La. Elokuussa, pikkukakkosen odottajia ;)

Plussa aattona ja la menee elokuun loppuun! Meillä vuoden ikäinen enegriapakkaus eli ikäeroa muksujen välillä 1v 8kk jos nyt kaikki menee hyvin! :Heartbigred
 
Onnea plussanneille ihana joululahja plussata aattona! :)

Ootteko kaikki palautuneet hyvin edellisestä synnytyksestä? Mulla oli vikmeksi lähtöpaino 59,6 kg, synnyttäessä (sektio) peräti 90kg, sairaalaan jäi 15 kg (joista poika +4 kg) ja huhtikuussa painoin vielä 70 kg, ja yhtäkkiä painonkin elokuussa 2014 enää noin 56 kg (olen 169 cm pitkä). Loppulaihdutus oli tahaton ja tuntuu että lihakset lähtivät. Lenkkeilin vielä 05/2014 saakka kunnes muutimme hissittömään asuntoon. Nyt tuntuu siltä että oon aika rapakunnossa ja vatsaan on palautunut esikoisraskauden läskejä :) ja vatsakin on jo alkanut näkyä (tai sitten en alitajunnaisesti vedä vatsaa sisään :D no, kun tästä flunssasta paranee voisi alkaa taas lenkkeilemään tai edes jumppaamaan kotosalla. On kyllä kiva kun la on elokuussa, on kesä ja kaikki aikaa ulkoilla ja treenata :-)
 
Mulla oli lähtöpaino esikoisesta 59kg ja vielä on 63kg ja onhan mulla löllyvä maha ja siellä täällä löysää mut en ota ressiä :) ei sitä kuitenkaan niin mahdottoman paljon jääny! :D ja tässä koko ajan vähän liikun enkä aijo kakkosen syntymän jälkeen jäädä kotiin syömään niinkun esikoisesta tein siitähän niitä kiloja sitten kerty :D
 
Samassa painossa mennään kun aloin odottamaan esikoista. Ylimääräistä toki löytyy jonkun verran, mutta en ota siitä ressiä! Laihdutin 25 kg ennen viime raskautta ja oli pieni shokki kun maha alkoikin kasvaa ja paino nousi omasta mielestä liian paljon ja liian nopeaa ruokavaliosta ja liikunnasta huolimatta :confused: mutta kyllä kilot lähtivät yllättävän helposti vaikka oletin siinä kestävän pidempään! Nyt joulun jälkeen on tarkoitus jättääkkin kaikki turha mössyttäminen pois ja eipä siihen paljon aikaa jääkkään ku oma personal trainer pitää huolen siitä että äippä ei kerkee turhia syödä ja pysyy liikkeessä :grin
 
Matti enpä muistanutkaan;-) nyt vasta uskaltauduin mukaan ja jännittää pysyykö tälläkertaa matkassa♥
 
Meillähän sit hyvinkin samanlainen tilanne! :) Hyvä kun tää eka pieni pitää vauhdissa niin ei kerkeä jäädä miettimään tätä alkuraskauden kulkemista ainakaan niin paljoa. :)
 
Sama täällä..välillä tulee ihan hirveitä pahoinvointi kohtauksia ja yököttää, mutta kyllä se siittä vielä tasottuu..toivottavasti :D
 
Katoin puntariin ja peiliin..pieni turvotus:-D vaikka viides viikko vasta menos..ei ollu ekastakaan ikinä näin isoa mahaa:-D
 
Mulla oli esikoista alkaessa odottamaan paino 71kg (oon 178cm pitkä), olin kyllä niin mallikkaan painonen vielä sillon.. raskauden lopussa paino taisi olla jotain 96kg, josta tyttö 4,5kg. Pari kuukautta synnytyksen jälkeen taisi paino olla noin 75kg, mutta sitten rupesi sairaus syömään ja insuliinien kanssa tasapainon hakeminen ja sokereiden korjaaminen nostamaan painoa, ja nyt paino 86kg. Muutama kilo siis ylipainon puolella, muttei oo ittee haitannu aikoihin enää (esikoisen syntymästä melkein 4v). Huoh.

Tässä raskaudessa täytyy kyllä pitää huoli syömisistä ja terveydestä muutenkin, ettei tuu isompia ongelmia ja sais sitten synnytyksen jälkeen pudotettua painoa ainakin tonna 80 kiloon :angel1
 
Esikoinen paino 2266g syntyessään♥ ja - 10kg meni raskauden aikana..tosin nyt vuoden aikana tullu takasii..pitääs varmaan alaata syömään terveellisesti kun saa nuo jouluruuat pois..
 
Jouluruoka ei tosiaankaan helpota turvotusta yhtään, mutta onneksi kohta alkaa arki ja alkaa taas katsomaan vähän mitä suuhunsa laittaa. :rolleyes:

Hei miten muilla esikoiset nukkuvat yönsä? Meidän 1-vuotias nukkuu samassa huoneessa meidän kanssamme ja on ollut koko ajan huono nukkuja..nyt alkaa kuitenkin näyttämään kun vuosi tuli täyteen että yöunet on alkanut maistumaan paremmin! Onneksi että saa itsekkin levätä! :)
 
Mulla tuli esikoisesta reilu 17 kg lisää painoa.. ne lähti nopeesti mut silti olis sitä pudotettavaa et pääsis normipainoon.. mut se on sit ens talven murhe :D yritän kyl nyt syyä vähä terveellisemmin koska olin esikoisest loppuaikana todella turvoksissa..
 
Samas huonees nukkuu kun kaksio meillä..aletaan pian kolmiota etsimään..yöt nukkuu suhteellisen hyvin kerran yös herää ja tissiä vähän..sitten mies nostaa takas nukkumaan ja kuuden-puol kasin mais herää:-D
 
Meillä myös kaksio, joten samassa huoneessa nukutaan. Meillä on jackpot-nukkuja, elokuusta lähtien nukkunut yöt ilman syömisiä, 12h, ikää siis sen 7,5kk. Meillä myös suurempi asunto hankinnassa, toiv löytyy mieluisa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä onneksi esikoinen nukkuu yönsä hyvin! Mitä nyt kun on vaipasta päästy eroon niin yöllä herää pissalle! :) vauvasta asti nukkunu.. eli toivottavasti tämä seuraavakin nukkuu hyvin :D tosta turvotuksesta, ootteko huomannu että toisen kohdalla ois jotenkin "suurempi" turvotus tai jotain. Musta tuntuu että alamaha selkeästi pullottaa vaikka viikkoja ei ole vielä juurikaan... :eek:
 
Takaisin
Top