La. Elokuussa, pikkukakkosen odottajia ;)

Mä niin ootan sitä että tää etova ällötysolo loppuu.. vähä jännittää miten onnistuu työnteko jos olo on näin huono koko ajan.. tää päivä menny sängyn pohjalla välillä torkkuen.. loppuviikosta olis pari yövuoroa,voipi olla et tulee olee aika tuskaa.. Turvotus on hirvee, kaikki housut kiristää :D Viel pitäis 1,5 viikkoo varttuu sitä ekaa neuvolaa..
 
Huh hah Hei! Etovasta olosta lisää täältä! Oon syöny viimeks jouluna ruokaa, mikään ei pysy sisällä mitään en pysty tekeen ja ai että mikä olo kaiken kaikkiaan! Ei esikoisesta tällästä ollu ja odotankin että koska tää loppuu?? Huomenna kans eka työpäivä tän olon kanssa ja voisin kuvitella että kuolen.. hyyiii! Onko mitää vinkkejä miten tätä taltuttas että pystyis elään edes suht normaalisti
 
Mä kyllä pystyn syömään ja söisinkin koko ajan,ku tuntuu et olo helpottaa ku maha on täys.. En oo oksentanu ollenkaa,koko ajan vaa sellai etova olo, lisäks närästää jo nyt.. esikoisest oksensin tasan kerran ja sen jälkee tein testin :D sillon oli paljon lievemmät oireet muutenkin,ehkä tää ikäkin jo alkaa tekee tehtävänsä :P Mie aattelin ostaa töihin jotai välipalakeksei tjms, et pystyn käydä välil napostelees,ku ainaki mulle sano se neuvolatäti jolle aikaa soittelin et jos pahoinvointia ni kannattaa parin tunnin välein syyä vähäse.. mut voi olla et joudun pomolle ilmottaa etten yövuoroja enää koht suostu tekee,koska kroppa menee muutenki sekasin niistä ja nyt on viel vauski josta yritän pitää mahdollisimman hyvää huolta.. tänä vuonna en oo polttanu yhtää tupakkaa,joten ilmeisesti tässäkin raskaudessa lopettaminen onnistu ilman mitää suurempia tuskia.. tosin tää olokin tekee sen,ettei tee yhtää ees mieli ja kaikki haisee niin hemmetin pahalta.. varsinki isäntä ku se tulee röökiltä.. yök..
 
Siis joo pystyn syömään jotain. Ja ne on harvoja valittuja mikkä menee alas! Ja sit juosten oksentaa. .. ja mulla sama juttu ton tupakan polton kanssa. Muutaman poltin viel plussan jäljeen mutta pelkkä ajatus siitä nyt saa mun naaman värin vaihtuun! YÖK! Ja toi napostelu, se kannattas mutta kun mietin jotain vaihtoehtoja ni mikään ei maistu.. oon vaikea! Säälin mun miestä kun joutuu kattelee ja kuuntelee mun valitusta:D
 
Mä ostin kotiin tortillachipsejä.. ei ehkä terveellisin vaihtoehto mut niist saa suolaa ja on hyviä.. :) edellises raskaudes olin hulluna popcorneihin ja sen kyl sit huomas ku turvotti niin et paino nous viikos yli kilon :O
 
Itse olen onneksi selvinnyt vain ällöllä ololla, huh! Kaveri on kolmesta raskaudesta oksentanut kaksi ja molemmat oli tyttöjä, pojan odottaminen oli sitten vallan helppo. Tyttöjä odottaessa lähinnä eli chipseillä ja mandariinillä, toisesta suolat ja toisesta nesteja C-vitamiini :)
Sisko oli kanssa todella kipeä likkaa odottaessaan ja minä taas oikein hyvävointinen poikaa odottaessa.
Pitäisiköhän yrittää veikata, että tytöt ovat hankalampia ihan alusta asti? :wink
 
Mulla esikoinen on poika et tuleekohan täst sit tyttö ku on niin paha olo :D
 
Olisinkin noin!:D mulla nimittäin esikoinen poika ja kovasti tyttöä toivo :) vaikkei loppupeleissä merkitystä sukupuolella ookkaan! Mutta kyllä näillä oksentamisilla saiskin mut palkita tytöllä; D
 
Täällä yksi uusi ilmoittautuu mukaan :) Menkkojen mukaan LA 31.8 eli nippanappa tälle kuulle taidan sattua :D

Varhaisultra 15.1. Jännittää jo niin maan pirusti. Takana yritystä yli vuosi. Clomifenia syöty kolme kiertoa josta viimeisin toi vihdoin sen plussan....Kotoa löytyy kesällä 4 vuotta täyttävä tyttö.

Edellisessä odotuksessa oksentelu jatkui rv 16 saakka ja tämän odotuksen kanssa ensimmäinen halailu vessanpöntön kanssa suoritettu tänään :D
 
Ihanaa.. ällötysolo on ainaki pari päivää pysyny poissa :) viel viikko pitää odottaa et pääsee neuvolaan...
 
Miten musta tuntuu et muilla on aikasemmilla viikoilla eka neuvola ku mulla :eek: mulla on vasta rv 9+2 neuvola.. vai kuvittelenko vaan kun en jaksa odottaa että jotain konkreettista tapahtuu tän raskauden suhteen :)
 
Mulle sano sillo ku soitin et ei aiemmin kannata tulla ku vast rv 8.. tarjos myös seuraavalle viikolle aikoi mut toi ens viikon torstai osui työvuorojen puolest parhaiten.. pojallekin varailin jo 6v neuvolaa loppukuulle :O
 
Aaaaa! No ehkä tuolakin oli si vaan sopivasti aika tolle viikolle :) hui kauhee! Kohta on vauva neuvolaa ja sit pojan 3v neuvola:)
 
Mulla ollu viimeiset kuukautiset 6.10 ja keskenmeno siinä välis ja neuvolantäti ei oikeen tienny mistä laskia viimeiset kuukautiset kun keskenmeno vuoto 21-27.11.mutta 4.12 kävin gynellä ja sano että kaikki ok ja huomas tulevan oviksen silloon:-D ja tässä ollaan:-D
 
Minulla on kuukautisista laskettuna eka neuvola vasta rv 10+6 eli ens viikon torstaina. Mutta todellisuudessa en usko vielä noin pitkällä tuolloin olevani. Eka ultra luultavasti tammikuun loppuun mennessä :) Veikkaan, että pääsen siitä vielä parin viikon päästä uuteen ultraan, kunhan on tarpeeksi viikkoja niskaturvotuksen tutkimiseen..
 
Takaisin
Top