Kesämasut kuvina


tänään viikkoja 19+2 emoticon

Blondi huomasi muuten tänään, miksi en oo aina saanu tänne kuvia näkyviin! Oon tallentanut ne koneelle muotoon vk+pv esim. 19+2. Nyt vaihdoin taktiikkaa ja nimesin kuva 19ja2 niin johan pomppasi heti latauksen jälkeen näkyviin! Tarkistakaa kuvienne nimet te muutkin joilla on ollu ongelmia saada kuvia tänne!
 
SIIIS aivan ihania masuja teillä!!

Mun masu kun ei tunnu kasvavan, näyttää ihan tavalliselta pömppö mahalta, eikä vauvamasulta, vaikka viikkoja on jo 19+2!  Liikettä kyllä tuntuu, että tiedän siellä vauvelin olevan, mutta jotenkin odotin, että tämä kolmonen pompauttaa heti mahan näkyville. Eipä vain käynyt niin. Täytyy ottaa kuva, niin jospa minäkin saisin tänne kuvan lisättyä.
 
Isoja masukoita rupee jo osalla olee! :D Täällä ei kyllä iiiihan vielä oo kauheesti kasvettu...
Onneks itelläki rupee jo sen verran pyöristyy tää maha, ettei näytä enää ihan vaan "lihonneelta" :)
 
Siis aivan ihania masuja kaikilla emoticon  Itselläkin mukavasti kasvanut mut en oo saanu otettua kuvaa. Täytyis napsasta.. vaikkei sitä julkaisiskaan mut itelle ;)
 
Alkaa oleen jo aika hyvän kokoisia masuja..itsellä ei viel ihan niin kovasti ole vaikka näkyykin jo.. Aikas hyvin ku eilen eka työkaveri kysyi onko viel kauan odotettavaa ja nyt on rv 22+6 Toivon kyl kovasti ettei ihan mahdotonta kumpuu tule ku on noita selkävikoja jo entuudestaan niin pahenee varmaanki vain ku massulle tulee lisää painoo ja selkä senkun notkistuu kaarelle entisestään...
 
Tässä 22+3. Vertasin juuri kuvaan joka on otettu esikoista odottaessa 32+5, ja mulla on nyt samankokoinen masu kun silloin :D Töissäkin jo pari asiakasta kysynyt, että onko h-hetki jo lähellä :)

 
Ihania masuja kaikilla <3 Mulla ollut niin kiire, etten ole ehtinyt käydä täällä aikoihin. Tai oikeastaan olen vaan antanut aikani pikkumiehelle.

Meillä vatsa ei ole viel juurikaan kasvanut, mutta poika potkii kovasti :) Eli juu poika tulossa, toinen tänne perheeseen <3 Leeviäkin odottaessa vatsa kasvoi vasta ihan loppuraskaudessa, joten sitä odottaessa. Ainakin on helppo viel liikkua. Mut ihanaa, nauttikaa kasvavista vatsoista ja muistakaa maksaa paljon niist raskausarpirasvoista, niitä pitää käyttää NYT ellei halua arpia. Mulla iho, johon tulee tosi herkästi, mutta Leeviä odottaessa en saanut yhtään, kun koko ajan rasvasin, rasvasin ja rasvasin! Toimii!!!
 
Tarunen: Saisko tiedustella mitä rasvaa sä olet käyttäny? :D Mun pitäis löytää nyt pikaisesti joku hyvä rasva, sillä on alkanu jo tulemaan pientä arven alkua vatsaan :/ (vaikkakin ne arvet on pieni "hinta" tästä lapsesta, mutta kyllähän ne vähän harmittaa)
 
En ole Tarunen, mutta mä sain lahjaksi eräältä työkaverilta seuraavanlaista öljyä estämään raskausarvet:
http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=25&products_id=355

Oli kuulemma toiminut hällä ja ihan mukavan tuntuista, melko nopeasti imeytyykin.

Mä olen melkein koko raskauden ajan rasvannut varsinkin vatsaa, selkää, reisiä ja pakaroita ihan apteekista ostetulla Essex perusvoiteella, nyt sitten pari kolme kertaa päivässä valelen keskikropan tuolla öljyllä :)
Ja aion ostaa uudenkin pudelin jos tuo sattuu loppumaan kesken ja eihän tuo niin pahan hintaista ole :)
 


23+0 <3

Tosi hassua, kun omaan silmään näyttää jotenkin pienentyvän tuo masu =D ainakin se on kyllä noussut ylemmäs parissa viikossa ihan selvästi!
 
Sulla on mieletön masu jo Mamma1/11 siis IHANA <3
Otin perjantaina kuvan ku alkoi rv 29 mut en saa aikaseksi laittaa sitä koneelle tai en kyl itse osaakkaan, pitää miestä pyytää auttamaan.. Koitetaanpa tänään myöhemmin, jos sais aikaseks..
 
Takaisin
Top