Keski-suomen mammat :)

Mulle käy molemmat päivät. Ja aamupäivisin mielellään, poika käy päikkäreille yleensä yhden aikoihin
Hei loistavaa täällä on saatu asioita eteenpäin, itsellä ollut olo tuskaisa niin ei ole jaksanut tälle suoda ajatuksia.
Sovitaanko ensinmäisiksi treffeiksi tuo maanantai 13.3 ja paikkana presso.
(Onko presso sokkarin yläkerrassa?)
Ehdottakaas te joilla lapset mukana tuota kellon aikaa, minulle käy aamupäivällä/päivällä mikä aika vain.

Joo on Presso sokoksella.
Meille kävis joko aamusta klo 10 jälkeen tai sitten klo 15 iltapäivällä. Sopisko muille jompikumpi aika?
 
Moi! Täällä kans yks potentiaalinen treffailija. Äitiysloma alkaa vasta kolmen viikon päästä mut sattumoisin toi 13.3. on päiväkodit kiinni niin oon kotosalla tytön kanssa et vois onnistuakin. Meillä on lounas-/päiväuniaika n klo 11:30-14 eli ennen tai jälkeen sen vois sopia. Oliks tuolla pressossa siis joku kiva leikkipaikka?
 
Klo 10 käy. Pressossa on leikkipaikka, en nyt tiedä onko se erityisen kiva kylläkään :D
 
Hei mekin voitas tulla siis ens ma! Mä vasta tajusin ettei oo vielä menny ohi. En oo muistanutkaan koko ketjua. Mulla pojat on siis 2 kk ja 1 v 9 kk.
 
Kysyn vielä et saako kärryjen kanssa kulkee vielä ilmasiks bussilla? Se ois meille se helpoin tapa!!
 
Ää harmittaapa byt ku luki, että jottai tapaamista täällä järkkäämässä jkl odottajilla :sad001 no täytyy kattoo jos joskus pääsis mukkaan :) itellä koulupäivä nii ei pääse
 
Meidän huominen peruuntu, tyttö flunsassa ja omakaan olo ei ole kehuttava. Just oltiinkin melki viikko mahataudissa että hip hurraa:mad:
 
Minäkin oon tulossa meidän pikkuneidin kanssa. :) Ja järjestetään uusi tapaaminen, niin pääsevät nekin ketkä eivät tänään pääse. :)
 
Mä olen tulossa pojan kanssa. Myöhässä kylläkin!
 
Voi äly me ei muistettu ollenkaan mut ehkä parempi ettei tultu kun vissiin joku mahapöpö sittenkin meillä jyllää.

Mut mekin voitas yrittää seuraaville treffeille mukaan!!
 
Me ei päästy tytön kaa liikkeelle.. Miten teillä meni? :) voisin yrittää ens kerralla mukaan, mutta mielellään ilman tyttöä kun musta ei näillä viikoilla ole enää tytön perässä juoksijaksi :D
 
Tän päiväiset treffit sujui hyvin, meitä oli kaikenkaikkiaan kolme äitiä, kaksi lasta ja tietysti masut. :happy: Presso oli paikkana ihan ok, ainoa miinus puoli oli se, että meidän pikkuneiti lähti melkein koko ajan leikkipaikalta pois. :grin

Mutta kiitos Zin_i ja Peik tän päiväisistä treffeistä! :)
 
Takaisin
Top