Keski-suomen mammat :)

Kiitoksia minunkin puolesta tämänpäiväisistä treffeistä, oli kyllä piristävää tavata uusia tuttavuuksia.

Joko heti mietitään seuraavaa?
Heitän ilmoille ensiviikon maanantai , sama aika sama paikka?

Ja joku ilta aika voisi olla myös kun osa ei tainnut päivisin päästä.

Vai olisiko ensiviikolla ilta aika ja sitten taas seuraava vaikka aamupäivä?
 
Moikka, Kiinnostusta löytyy myös seuraaviin tapaamisiin ja ilta-ajat kuulostaa hyvälle. Rummutan vielä tulevana sunnuntaina alkavaa synnytysrentoutus-kurssia x2, johon ilmoittautumisaikaa huomiseen. Se pidetään Jyvälän kansalaisopiston tiloissa ja sinne on myös ilmoittautumiset. Esim. työttömät pääsee ilmaiseksi. :) Toivottavasti on tarpeeksi osallistujia et kurssi toteutuu. Siellähän ois kiva myös treffata. . :)
 
Mä olen vielä ens viikon töissä joten silloin en ehdi. Kuun lopussa esim to tai pe olis mun ehdotus, silloin pääsen päivälläkin [emoji4] harmi kun olen poissa kaupungista ton toisen sunnuntain, muuten toi valmennus olis ehdottomasti kiinnostanu.
 
Moi! Täällä 31-v esikoisen odottaja Jyväskylästä. Laskettu aika on heinäkuun lopulla. Jään seurailemaan tätä ketjua ja osallistun mahdollisuuksien mukaan tapaamisiin. Jään töistä kotiin juhannusviikolla :)
 
Itse en valitettavasti huomenna pääse treffeille ja koko ensi viikko on aika täynnä. Toki treffeille osallstun mielelläni, kunhan vain se sopii aikatauluihini. :)
 
Oi tää ketju on unohtunut kokonaan! Ekojen treffien aikaan olinkin töissä, mutta toivotaan että pian pääsisin vaikka mukaan :)
Laitankin nyt tämän ketjun myös seuraukseen, että saan ilmotukset niin ei mene ohi taas! :grin
 
Moi mammatus92 ! Ja tervetuloa. :happy: mäkin olen 24, laskettuaika myöskin toukokuussa. :dummy: toinen lapsi kyseessä. Mites siellä on menny odotusaika?
 
Moi ninamommy! Oikein hyvin on mennyt, innoissaan jo odotellaan pienokaista syntyväksi. Luulin alussa että aika menis tosi hitaasti mutta oikeastaan todella äkkiä mennyt kun enään kaksi kuukautta jäljellä :)
 
Hyvä kuulla et on menny hyvin:happy: jooo tosi nopeesti menny, ja oon välin kyl iha valmis synnyttäää, mut nyt on tullu sellane tunne et ei hitto se tuleeki liia nopeee :hilarious:
 
Poika meille tulossa :happy:

Tosi hyvin on mennyt! Ilman mitään suurempaa oon selvinnyt ja töissä käyny kokoajan normaalisti :) vielä 10 työvuoroa jälellä. Ainoat oireet ollu nyt lähiviikkona, kylkeen sattu ja jalkoja turvotti, mutta nekin on molemmat helpottanut jo.
Eli helpolla oon päässyt :happy:

Mites sulla? :)
 
Mä jäin viikko sitten sairaslomalle töissä kun tuli supistuksia vähän väliä. muuten olen jaksellut ihan hyvin :) Kiva kun saa vähän juttustella ja vaihtaa kuulumisia muiden mammojen kanssa täällä :D
 
Mä oon kanssa tykänny tästä foorumista tosi paljon! Paljon oppinut uutta / saanut vinkkejä samassa tilanteessa olevilta :)
 
Täälkin on tykätty tästä foorumista:angelic: on tutuilla ja sukulaisilla lapsia, mut ei oo odottavia mammoja lähipiiris tällä hetkellä..
 
Moikka! Ajattelin kysellä että oletteko ottaneet jo vakuutuksia syntyvälle lapselle tai onko aikomusta ottaa vakuutusta :)
 
Takaisin
Top