Kuka kukin onkaan?

Elikkäs tietoja..
Joski 25v ja kolmasta odotellaan.. La: tähän tietoon 23.11.2010 ja K-S KS
 
Bamboon voi poistaa listalta, kunhan kerkee..
Ei ollut meidän pikkusella tarpeeksi tarrasukkia matkassa.
 
Muutos päivään! :

A1988, laskettu aika 14.11.2010, 1. raskaus, ikä 22, keskisuomen KS

[:)]
 
satu`:lla muuttu laskettuaika viikolla eteenpäin.. elikkäs onpi nyt sitten 24.11 (aikasempi oli 17.11)
 
Mystis 19v ja ensimmäinen raskaus La:29.11.2010(saattaa muuttua) Ja K-S KS

Ja tarkemmin katsottuna olen näköjään nuorin odottelija tässä porukassa..
 
28 vuotias ekaa pikkusta odottelen[:)], edellisen miehen kanssa en onnistunut. Miehellä on kolme lasta, hän on 51 vuotias. [;)]


 [link=http://lilypie.com/myDetails.php#][/link]
 
En saanut tuota kuvaa tuohon [:@] Niin ja mulla on nyt menossa 12+5 viikot [:)][:)]
 
Ulma_82 saitko allekirjoituksen näkyviin? Itse takkusin sen kanssa kans aika paljon aluksi, mut lopulta sain toimimaan :)
 
29.11.      Dinsku                  1.                      28 v.          TAYS
 
Hei kaikki!

Pääsin nyt vasta lukemaan viestejänne, piiitkästä aikaa!

Tulitikku, Nipsu-84, Paipapu ja satu´
... Kiitos tsemppauksesta ja ymmärryksestä. Nyt kun kesä lähestyy, alkaa pahimmat kiireet jo helpottaa. Päivittämisellekin jää siis viikkorytmissä vähän enemmän tilaa. [:)]

Bamboo, hippu76 ja Prinsessa... Olen tosi, tosi pahoillani tilanteestanne! Toivotaan, että kaikella on tarkoituksensa... Voimia teille kaikille ihan hurjan paljon!

Kaikki uutukaiset Marrasmurujen odottelijat, tervetuloa joukkoon! Lisään teidät listalle nyt.

Vielä pieni asia kaikille laskettujen aikojen muuttamisesta: muutan tietonne, jos koette sen ihan olennaisen tärkeäksi. [:)] Mikäli kuitenkin sattuisi esim. sellainen tilanne, että kaikilla meillä muuttuisi laskettu aika n. kolmeen kertaan (kuten Ensikolla, hih! [;)]), kävisi tietojen päivittäminen hieman hitaasti ja työläästi. Tiedoksenne siis, että priorisoin niin, että nuo LA:jen muuttamiset on tämän listan päivittämisessä tärkeysjärjestyksessäni viimeisenä. Toivottavasti ymmärrätte yskän. [:)]

Aurinkoista odotusta kaikille!

/Knööri, jolla vatsa jo pyöristyy - jee!
 
ALKUPERÄINEN: ulma_82

28 vuotias ekaa pikkusta odottelen[:)], edellisen miehen kanssa en onnistunut. Miehellä on kolme lasta, hän on 51 vuotias. [;)]



Hei ulma_82! Ilmoittaisitko lasketun aikasi, niin lisään tietosi sitten oikeaan kohtaan. Kiitti! [:)]

/Knööri
 
ALKUPERÄINEN: Knööri

Vielä pieni asia kaikille laskettujen aikojen muuttamisesta: muutan tietonne, jos koette sen ihan olennaisen tärkeäksi. [:)] Mikäli kuitenkin sattuisi esim. sellainen tilanne, että kaikilla meillä muuttuisi laskettu aika n. kolmeen kertaan (kuten Ensikolla, hih! [;)]), kävisi tietojen päivittäminen hieman hitaasti ja työläästi. Tiedoksenne siis, että priorisoin niin, että nuo LA:jen muuttamiset on tämän listan päivittämisessä tärkeysjärjestyksessäni viimeisenä. Toivottavasti ymmärrätte yskän. [:)]



Joo, tottakai! Mietin aluksi, laitanko ollenkaan koko päivityspyyntöä, kun heittoa on tullut vain päivä. Ei siis minkään sortin paineita aikojen muuttamiseen. [:)]
 
Takaisin
Top