Letrozolin käyttäjiä?

alinah, varmasti helpottavaa päästä vihdoin tosi toimiin, jännittävää! :)

Äh, oon koko päivän vihjaillu miehelle, että tänään pitäis heilutella vähän peittoja, äsken jo melkein jo onnistuin, mutta sitten se meni lukemaan jonku työsähköpostin, johon pitää vastata nyt heti..ja taas viivästyy :nailbiting:
 
Hienoa pipsu että se mies lopulta ymmärsi mitä piti tehdä :grin Toi ovisaika on kyllä samalla kivaa kun voi itse tehdä tämän asian eteen jotain ja samalla stressaavaa samasta syystä :nailbiting:

Mites Louhittaren piinailut sujuu, eikös sullakin ala jo olla sellaiset päivät että kiinnittyminen vois tapahtua ?:joyful:

Mä heräsin yöllä vessahätään klo 1 ja supertoiveikkaana totesin että on nenäkin ihan tukossa:grin Mutta toivo karisi nyt aamulla kun kaikki tukkoisuus on poissa, vessaan ei tarttenu juosta eikä mitään muitakaan oireiluita ole (paitsi rinnat arat). On tää niin vuoristorataa tän toiveikkuuden kanssa:eek:
 
Kyllähän tässä just niitä päiviä elellään, että jotain pitäisi tapahtua. Tänään dpo7 ja kaikenlaisia tuntemuksia on ollut. Onneksi on ollut muuta puuhaa sen verran, ettei ole ihan hysteerisenä joutanut kyttäilemään. Mutta, palelee usein ja pitkin päivää. Aamullä lämmöt suht normaalit, ehkä ihan vähän koholla. Päivän mittaan päästäänkin sitten hyvän matkaa yli 37, joten ei kai ihme, että palelee! Valkovuoto on ollut normaalia runsaampaa, Saharasta ei tietoakaan. Ja eilen aamulla vuoti nenästä verta.

Kaiken huippu oli kyllä toissaöinen uni, jossa lapsettomuuslääkäri päätyi erinäisten tapahtumien seurauksena lukittujen ovien taakse eikä avaimesta ollut tietoakaan muutamaan päivään ainakaan. En mä noista muista oireista niin, mutta eikö tän nyt jo täydy jotain merkitä! :laughing001
 
Kuulostaa tosi hyviltä oireilta Louhitar! :happy: Mä en oo uskaltanut noita lämpöjä mitata ku sen yhden kerran olikohan just dpo7 vai 6.. Silloin oli niin alhainen lämpö että totesin että on parempi etten tiedä ku stressaan sitten sitäkin :p Mulla ei myöskään oo ollut kuivaa kautta oikein ollenkaan tässä kierrossa paitsi muutama päivä heti menkkojen loputtua:wideyed:
 
Totta Varpu, tuo lämpöjen mittaaminen on kyllä varsin hämmentävää, enkä minäkään niiden perusteella uskalla oikein mitään arvailla. Lähinnä tuo päivällä ja illalla voimakkaasti nouseva lämpö on selittänyt palelua. Aamulämmöt nyt on mitä on, ne sahaa ihan kummallisesti. Tosin untakin on aina alla vaihteleva määrä enkä ihan joka päivä samaan aikaan herää muutenkaan.

Tänään on kyllä ollut tarkemmin ajateltuna vatsassa erikoisia tuntemuksia ja aamun mittaan on ollut sellainen olo, että alkaa närästää muttei kuitenkaan ala.

Aiemmin oli toiveikas olo näistä kaikista oireista, mutta eilen illalla ja tänään on alkanut epäilyttää. Ehkä sitä vaan yrittää suojella itseään pettymyksiltä?
 
Viimeksi oli "lupa" testata vasta pari päivää menkkojen oletetun alkamisajan jälkeen ja ne tulikin sitten ihan ajallaan. Meinasin odotella vähän samaan tapaan tälläkin kertaa. Voi kyllä olla, että mieli vielä muuttuu ja tulee kokeiltua jo aiemmin mitä testi näyttää :angelic: Piiitkä viikko vielä tiedossa :nailbiting:
 
Viimeksi oli "lupa" testata vasta pari päivää menkkojen oletetun alkamisajan jälkeen ja ne tulikin sitten ihan ajallaan. Meinasin odotella vähän samaan tapaan tälläkin kertaa. Voi kyllä olla, että mieli vielä muuttuu ja tulee kokeiltua jo aiemmin mitä testi näyttää :angelic: Piiitkä viikko vielä tiedossa :nailbiting:

Joo mustakin tuntuu että tää viikko on kestänyt jo vuoden:eek: Vaikka toisaalta on myös niin ku Tyynekin sanoi että tää viikko on siitä ihana kun voi edes kuvitella ja toivoa olevansa raskaana:) Ei jaksais vielä sitä pettymystä.
 
Voi ei, veritulppaepäily jalassa hormonien takii. Kävin labrassa ja ootan soittoa että pitääkö lähteä ultraan. Voi hemmetti. Jos se on nyt trombi niin se on sit hyvästit näille haaveille.

Pitäkää peukkuja ettei se oo sitä!!
 
Voi kamalaa Kettutyttö!!:nailbiting: Ihan hirveää, toivottavasti pian selviää ei olisi nyt mitään veritulppaa! Mitä tarkotat että sitten on hyvästit näille haaveille?pistosten loppu? Eikö ole muita lääkkeitä joita sit voi kokeilla ? En oikein tiedä noista jutuista mitään, pahoittelut tyhmät kysymykset. Pidän kyllä kaikki peukut ja varpaat että olisi nyt väärä hälytys ja pistokset vois turvallisesti jatkua! Voimia odotteluun:Heartred
 
Ou nou, toivottavasti selviät vain säikähdyksellä! Minullakin oli itse asiassa viime kierrossa piikittelyiden jälkeen vasen pohje erittäin kipeä ja panikoin veritulppaa. Verikoe oli kuitenkin ok ja oli onneksi jotain muuta.

Onko sulla Kettutyttö turvotusta jalassa vai kipuja pelkästään?
 
Pelkkiä kipuja. Mutta mulla on aiemmin ollut kaksi syvää tukosta ja siksi tiiän et helpommin tulee. Silloinkaan ei ollut kuin kipu oireena.
Siksi haaveille loppu, että hormoneja en sit enää voi käyttää. Ja koska aiemmin ollut kaksi tulppaa niin lääkitys tulisi loppuiäksi. Marevanin aikana ei käsittääkseni raskaana voi olla. Ja ehkä sitten voisi jollain pistoshoidolla, mutta raskautuminen luomuna olisi aika ihme.
 
Takaisin
Top