kiinnostaako suljettu facebook ryhmä?



Kride kirjoitti:
Mäkin haluaisin liittyä Facessa tuollaiseen ryhmään..


Laitatko mulle viestiä niin lisäilen sut mukaan :)
 
Mä olen nyt vähän kahden vaiheilla että liittyisinkö ryhmään vai en.. Joku jo mainitsikin, että haluaisi pysyä täällä anonyymina, mutta FB-ryhmään liittyminen vie sen yksityisyyden pois. En kyllä usko, että ryhmässä tuttuja ollenkaan on, mutta kuitenkin. Täytyypi miettiä. :) Olen kuitenkin ahkera naamakirjan käyttäjä ja täälläkin tulee päivittäin pyörittyä, se tuskin mihinkään muuttuu vaikka ryhmään liittyisinkin.
 
sama juttu mulla tiina, haluaisin täällä pysytellä ja että keskustelu jatkuu myös täällä, mutta toisaalta olen myös facebookissa aika paljon ja siellä tulee enempi juteltua myös. Ja sitten ei olekkaan enää niin anonyymi.:D Täytyy myös vähän pohtia tätä. Millä nimellä muuten ryhmä nyt sitten on??
 
Jos se tuolla nimellä on feisbuukissa, niin ei löydy haulla. Niinkuin Siilipylly kirjoittikin kaikille, että yksärillä hänelle koko nimi niin pääsee lisäileen tuonne feusbuukin ryhmään :)
 
Mä henkikökohtaisesri taidan kyllä pysyä tuolla heinäkuun hellemasut 2013 ryhmässä koska minulla ei ole mitään väliä onko siellä kaksplussalaisia ja vaulaisia sekaisin :) samaa asiaahan siellä höpötetään :) ja väkeä siellä on ehk 40 ihmistä ja keskustelu käy hyvänä :) käyn sitten täällä teidän kanssa juttelemassa jos perustatte oman facebook ryhmän teille :)
 
Tervetuloa vaan mukaan Heinäkuiset 2013 ryhmään. :)

Henk. koht. viestiä vaan Siilipyllylle, joka sitten liittää ryhmään.
 
muokin kiinnostaa!jotenki helpompi puhelimella kirjottaa sinne ku tänne!mitenkä mä nyt siis pääsen liittymään sinne?
 
Laita täälä yksityisviestillä Siilipyllylle koko nimesi, mitä käytät siis facebookissa ja hän lisää sut sitten sinne
 
Kiinnostaa! Olenkin välillä etsiskellyt olisko joku jo perustanut facebookkiin :) Esikoisen aikanakin olin ja olen edelleen lyseisessä ryhmässä ja se on ihan paras ollut! Varsinkin kun facebookissa eniten netissä olen niin tulee sitten samalla kirjoitettua paljon useammin kun näihin muille sivuille.

 
Laitoin viestiä siilipyllylle tässä hiljakkoin, mutta mitään Facebookissa ei ole kuulunut?
 


Pilkku kirjoitti:
Laitoin viestiä siilipyllylle tässä hiljakkoin, mutta mitään Facebookissa ei ole kuulunut?


Laitoin viestiä :)
 
Takaisin
Top