kiinnostaako suljettu facebook ryhmä?

Ja tuo ryhmä on nimenomaan suljettu, ei salainen. Itse voinen liittyä, jos täällä joku jaksaa perustaa meille oman salatun ryhmän. Sehän tosin vaatii sen, että ryhmän perustaja etsii ja liittää pyynnön mukaan ryhmän jäsenet siihen. Tuollainen salattuhan ei siis löydy haulla ja vaatii hiukan enemmän järjestelyjä.
 
Munki mielestä ois kiva nimenomaan sellanen meidän oma. Mutta en tiiä sitte onnistuuko se sillä tavalla salaisena..??
 
Osaako joku sen tehdä? Mun mielestä menee hurjan hankalaksi jos jonkun yhden pitää kaikki jäsenet etsiä ja kutsua. Paljon helpompi olisi tehdä suljettu ryhmä joka on nimeltään vaikka "hiphei" tai ihan jotain muuta mitä ei mitenkää voi vauvaan yhdistää ja sitten kun täällä halukkaat nimen tietää niin sinne sit liittymään ? :)
 
No tuo vois olla hyvä vaihtoehto. Suljetussa ryhmässähän on jäsenet kaikkien näkyvillä, mutta sisältöä ei nää ku ryhmään kuuluvat. Ja kun tolleen salanimellä sen tekee, niin ei kukaan voi varmaan päätelläkkään minkäläisesta ryhmästä on kyse :)
 
Mä olen vähän sitä mieltä, että mielummin käytäisiin keskustelua täällä vau.fi sivuilla. Kun jengi siirtyy naamikseen niin täällä keskustelu hiipuu. Täällä on asiantuntevat adminit ja keskusteluja seurataan todennäköisesti vähän erilailla kuin naamiksessa. Itse pidän siitä, että keskustelua voi käydä niin sanotusti anonyyminä. Täällä tulee muutenkin tarkasteltua uusia uutisia aina kun kirjautuu sisälle eli pysyy ajantasalla uusista raskauteen ja lastenhoitoon liittyvistä uutisista. Olen innokas facebookkaaja mutta en mielelläni keskustelisi raskaudestani siellä. Se on kuitenkin sivusto, joka kerää tietoja sinusta ja sen jälkeen tuijottelet vaippa- ja vauvaöljymainoksia joka kerta kun kirjaudut naamikseen sisään.

Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Tottakai jokainen saa tehdä mitä tykkää.
 
Itse taas aktiivisempi facen puolella mutta käyn myös täällä :) siellä enemmän yleistä löpinää :) mutta halukkaat liittyköön ja jos ei tahdo niin ei tietenkään pakko ole kenenkään :)
 
Olen samaa mieltä kuin ImeitäOotellen ja toivon, että vaikka osa porukasta siirtyisikin faceen, täälläkin säilyisi keskustelu vilkkaana. Haluan pitää raskauteni poissa facebookista ja koen hyvänä, että täällä voi olla anonyymi ja paljastaa itsestään sen verran kuin haluaa.
 
Itte pistin liittymispyynnön sinne hellemasut-palstalle menemään. Se täällä on kehno, kun ei tule mitään ilmoitusta että onko joku kommentoinut jotain... Mutta koitan täälläki silti kattella. :)
 
Daru, tuolla alhaalla on toi palkki missä on kirjoita vastaus, sit ilmoita asiaton aihe ja tilaus niin voit tilata näitä ketjuja jollon sulle tulee ilmotus koska on tullu uusia viestejä niihin mitä oot tilannu.
 
Nii juu sähköpostiin saa ilmoituksen jos on viestejä tullut niihin ketjuihin jotka on valinnu. 

Ja minäkin toivon että täällä keskustelu pysyy vilkkaana vaikka ryhmän tekisittekin facebookkiin. Minä haluan keskustella anonyymina ja olen tykännyt tämän foorumin toiminnoista yms joten en täältä ole poistumassa joten harmi jos tämä heinäkuun ryhmä kuihtuu facebookin takia. Monelle ryhmälle on niin käynyt. 
 
Itse kannatan tuota feisbuukki juttua, mutta haluan myös että täällä keskustelu jatkuu samaan rataan kuin ennenkin :) 
 
Minäkin mielelläni pysyn anonyyminä, joten pysyn täällä keskustelussa! :) Facebookiin en ole jakanut mitään mahakuvia, lapsen kuvia, enkä tietoa raskauksista, enkä aio jatkossakaan... Joten minä ainakin jatkan täällä tätä höpöttelyä aktiivisesti! :)
 
En halua tuonne hellemasuihin liittyä, koska ryhmän pystyy kuka tahansa hakemaan ja siinä näkee myös ketä jäseniä siellä on..

Joten mielummin perustaisin oman salaisen fb-ryhmän :) Meillä on huhtikuisten 2012 kanssa ihan mahtava ja aktiivinen ryhmä. Viimeksi teimme muistaakseni niin, että yksityisviestillä laitettiin yhdelle ihmiselle nimet, joka sitten perusti tämän ryhmän...
 
Katsoin vähän miten tuollainen salainen ryhmä luodaan fb:ssa. Eli jos nyt sen ryhmän perustaisin, niin pystyisin siihen lisäämään vaan kavereitani. Joten laittaisin ensin kaveripyynnön niille ketä haluaa ryhmään liittyä ja ryhmään liittymisen jälkeen voin sitten poistaa kavereista :)
 
Mua kiinnostaa kyllä molemmat. Ajattelin joka tapauksessa jäädä tänne keskusteluun, koska tykkään, että eri aiheet on omissa ketjuissaan, mitä tuolla facen puolella on hankalampi järjestää. Ja muutenkin veikkaan, että näissä tulis olemaan aika erilaiset keskustelut. Täällä kun on helpommin nuo aikaisemmatkin viestit näkyvissä. Facessa ne helposti hukkuu siihen massaan ja keskustelun luonne on enemmän semmosta sen hetken juttua.

Eli siilipylly jos jaksat ja haluat tuon perustamisen itellesi ottaa, niin voisin ilmottautua.
 
Kompaan täysin sua IhmeitäOotellen. Eli en haluu Facebookissa jakaa todella henkilökohtaisia asioita, ja musta olis kiva jos keskustelu täällä jatkuisi.
 
Marbel laitoin sulle viestiä :)

Ja Zanttu laita mulle viestillä sun koko nimi niin laitan fb:ssä kaveripyynnön ja sen jälkeen saan sutkin lisättyä ryhmään.
 
Takaisin
Top