Kesämasut kuvina

Se on iha mieletön juu, ja vois kuvitella että synnytän jo kuukauden sisällä.  Kaveri kyllä sano tossa jokunen viikko sitten että toi masu olis välillä pienempi, mutta ilmeisesti vauvan asento vaikuttaa ja kyllähä tuo masu muuttaa muotoaan kokoajan. heh! 
 


Täpinän yksiö 25+6 <3 masun kasvu tuntuu kyllä junnaavan paikallaan! Musta masu oli ihan samankokoinen puoltoista kuukautta sitten! No, ei piä valittaa =D
 
En mä onnistu, vielä koitetaan..
Tässä kuva 30+4. Toivottavasti ei tuu hirveen suurena :D

 
Oi, Damon, kiva masu :))

Tässä ois mun mahaa 30+2 :) Tosi suuri ero jo alkaa olee ihan pari viikkoa sitten otettuihin kuviin verrattuna, kasvaa siis mukavasti :)

 
Meinasin just laittaa sulle riksuke "viestiä" että päivitä masukuva kun oot vaihtanut profiilikuvankin, jossa masu jo kunnolla näkyy mutta täällähän olikin uudempaa kuvaa..
Sullahan näyttää ihan "tyttömasulta" : ) ihana..
 
Ei tämä nyt oikein toimi, jostain syystä kuva tulee sivuttain, enkä saa sitä käännettyä. Noh, katsotaan näkyykö ollenkaan.. :)
Tässä sintti siis 30rv.


 
Jaaha, katotaan toimiiko.. O.o

..EI toimi.. Paska vehe..

Emby^ ja nökö 30+0
 
Rv 32 kunniaks tälläne vertailukuva :)
Siinä siis vas. rv 23 ja oik. viimeisin kuva eli 32 :) Ei mun mielestä mitään ihan hurjaa kasvua kyllä..

 


ekassa kuvassa rv 24+0 ja tokassa rv 31+0 <3
Ihana, ihana masuni<3 en haluis luopuu siitä ollenkaa :D
 


Mäkin tein kokovertailun =) aikas maltillisesti tuo on varsinkin viime aikoina kasvanut! Mutta kasvaa kuitenkin <3
 
Sullakin on niin suloisen pyöreä masu Tirri! :)On kyllä todella nätisti kasvanut sulla masu.  Itellä tuntuu että leviää jokapuolelle niinkuin kävi kyllä esikoisenkin kanssa. 
 
Voi kiitos =) on se kyllä tällä kertaa huomattavasti mukavammissa mitoissa kun esikoisen aikana, sillon levisin kans ihan joka suuntaan!!
 
Takaisin
Top