Lapsen sukupuoli

Mää en oikein oo osannu "päättää" kumman haluaisin mieluummia :D Kumpikin yhtä tervetulleita ja kummallekkin nimi valmiina (oon nimittäin ihan hullu asioiden suunnittelun suhteen!). Nimistäkin tykkään niin älyttömästi, että haluaisin vaan yhen kumpaaki nyt heti! :D Pojan nimellä on kyllä selvästi suurempi merkitys ja olisi kunnianosoitus eräälle läheiselle, mutta tytön nimi on vaan niin mieluinen ja ollut mielessä jo varmasti pari vuotta.

Tällä hetkellä kylläkin murehdin ihan liikaa vain raskauden jatkumista ja odotan niin kovin ultraa, että toivon vain kaiken olevan kunnossa :Heartred Ja malttamattomana haluan ehdottomasti heti tietää sukupuolen kunhan kaveri vain sen on valmis näyttämään! Toisaalta kuten ylempänä kerrottiin, että lapulle oli sukupuoli saatu, olisi kiva! En kyllä mitään kutsuja järjestäisi niin kuin rapakon takana on ilmeisesti tapana tehdä, mutta vaikka jossain erityisessä paikassa olisi kiva sitten lappu katsoa tms. :)
 
Mulla on tyttöolo hänestä ollut, mutta sitten np-ultrassa vaikutti ehkä kuitenkin enemmän pojalta.
En tiedä, ehkä sekin vaikuttaa, että tytölle olisi nimi kenties valmiina, mutta pojalle ei :D
 
Meille kans sanottiin np-ultrassa, että enemmän näyttää pojalta :) Eli tähän mennessä oma tunne on osumassa oikeaan, jospa se sitten tammikuussa selviäis rakenneultrassa. Työnimi on vaihtunu tyypistä yhteen pojan nimeen ja vaikka kuinka oon koettanu ostaa neutraaleja vaatteita, niin kyllä ne nekin enemmän pojalta näyttää :D
 
Voiko sen siis jo nähdä np-ultrassa? Olen käsittänyt että ei voisi vielä erottaa?
 
Voiko sen siis jo nähdä np-ultrassa? Olen käsittänyt että ei voisi vielä erottaa?

Useimmiten ei voi, ja harvoin alkavat np-ultrassa veikkaamaan, mutta itsekin oon kuullut että joillekin on annettu jo np-ultrassa alustavaa kommenttia sukupuolesta. Rakenneultrassa se on sitten yleensä jo helpompaa sanoa.
 
Meillä sanoi ekasta jo siitä alku ultran verisuonesta, että poika on :D ja niin oli.
 
Viime raskaudessa jouduin käymään nt ultran jälkeen ylimäär ultrassa rv 13+0 ja siinä selvisi että poika tulossa ja poika tuli
 
Meille sanoi np-ultran kätilö, että niillä viikoilla on aivan turha mennä arvaamaan sukupuolta koska tyttöjen klitoris on niin turvonnut vielä siinä vaiheessa, että käytännössä kaikki näyttää pojilta. Sanoi että voin mä arvauksen heittää jos haluatte mutta se ei perustu millään lailla ultraan ja yhtä varman arvauksen voitte kysyä keltä tahansa tuolta käytävän puolelta :D
 
nub teoriasta voi nähdä kumpi tulossa,eihän se 100% varmaa ole mutta ajattelin kysyä huomenna kun ultra on :) jos tietenkinsattuu olemaan mukava kätilö.. laittaisin yähän kuvan siitä nub teoriasta mutta en osaa heh.. se sukupuolen alku näyttää siis tässä kohtaa samallaiselta tytöllä sekä pojalla mutta pojalla se on korkeemalla kun tytöllä jos nyt oikeen muistin :grin
 
Ootteko kuulleet tai onko teillä kokemusta, että sikiön sykkeestä voisi päätellä, että kumpi sukupuoli on tulossa? Olin eilen neuvolassa ja siellä sykkeet oli 150-155. Pikaisesti googlasin, että pojan sykkeet olisi matalammat kuin tytön.
 
Meillä on molemmilla pojilla ollu sykkeet np-ultrassa 150-155 ja nyt kaksosilla oli sykkeet 150-152 :) Ei siis varmasti voi niistä päätellä mutta itellä silti vahvisti mun poikaoloja :D

Edit.
Niin ja loppua kohden on aina molemmilla pojilla ollu suunnilleen 130-140 luokkaa :)
 
Meillä on niin tytöillä kuin pojilla ollut sykkeet aluksi 160-170 mutta loppua kohden tasoittuneet ja asettuneet sinne 140-150 paikkeille.
Paljoa ei niistä pysty päättelemään:)
 
Minä oon meidän keskimmäisestä pojasta saanu poikaveikkauksen rv 13. Nyt ku utelin np-ultrassa nii sanoi, että häpyluun perusteella voisi olla tyttö, mutta tosiaa veikkailee vaan. :)
 
Tyttöjen sykkeet on vaihdellut kovasti. Esikoisella oli rauhalliset sykkeet, mutta saattaa johtua siitäkin kun kohdussa on hällä ollut pidemmän aikaa ahdinkotila, toisella huiteli sykkeet jatkuvasti ylhäällä, mutta niin oli koko ajan liikkeessäkin, ja kolmannella likalla oli taas rauhalliset sykkeet. Eilen neuvolassa sanoi että tällä neljännellä sykkeet pyöri 150-155 välillä.
 
Mulle ei kyl np-ultras sanottu sukupuolesta yhtikäs mtn. Tyttöä odottaessa jotenki tiesin jo alust lähtien et tyttö tulee. Nyt taas ei ole mtn tuntemuksia, niin tulisko sit poika.
No, josko ne 4vk päästä rakenneultras jtn vihjais sit. Tosin luottaako siihenkään, kun tyttöä veikattiin sillon pojaksi loppuun asti, kuten sukulaispojan piti olla tyttö.
 
Heh, mulla ainkaan ei siis kätilö sanonut sukupuolesta np-ultrassa yhtään mitään, mutta omasta mielestä vain tyyppi näytti ylipäätään poikamaiselta :--D Eli ei sinänsä minkäänlaista pohjaa fiilikselle :happy093
 
Mä olin esikoisesta alusta asti varma että hän on tyttö. Tästä ei oo mitään fiilistä. Ei edes vaikka nähtiin ultrassa vauvanalku tänään. Raskausoireet on ollut nyt esikoista selvemmät ja vatsa on alkanut jo pyöristyä (12+1/vastasi 12+5), esikoisesta vasta puolenvälin jälkeen. Crl-mitat viikkoihin nähden ovat menneet samaa kaavaa, eli varaisuä vastannut muutaman päivän pienempää, Np- ultrassa muutamaa päivää isompaa. Outoa, ei mitään tunnetta sukupuolesta. Ensin ajattelin että kyllä sekin on varmaan tyttö, mut en oo enää siitäkään niin varma. Tuntuu erilaiselta vaikka raskaus on periaatteessa samanlainen :D
 
Mulla oli esikosta vahva poika fiilis ja oikein meni. Toista odottaessa toivoin poikaa myös mut en kuitenkaan uskonu et olis poika, eikä sit ollutkaan. Nyt ei mitään aavistusta. Jos saisin valita olis tämäkin poika, mutta ilolla otetaan vastaan kumpi tahansa sieltä on tulossa.
 
Nyt on tullu jotenkin semmonen poika olo. Esikoinenkin puhuu pikkusiskostaan nyt jotenkin poikkeuksellisesti pikkuveljenä. Jännä juttu sinällään kun se ei vieläkään sinällään tiedä että meille on tulossa vauva.
 
Takaisin
Top