Lapsen sukupuoli

Mulla on sisko ainoa, joka on vakaasti sitä mieltä että meille tulee tyttö. Laitoin sit neuvolan jälkeen viestiä, että jos sykkeiden tulkintaan on uskominen, niin ensimmäinen piste tyttöveikkaukselle (sykkeet oli 150-160) :) Vastasi, että hällä ne ei oo pitäny paikkaansa, mutta hetken hiljasuuden jälkeen laitto vielä, että tyttö se on silti :D
 
Voi ei se isoäitien hössötys lopu:) mun äidille tämä meidän on 16:sta lapsenlapsi ja silti se on ihan hössöttäjä ja kyselee vointeja jatkuvasti ja eilen kihisi innosta kun viimein annoin luvan kertoa raskaudesta:grin
 
Minun vanhemmat eivät halua tietää kumpi tulee koska minustahan piti tulla ultran mukaan poika :D ja siks sovittiin miehen kanssa ettei kerrota kellekkään muulle kuin parhaimmille kavereille. Vanhemmat ja muut saavat tietää sitten synnytyksessä :)
 
Mun vanhemmille tää olis 10s lapsenlapsi ja kyllä äiti on jo kaikille tästä höpöttänyt :) anopille tää olis 6s ja luulenpa että hän antaa meidän kertoa itse omat uutisemme sen puolen suvulle. Molemmat tosin aina kyselee yhtälailla kuulumisia ja vointeja.

Me jos saadaan tietää sukupuoli niin se ei kyllä kauaa salassa pysy! :joyful: ollaan ultran jälkeen parin päivän päästä menossa mun porukoille, niin utelu asian suhteen on varmasti tosi kova! :p mutta. En tiedä kysytäänkö sukupuolta. Ehkä ei.
 
Mulla on niin tyttöfiilis. Esikoisesta levisin sivulle ja nyt alkanut taas levitä sivuille. Myös miehellä tyttöolo. Saa nähdä!
 
Minulla puolestaan levis maha sivuille poikia odottaessa ja oli molemmilla kerroilla hyvin maltillisen kokoinen muutenkin.
Nyt maha jo samaa luokkaa kun aikasemmin loppuraskauksissa, on eteenpäin enempi ja tyttö veikkaus saatu :grin
 
Minulla puolestaan levis maha sivuille poikia odottaessa ja oli molemmilla kerroilla hyvin maltillisen kokoinen muutenkin.
Nyt maha jo samaa luokkaa kun aikasemmin loppuraskauksissa, on eteenpäin enempi ja tyttö veikkaus saatu :grin

Joo, eipä tuo sivuille leviäminen kerro varmuudella mitään, mutta vahvistanut tätä fiilistä. :rolleyes: Katsotaan selviääkö ultrassa pitääkö tuntemus paikkansa vai saadaanko vuorostaan poika.
 
Minulla puolestaan levis maha sivuille poikia odottaessa ja oli molemmilla kerroilla hyvin maltillisen kokoinen muutenkin.
Nyt maha jo samaa luokkaa kun aikasemmin loppuraskauksissa, on eteenpäin enempi ja tyttö veikkaus saatu :grin

Joo, eipä tuo sivuille leviäminen kerro varmuudella mitään, mutta vahvistanut tätä fiilistä. :rolleyes: Katsotaan selviääkö ultrassa pitääkö tuntemus paikkansa vai saadaanko vuorostaan poika.
 
Mulla kans mahat ollu ihan samanlaiset, eteenpäin muttei sivulle. Ja hirmu alhaalla koko raskauden. Lapset on kuitenkin eri sukupuolta. :) Nyt tillikasta on alkanu olla poika fiiliksiä, mutta katsotaan kuka siellä sit oikeesti myllää. :D
 
Takaisin
Top