Lapsen sukupuoli

Mulle on tullut vähän poikafiilis. Ihan ministi. En kyllä tiedä miksi.. :)
 
Mullakin on poikafiilis tästä, kun on pahoinvointia ollut niin paljon ja muutenkin tosi väsynyt koko ajan. Mutta toisaalta, niin arvelin toisestakin lapsesta ja toisin kävi! ;-)
 
Mulla ei oo itelläni mitään fiilistä, että tyttö vai poika..ja kaks ultrakuvaakin kun on, niin toisessa näyttää tytöltä ja toisessa pojalta. Eikä sitä jotenkaan osaa edes ajatella että kumpiko siellä pötköttelee.
 
Mua niin jännittää kumpi tullee! Minkäänlaista fiilistä ei oo eikä neuvolasa tai ultrasakaa oo mittää veikkauksia heitetty ilmoille[emoji85]
 
Täällä kovin tyttöfiilis ollut aika alusta asti, olot ollut samanmoisia kuin esikoista odottaessa. Muutaman vk päästä ultra ja halutaan kyllä tietää jos vaan sopivasti sattuu näkymät, tosin muille ei aiota kertoa..:wink
 
Siis nää nyt on aivan täysiä hömppäjuttuja, MUTTA:

Mun fiilis sanoo poika, ultrakuvasta nub-teoria sanoo, että poika, vau.fi hömppätesti sanoo että poika, semmonen kiinalainen hömppäkalenteri sanoo että, poika ja nyt myös sormustesti sanoo poika.

En mä kyllä pety, jos tulee kolmas tyttö, meidän remmiin mahtuu, mutta ihmettelen suuresti kaikkien näiden merkkien jälkeen. :D
 
Mul on ollu fiilis, että poika tulis ja mies on taas varma, että nyt tulee tyttö :) Halutaan kyllä rakenneultrassa tietää kumpi tulee. Jotenkin vauva muuttuu itselle ”todellisemmaks” kun tietää kumpi tulee :)
 
Vielä 5 viikkoo täytyy jännittää rakenneultraan!! Mua jännittää ihan kauheesti kumpi sieltä tullee! En tiiä mistä johtuu, mut oon alakanu ajattelemaan beebiä ihan poikana viime päivinä[emoji85]
 
Me ei osata päättää kysytäänkö sukupuolta vai ei! Eli luultavasti ei selvitetä tai sitten siellä hetken mielijohteesta kysytään. Mulla on vaihdellut olo sukupuolesta pitkin raskautta :D.
 
Tasan viikko ultraan ja varmaan jos näkyy halutaan tietää, mut näist väärist arvauksistaki kokemusta nii tiiä sit..
 
Tasan viikko ultraan ja varmaan jos näkyy halutaan tietää, mut näist väärist arvauksistaki kokemusta nii tiiä sit..

Mä oon kanssa miettinyt, että onpas kiva jos meneekin veikkaus väärin ja koko suku on tulvinu meille vuorellisen siihen sukupuoleen viittaavaa tavaraa :hilarious:. Vähän tässä pohdittiinkin, että jos kysytään asiaa niin pidetään se tieto meidän kahden välisenä.

Muutenkin haluaisin pysyä aika neutraalilla linjalla vaatteissa yms, että menisi sitten seuraavallekin jos sellainen meille siunaantuu. Tuskin tulee tapahtumaan anopin tuntien, mutta saahan sitä toivoa :angelic:.
 
Muutenkin haluaisin pysyä aika neutraalilla linjalla vaatteissa yms, että menisi sitten seuraavallekin jos sellainen meille siunaantuu. Tuskin tulee tapahtumaan anopin tuntien, mutta saahan sitä toivoa :angelic:.

Anteeksi nyt ihan pakko varmistaa, että onko neutraalina pysyminen vai seuraavan siunaantuminen anopista kiinni?? :grin Vai mihin anoppi liittyi? :D
 
Anteeksi nyt ihan pakko varmistaa, että onko neutraalina pysyminen vai seuraavan siunaantuminen anopista kiinni?? :grin Vai mihin anoppi liittyi? :D

Hahaa siis tuo neutraalina pysyminen :grin!! On siis tehnyt hyvin selväksi, että haluaa meidän selvittävän sukupuolen niin osaa hän sitten ostaa oikeanlaisia vaatteita. Tiedän kyllä senkin, että hän mielellään päättäisi lapsiluvusta lähtien meidän asioista. Aika tiukkana saa olla, että pysyy rajat tietyissä asioissa.
 
Vyötiäinen: ihana äiti :shy:. On kyllä jotenkin ihan parasta seurata tuota tulevien isovanhempienkin onnea! Mun isä hei tanssi ilotanssia kun kerrottiin ja äitikin on kertonut ilouutisen varmaan bussikuskista lähtien kaikille :grin.
 
Vyötiäinen: ihana äiti :shy:. On kyllä jotenkin ihan parasta seurata tuota tulevien isovanhempienkin onnea! Mun isä hei tanssi ilotanssia kun kerrottiin ja äitikin on kertonut ilouutisen varmaan bussikuskista lähtien kaikille :grin.

Ai että tuo on kyllä ihanaa :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
Takaisin
Top