi hentoja ja ne tuntee vaan kun on itse paikallaan. Eilen en tuntenut, mutta mulla oli kyllä kiireinen päivä esikoisen synttäreitä viettäessä. Tänään olen kuulostellut enkä tuntenut vielä mitään! :/

Se paikka on mulla ollut koko ajan tuosta navasta 2 tuumaa alaspäin ja vähän vasemmalla puolella. Aika alhaalla siis vielä.
 
Mulla myös se kohta on tuossa n. 5cm navan alapuolella vasemmalla puolella ja yhden kerran tuntui oik. puolella vastaavassa kohdassa. Just sellaista kutitusta :Heartred
Ja ei oo tosiaan joka päivä tuntunut.
 
Kuka mietti, että liian korkealla on muka tuntenut, niin mä kuin mun apista että viikolla 11 kohti usein nousee jo lantioluun yläpuolelle :)

Musta tuntuu, että olisin tuntenut kans vähän erilaista kupsutusta paristi. Ensimmäisen kerran, kun nojasin keittiön tasoon ja kahdesti illalla sängylle käydessä makuulle. Mulla on kyllä ollut haamupotkuja jo esikoisesta lähtien eli toisin sanoen en osaa erotella kuriseeko suoli, pieru vai mikä :'D mut tosiaan noi tuntemukset oli vähän erilaisia. Ei kyllä kutkutusta, ennemmin ehdottomasri koputusta :'D
 
Kuka mietti, että liian korkealla on muka tuntenut, niin mä kuin mun apista että viikolla 11 kohti usein nousee jo lantioluun yläpuolelle :)

Musta tuntuu, että olisin tuntenut kans vähän erilaista kupsutusta paristi. Ensimmäisen kerran, kun nojasin keittiön tasoon ja kahdesti illalla sängylle käydessä makuulle. Mulla on kyllä ollut haamupotkuja jo esikoisesta lähtien eli toisin sanoen en osaa erotella kuriseeko suoli, pieru vai mikä :'D mut tosiaan noi tuntemukset oli vähän erilaisia. Ei kyllä kutkutusta, ennemmin ehdottomasri koputusta :'D

Mä mietin et onko kohtu tosiaan jo niin korkeella kun tunsin nää kutitukset tosiaan tossa n. 5cm navan alapuolella :-)
Mä taas olin äpistä lukevinani et rv 11+ kohtu tulisi juuri ja juuri häpyluun yläpuolelle... Mut toki kasvaa se mulla hiukan vikkelämpää kun on kaksi siellä mekastamassa :-)
 
Mä tunsin viimeks rv 14 ja oli semmoista niinku höyhenellä silittäis sisäpuolelta :rolleyes:
 
Mä mietin et onko kohtu tosiaan jo niin korkeella kun tunsin nää kutitukset tosiaan tossa n. 5cm navan alapuolella :)
Mä taas olin äpistä lukevinani et rv 11+ kohtu tulisi juuri ja juuri häpyluun yläpuolelle... Mut toki kasvaa se mulla hiukan vikkelämpää kun on kaksi siellä mekastamassa :)
Ai ihan tosi? Mä varmaan sit luin väärin. Niin sulla lie tilavampi tuo kohtu muutenki :D Mä kyllä tunsin kohdun häpyluun yllä jokunen aika sitte jo, En nyt kyllä osaa sanoa mitähän viikkoa sillon elettiin.. Tuppaa nää päivät, viikot, kuukaudet rullailla vaan... :'D
 
Ai ihan tosi? Mä varmaan sit luin väärin. Niin sulla lie tilavampi tuo kohtu muutenki :D Mä kyllä tunsin kohdun häpyluun yllä jokunen aika sitte jo, En nyt kyllä osaa sanoa mitähän viikkoa sillon elettiin.. Tuppaa nää päivät, viikot, kuukaudet rullailla vaan... :'D

Joo, mut siis toi kohdun kasvuhan on tosi yksilöllistä eikä siihen voi antaa mitään yleispätevää viikkoa milloin on milläkin korkeudella :-)
Erityisesti uudelleensynnyttäjillä monesti kohtu pullahtaa huomattavasti aikaisemmin esiin kuin ensimmäistä odottavilla jne :-)
 
Mulla on kohtu aika korkealla ollut aina ja liikkeet tuntuu sit myös melko korkealla. Tossa alavatsalla kumminkin, ettei missään navan hujakoilla. Mä oon miehelle ihmetellyt millainen potkunyrkkeilijä täältä on tulossa. Mulla on menossa rv 13+3 ja tunnen päivittäin töytyäisyjä, ei voi enää erehtyä. Mut ennen näillä viikoilla se on ollut kyllä pelkkää kutittelua, nyt ihan oikeesti jo potkuja. Tosin meillä vauva oli vähän huonosti mitattavissa ultrassa, niin en tiedä ihan varmaksi kuinka hyvin sai mitattua...
 
Mulla on myös nuo tuntemukset toistuneet pariin kertaan, joten alan kyllä uskaltaa jo epäillä, että olisivat liikkeitä.
 
Takaisin
Top