Kuka kukin onkaan?

ALKUPERÄINEN: Knööri

ALKUPERÄINEN: ulma_82

28 vuotias ekaa pikkusta odottelen[:)], edellisen miehen kanssa en onnistunut. Miehellä on kolme lasta, hän on 51 vuotias. [;)]



Hei ulma_82! Ilmoittaisitko lasketun aikasi, niin lisään tietosi sitten oikeaan kohtaan. Kiitti! [:)]

/Knööri



Joo sepä siitä nyt sitten unohtui. Eli LA on 14.11.[:)]
 
ALKUPERÄINEN: ulma_82

En saanut sitä siihen, en kyllä ole nyt yrittänytkään.



Ääähh. Ei se allekirjotus nyt onnistu...[8|]
 
hei knööri jos viittit jossain vaiheessa vaihtaa lasketuksi ajaksi 15.11 mikä tarkentui ultralla.Toi 19.11 oli alunperin mun oma villi veikkaus vain. Kiitos :)
 
Hei

Minut saa lisätä myös joukkoon eli

Kisu2, LA 25.11. Ikä 32v, esikoinen, Naistenklinikka

Huomasin että pääkaupunkilaiset ovat jo pariin otteeseen tavanneetkin. Olisi mukava myös joskus tulla mukaan :)
 
ALKUPERÄINEN: ulma_82

ALKUPERÄINEN: ulma_82

En saanut sitä siihen, en kyllä ole nyt yrittänytkään.



Ääähh. Ei se allekirjotus nyt onnistu...[8|]


Jes, nyt se onnistui [:)] Se allekirjoitus nimittäin[:D]
 
emzu, 24v, 30.11., 1. raskaus, hyvinkään sairaala (vaikka taidanpa kyl mennä synnyttämään naistenklinikalle)
 
Heisan!

Olen Rechaka.
Asustelen nyt Keski-Suomessa (Multia), kesemmällä Pohjoisemmassa ja vauvan tulon aikaan Oulussa.
Kaipaan kaikenlaista juttu- ja palstaseuraa, tukea ynnä muuta:) ja mielellään myös Oululaisista tuttavia.

Olen 24-vuotias, seurustelen (avoliitto), tämä on ensimmäinen raskauteni.
Tällä hetkellä RV 17+3 jos nyt laskin oikein. (Herrajestas, vastahan tulin ekasta ultrasta:D)

LASKETTU AIKA 17.11.2010
 
rechaka, tervetuloa joukkoon!

laita tietos tonne vau:n laskuriin niin saat ne viikot ja päivät kohilleen!
 
tervehdys taaasen.. huomasin että täällä vielä 12 päivä.. siirtyi aikoinaan 11 päivälle :) huima 1 päivän muutos halusin vaan muuttaa koska LA 11/11/10 oli "paremman näkönen"turhamaisuuden huippu [:D][:)]
 
Hei mamat! Kaikki uudet odottajat, sydämellisesti tervetuloa!

Munsta ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan, mutta hengissä ollaan ja paksusti voidaan täällä! [:)]

Nyt on taas tiedot päivitetty. Suuret pahoitteluni taas siitä, että tämä on kestänyt hiton kauan! (Oon ollut reissussa yms.)

Hyviä odotteluja kaikille! /Knööri
 
Jos Knööri jaksat niin voisit ehkäpä vaihtaa mun nimen tuolla. Olen siis entinen A1988 ja nykyinen alina. Ei nyt ehkä mikään maailman tärkein juttu mutta kummiskin [:D] Löytyypi 14.11.kohdilta.
 
Juuri sain itteni rekisteröidyttyä tänne ja nyt liityn joukkoonne iloosehen [:)]
Elikkäs: mieheni kans odotellaan meirän ensimmäästä ja todellinen ihme tää asukki on (mulla nimittäin fysiologisesti oikeastaan mahdotonta koko raskaaksi tuleminen mutta näköjästään lääketiede joutuu myöntämään jälleen, että ihmeitäkin tapahtuu ? -vaikka riski keskenmenoon onkin suuri aina synnytykseen saakka...). Ikää löytyy parisenkymmentä ja synnytys tulee näillä näkymin tapahtumaan Seinäjoella.
 
Takaisin
Top