Joulukuun juttelut

Kirjottelinkin tuossa aiemmin pitkät pätkät, mutta yllättäen onnistuin painamaan peruuta lähetä sijasta.

Aikas poikavoittosta sielä tällä hetkellä tammikuisten lista. Meitin tyttöjen oottajien pitää alkaa kunnostautuun.

Minä täällä kuumeessa (onneksi vaan vähän lämpöä) kärvistelen kolmisin koirien kanssa. Mies töissä niin kuin aina pyhäpäivinä. Itsekin olen ensimmäistä kertaa vapaalla uuden vuoden yön sitten vuoden -97. Nyt en taida vaan jaksaa valvoa vuoden vaihteeseen asti, mutta kait se uusi vielä ihanampi vuosi tulee nukkuenkin. Onneksi koirat ei pelkää raketteja. Täällä ainakin paukkuu ihan taukoamatta.

Toivottavasti näin loppuvaiheen flunssa ei vaikeuta mitenkään tätä jo muutenkin hankalaa oloa sen suuremmin.

Pysykäähän kasassa vielä reilu viis tuntia!!

Hyvää uutta vuotta kaikille <3
 
basura kirjoitti:
>>sian sperma...hmm..taas yksi asia mitä en välttämättä olisi halunnut tietää :D Mites muuten etkös kressida oo vegaani? Mites ois sun poliittinen suhtautuminen tähän käynnistys aineeseen jos siihen tilanteeseen joutuisit? 

No, en ole tiukimmasta päästä vegaani, oikeastaan vain ruokavalion ja vaatetavaran suhteen.... ainakin toistaiseksi olen sillä linjalla, että tarvittavat lääkkeet yms otan ja myös lapsille huolin, vaikka niissä olisi eläinperäisiä aineita - jos vaihtoehtoisia valmisteita ei ole. Eikä niitä aina ole :-/ 


 
Takaisin
Top