Kuka kukin onkaan?

Aika kiva seurata nyt tätä listaa, että kuinka monella menee montakin päivää yli ja kuinka moni taas synnyttää etukäteen [:)]
 
Huomasin nyt kun oli aikaa täällä pidemmän aikaa kahlailla, että mun tiedot on vähän päivittyneet. Eli jos joku tätä listaa kattelee tai haluu päivittää niin Mulla on siirtynyt la 14.11 ja sairaala on K-SKS.
 
mullaki tuolla oli vielä RAS synnärinä vaikka vaihtui OYSsiin. vaikka samapa tuo [:)]
 
Harmi kun tätä listaa ei taida kukaan enää päivitellä, ei oo Knööriä taas hetkeen näkynyt. Mut näkeepähän tuosta sentäs suurimman osan porukasta ja on ainaskii vähän suuntaa antava, vaikka joillain tiedot onkii muuttunu matkan varrella.. [:)]
 
Jaa-a, oon vissiin ainut joka synnyttää K-PKS:ssä? Ei voi siis tuijotella siellä ketään tunnistamisen toivossa.. Yhden tutun tiedän, joka synnyttää marraskussa tuolla samaisella synnärillä. Mutta hällä on la 2 viikkoa ennen mua, joten todennäköisyys törmätä synnärillä samaan aikaan on kovin minimaalinen[&:] Eipä sillä, ettei siellä hirveesti jouda seurustelemaan kun vaan kattelee sitä omaa pikku tuhisijaa[:)]
 
Juu on kyllä harmi kun kukaan ei päivittele tätä. Pitäisköhän tehdä uus tämmönen päivitetty versio, niin ois sit kiva kurkkia [:)]
 
ALKUPERÄINEN: Tarunen

Juu on kyllä harmi kun kukaan ei päivittele tätä. Pitäisköhän tehdä uus tämmönen päivitetty versio, niin ois sit kiva kurkkia [:)]


Mulla kävi sama mielessä. Onko joku halukas? :) mä voin ellei kukaan muu halua.
 
Jos vaan Alinalla aikaa ja intoa riittää, ni olis kyllä tosi kiva uus päivitetty lista :) 
 
Alina, niinpäs olaankin sama aika, sama sairaala. Tosin on kuulostanu siltä, että oot siellä aikaisemmin. Jos oot niin, toivottavasti tuun vanavedessä [:D]
 
ALKUPERÄINEN: Säde

Alina, niinpäs olaankin sama aika, sama sairaala. Tosin on kuulostanu siltä, että oot siellä aikaisemmin. Jos oot niin, toivottavasti tuun vanavedessä [:D]


äh, ei tällä menolla [:D] ...sitä odotellessa voisin päivitellä tätä. [:)]
 
Tässä ois meitsin tiedot, jos jaksat vaan alina päivitellä [:)]

myttö78 LA 8.11., 1. raskaus, 32 v., HUS/Hyvinkään sairaala
 
joo, pistän tonne uuteen :) (no ee, enhän mä nyt tätä alkuperäistä voikkaan päivittää [:D])
 
Takaisin
Top