Keski-suomen mammat :)

Täytyy tapailla! Mullakin esikon aikaan jo katos kaveripiiristä ihmisiä, ja tais käydä niin tämän toisenkin kohdalla. Muutamia lapsiperheellisiä kavereita löytyy mut ei todellakaa liikaa..joten täälläkin kaipaillaan seuraa:happy:
 
Hei onnea Peik sinulle pienen tytön syntymän johdosta! :Heartred

Tuo Kangaslammen joutsenpuisto kuulostaa hyvältä. Onko päivällä väliä tai kellonajalla? Meille kävisi parhaiten ihan arkipäivät ja aamupäivisin 9-11, toki myös iltapäivisin käy.:)
 
Aamupäivä kävisi meillekin parhaiten. Ensi viikko on meille vähän huono, on neuvoloita ja valmistujaisia. Mutta sitten kesä vailla suunnitelmia [emoji5]
 
Mulla ei aikataulun suhteen ole mitään esteitä ellei ole lääkäri yms menoja ja viikonpäivälläkään ei ole väliä. 7.6 on ainut meno mikä tähän tietoon on tiedossa.
 
Olisiko vaikka tiistaina 6.6 n. klo 9.30
Pidetäänkö piknik meiningillä,vilttiä ja evästä matkaan niin voidaan leiriytyä yhtenä joukkona, ja siinä höpistä ja puistoilla siitä käsin, tuo puisto on kuitenkin sen verran laaja että äkkiä kaikki leviää eikä enää tiedä ketkä kuuluu porukkaan.
 
Ai hitsiläinen! En muistanut yhtään että meillä on vielä mukavin viimeinen kerta juuri tuolloin. Eli me ei päästä.
 
Voidaan miettiä myös jotain muuta päivää , tuo oli vaan tuommoinen ehdotus ja muutenkin ehkä täytyy lähempänä katsoa vielä säätiedotusta, itse en ainakaan vesisateessa lähde vauvan kanssa.
 
Kiva! Mulla ei vielä vaivelia ole ja päiväaikaan on vähän huono töiden takia. Ehkä liityn joukkoon sitten vähän myöhemmin äitiyslomalla.. :)
 
Kipsutin, järkkäillään vaikka välillä iltatapaamista niin pääset mukaan jo aijemmin, ketjussa taitaa olla muitakin joille paremmin käy illat.
 
Mites tuo treffipäivä, että onko se huomenna vai myöhemmin? Huomiselle on vissiin luvattu ihan hyvää säätä ja huominen käy edelleen meille. Mutta myös joku toinenkin päivä käy. :)
 
Hei, me joudutaan nyt valitettavasti jättämään huominen puistoilu väliin.
 
Takaisin
Top