kiinnostaako suljettu facebook ryhmä?

Wakemeup

Oman äänensä löytänyt
Ajattelin että jos luotaisiin facebookkiin halukkaille suljettu ryhmä meille heinäkuussa synnyttäville?  :)
 
Kunhan lupaatte että täälläkin pysyy keskustelijoita mukana ja tää porukka aktiivisena. ;D 

Itse en ole facebookissa enkä koe sitä tarvitsevankaan. 
 
Olen toistaiseksi varonut paljastamasta facebookissa mitään odotukseen liittyvää, mutta keväämmällä voisin kyllä liittyäkin tuollaiseen ryhmään.
 
Muaki vois mahdollisesti kiinnostaa ryhmä, jos sen sais salaiseksi. En haluais välttämättä kauheen julkisesti tuolla facebookissa liittyä ryhmään.
 
Sama täällä, eli vois mahdollisesti kiinnostaa kunhan ei näy julkisesti kenellekkään. En tosiaan aikonut facessa erikseen kuuluttaa, että oon raskaana, mutta jos se nyt tulee ilmi jossain kohtaa niin en aio kieltääkkään.. :)

Mutta niin en siis haluais, että muut näkee, että liityn tälläseen ryhmään. Sen kyllä vissiin saa silleen ettei sitä kukaan sitä näe, vai?

Tai sitte se pitää tehä jotenki salanimellä, ettei kukaan tajua mikä ryhmä se on! :D
 
Mun mielestä jos tekee salaisen ryhmän niin sen ei pitäisi näkyä, mutta varmuuden vuoksihan voitaisiin tosiaan keksiä joku "salanimi" ? Ehdotuksia? :D
 
Juu minäkin olen kiinnostunut nimenomaan tuollaisesta salaisesta ryhmästä, joka ei näy muille,  koska en halua myöskään mainostaa facebookissa, että raskaana ollaan..
 
Ehdottomasti mukana jos tällainen tulee, facessa tulee käytyä päivittäin joten ehkä olisin jopa aktiivisempi kirjoittelija siellä :)
 
Tuo salainen ryhmä kun näyttäisi kiinnostavan, niin salainen ryhmä ei tietääkseni tule esiin edes facen haun kautta. Siihen ei siis voi itse edes pyytää liittymistä, vaan ryhmän luojan pitää kaiketi kutsua siihen.. Jolane tietäisi varmaan hyvin tuon homman, kun on sellaisen yhden ryhmän ainakin luonut;)
 
HEI KAIKKI :) FACEBOOKISSA ONKIN JO SALAINEN RYHMÄ NIMELTÄ " HEINÄKUUN HELLEMASUT 2013" HALUKKAAT VOITTE SINNE PERUSTAJALLE JÄTTÄÄ LIITTYMIS PYYNNÖN JA SITÄKAUTTA PÄÄSEE MUKAAN :) ITSE LIITYIN JA EI AINAKAAN OMILLA SIVUILLA NÄKYNYT JULKISESTI ETTÄ RYHMÄÄN LIITYIN :) HYVÄÄ KESKUSTELUA SIELLÄ MENOSSA :) TERVETULOA VAAN :)
 
Niin...Ko. ryhmä tosin on kaksplussan keskustelupalstan, ei vau.fi:n. Joten eiköhän se kuitenkin pitäis perustaa ihan meidän palstalaisten oma.
 
Takaisin
Top