Kesämasut kuvina

Siis kattokaa ny oikeesti tätä turvotusta =O ei oo todellista että viikot on 5+5 ja mä näytän iltasin jo tältä!?! Ihan ku olis viikkoja 10 enempi...
 
Heh, tuttua on. Mulla on kanssa aivan tolkuton turvotus. Aamulla kaikki suht ok, mutta jo ekan ruokailun jälkeen alkaa ja illalla lopputulos on kuin olisin jo tooodella pitkällä.
 
Ihana turvotus masu :D:D

Systeri tos pari viikkoo sit katto IHAILLEN mun mahaa ja sano että voi ku se masu on söpö.... :)
Pakko oli siihen sit vaa sanoa et juu, tosi söpö turvotusmasu!
Mullakin oli n. viikko pari takaperin ihan samanlainen maha iltaisin, nyt onneks on jo vähä rauhoittunut toi turvotus.
 
*heh* kiitos mir84 ja seaturtle =) onneks vähän viikonlopun aikana tuntui rauhoittuvan tuo turvotus, on sitä vieläkin mutta ei ihan tuossa määrin sentään!
 
Voi voi, kun minulla rv15 ja aivan kertakaikkiaan littana vatsa! Turvotuksia tosin ruokailun jälkeen, mutta nekin vähentynyt. Kauhia jännitys, että onkohan kaikki nyt sittenkään hyvin. Teillä mahtavia masuja täällä!
 
Toisilla ei suurta vatsaa kasva lainkaan. Kaikki riippuu paljon kohdun asennosta ja esim siitä oletko itse kovin pitkä, jos lantiossasi/vatsassasi on tilaa (eli olet pitkä) ei vatsan tarvitse työntyä niin esille. Itse olen oikein suoristettuna juuri 160cm pitkä (eli lyhyt) eli vatsa tulee olemaan hyvinkin suurena esillä. Myös se monesko lapsi on tulossa vaikuttaa kuinka nopsaan masu pullahtaa näkyviin.
 
Tässä tältä aamulta 13+2 :) (jostain syystä en saanu ladattua tänne suoraan kuvaa??)
 
Täällä 15+4 :) Liikkeitä tuntuu jo silloin tällöin, ei vielä päivittäin. Pahoinvointi on tehnyt taas paluun.. yöh....
 
Teillä on jo niin ihania masuja. Mulla ei pahemmin mitään vielä näy (pienen pieni kumpu) :D
 
Takaisin
Top