Joulukuun juttelut

ninniw

Jostain jotain jo tietävä
Jee! Ensimmäinen luukku auki. [:D] Ei lapseta, ei!
 
Tälle aamulle jo käyty labrassa. Mummot ja vaarit oli sielä jonossa ollu jo varmaan puoli tuntia ennen ovien avaamista. Ja minkäänlaisia käytöstapoja niillä ei oo! Tönivät ja huutavat ku pahaset kakarat. Huoh. Onneksi selvisin pois sieltä. Yks putkilo verta voi nostaa verenpainetta reilusti. [:D]
 
Tänään on neuvolan perhevalmennusta taas. Saas nähdä, että mitä soopaa ne tällä kertaa tuputtaa... *tosi innoissaan*
 
Oij, onko ninnillä joulukalenteri! Minäki haluan[;)]!
Ihanaa, joulukuu, nyt alkaakin kohta varmaan jo tapahtua (ei kyllä täällä), ens kuussa sitten onkin jännitykset huipussaan[:)]

Beibi jyryää massussa kovasti. Ahtaaksi kai alkaa käydä paikat? Pari kertaa on nyt tullut veskissä paperiin vähän verta mutta se ei varmaan tarkota yhtään mitään.
 
ninniw: Eikö teillä ole ajanvarausta siellä vai miks ne kyynärpäätaktiikkaa käyttää? [:o]

Sadepilvi: Kyllä kai se on ihan normaalia, mutta mulla ei ole koko raskauden aikana tullut yhtään ja hepulin saisin jos nyt tulis ja soittaisin kyllä neuvolaan... (vaikka ne sanookin ettei ole aihetta soittaakkaan ellei tule paljon sitä verta, mutta....)
Ja eikö sulla ole joulukalenteria [:-]. Nyt heti kauppaan hakemaan!! [;)]
 
Ai niin, joulukalenterin saa tosiaan avata. Sellaisin hankin itselleni jo aikoja sitten, mies saa tyytyä veikkauksen kalenteriin [:D]

Mummot ja vaarit on kyllä pahimpia jonottojia ikinä. Luulisi että niillä ei ole kiire kun ovat eläkkeellä mutta huh huh miten äkäisiä osaavat olla. Osa taas on niin ihanan lepposia tyyppejä [:)]
Meillä on onneksi täällä ajanvaraus labraan niin ei tartte kisata omasta vuorosta vanhusten kanssa.

Tänään olisi täälläkin perhevalmennus tiedossa, aiheena imetys ja vauvanhoito. Viimeinen kerta.
Viime viikonloppuna käytiin tutustumassa synnytyssaliin parin tunnin ajan ja kätilö kertoi kaikkea asiaan liittyvää. Osallistutaan sellaiseen tutkimukseen niin siksi oli vähän erilainen tutustumiskerta. Vielä voisi mennä siihen toisenlaiseenkin tutustumisreissulle mut en taida viitsiä. Näkeehän sen osaston sitten kun siellä on. Synnytyssali oli aika positiivinen yllätys. Valkoista kaakelia ei ollu missään ja kaakelia oli vain lavuaarien luona. Seinät oli maalattu pinkeiksi. Huoneesta löytyi kiikkustuoli, divaani, jumppapallo..
 
Jos keskussairaalalle asti viitsii lähteä verikokeisiin, niin sitten pystyy ajan varaamaan. Tuossa paikallisessa arvauskeskuksessakin vissiin pystyy muka varaamaan ajan, olen sitä kerran erehtynyt kokeilemaan. En kuitenkaan päässyt näytteen ottoon yhtään nopeammin, ku mummoilla oli marevan-arvojensa kans niin kiire taas... Luultavasti olisin ollu sisällä nopeammin jonottamalla. [:@] Toimiva systeemi siis.
 
Mulla on (raskausdiabeteksesta huolimatta) Dumle-joulukalenteri. [:D] Elämän pienet ilot... Tosin minusta tuntuu, että mulla taitaa olla joulukuussa melkeen joka päivälle myös neuvolaa/äitipolia/perhevalmennusta/synnärille tutustumista/verikokeita/diabeteshoitajaa... Tämän päivän luukusta paljastuu siis verikokeiden lisäksi myös perhevalmennusta ja huomisen luukussa on neuvola. [:D] Torstain luukussa on muistaakseni lääkärin soittoaika ja perjantaina sitten synnärille tutustuminen. Toivottavasti ei tuu yllätyssektoreita tai jouluaatolle kovin isoa kääröä... [:D]
 
Mä skippasin sen viimeisen perhevalmennuksen  Olishan siellä aiheena ollut imetys mutta se päivä oli niiiin pitkä ja olo niin väsynyt että jätin menemättä. Mies ei ois halunnukkaan lähteä, ja aattelin että enköhän mä löydä tarvittavat tietoni asiasta sitten vaikka täältä vertaistuesta ja neuvolasta /synnäriltä kyselemällä [;)] Eikä muuten käyty parisuhdevalmennuksessakaan.

Kävin just kaupassa haalimassa hirveät määrät leivontatarvikkeita pipareita, taatelikakkua, lanttu- ja porkkanalooraa ja muuta hyvää varten. Viikonloppuna tulee vieraita niin pitäs jaksaa loppuviikosta kokkailla ja leipoa. Mutta se on ihan kivaa [:)] Olispa pitänyt ostaa se joulukalenterikin, mutta tulee tuota sukulaatia kyllä syötyä joulun aikana muutenki ihan liikaa [&o] Joku Veikkauksen kalenteri tai Lumilyhty voiski olla ok.

Näin muuten unta että mulla oli lotossa 7 ja lisänumero oikein! Kun vaan muistais nyt ne oikeat numerot! [8|] (mutta mikähän ihmeen lotto se oikein oli, 8 numeroa...)

Niin ja postiin oli tullut mun viimeiset hankinnat, ihana Hippo-kuvioinen reunapehmuste pinnikseen ja imetystyyny! JEE [:D]

Päiväsaunaan! Aah!
 
Ihan vaan mielenkiinnosta kokeilen, miten foorumin siirto vaikuttaa tekstien lähettelemiseen...

Joulukalenterin eka luukku täälläkin avattu, jee! :)

Sadepilven leipomussuunnitelmat kuulostaa namilta. Mullakin tuolla odottaa pari pakastetaikinaa sulamista, jotta pääsisin kokeilemaan yhtä keksisuunnitelmaa. Saas nähdä miltä maistuu murotaikina yhdistettynä piparitaikinaan??
 
On tää mammalomailu kyllä kivaa, saa vaan olla eikä tarvi tehä mitään jos ei halua [:)]
Tänään aloitin pakkaamaan sairaalakassia, muutamia juttuja pitää vielä laittaa ostoslistaan. Sitten keitin kirpulle ensi tutin ja maidonkerääjän valmiiksi. Laitan ne kuivumisen jälkeen minicrip pusseihin niin pysyvät puhtaina siihen asti kun tulee käyttöä.
Sitten oon seuraillut takapihan ikkunoista elämää kun meillä vierailee iso jänis ja orava ja mielettömän paljon pikkulintuja, olo kuin asuisi maalla. [:)] Niitä on hauska kattella. Onneksi jänis ei pääse vielä omenapuuta syömään kun on aidattu takapiha ja lunta ei vielä niin paljoa että pääsis pihan puolella. Pitää suojata toi omppupuu jos tupee näyttää siltä että pääsee tälle puolelle. Mutta saa nähä mitä tuhoa noi pihojen väliaidat kärsii kun ne näkyy maistuvan [:D]

Meilläkin on toi bumlen joulukalenteri sekä kotipaikkakunnan paikallislehden arpajaiskalenteri. Saa nähä voitetaanko mitään [:D]
Meillä olisi huomenna viimonen perhevalmennus siellä olisi lapsiperheen elämästä ja imetyksestä juttua.

Onko muilla ollut lonkat kipeät? Mulla on nyt ollut melkei joka aamu lonkat tosi kipeet, mutta sitten ne vertyy pitkin päivää vähän ettei oo kipeät juurikaan, mutta lonksuu ja paukkuu.
 
Mullakin on 3 joulukalenteria [:D] arpa, perus suklaa ja paikallislehen mukanan tullu kuvakalenteri. Nyt on vielä ekstra hauskaa availla niitä kun aina uuden luukun ku avaa niin on lähempänä myös et saa vauvan sykkyyn! Lapsenmielisyys on ihan hyvästä! Ootan myös innolla et pääsen autoilla leikkimään pojan kanssa kun ei oo korttia niin voin kruisailla sit leikkimatolla [:D] Myös on sukulaisilla stiiga tallella vielä ja sitä tahtosin jo testata mut ei taida olla ihan hyvä idea tällä mahalla [:D] Koira kyllä vetää mut sulavasti alas yhen jyrkän mäen ku oon perseelläni siellä kuitenkin niin miks en menis jo valmiiks ja vähän villitä tota pentua niin vauhti on huimaa [:D] Mies vaan kattoo huokaille vierestä kun mamma leikkii itekseen [:D]

Bofink on ollu aikaan saava! Mä en oo jaksanu vielä tutustua noihin vempeleisiin mitä oon ostanu.. vaunuja kiikuttelen välillä et koirat tottuu. Aattelin et kai sitä kerkiää sit ku vauva on niin tutkia niitä ku ihan alussa raaski missään käydäkkään. Pari tuttia mullakin on mut en niitä kyllä aatellu sille antaa ainakaan kuukauteen. Kuulemma oppii paremmin imemään tissiä kun ei ekana kk saa tuttia ollenkaan. Itellä tää lomailu käy niin hermoon kun ei jaksa mitään tehä tai innosta ja on tylsää. Taas kävin töissä kiusaamassa työkavereita ku kaupassa kävin...suunnittelee mulle omaa laiskan linnaa missä voin istua kun oon siellä koko ajan [:D] Pitkästä aikaa pyörällä kävin ruokakaupassa kun ei mies kerkiä ennen iltavuoroo käymään siellä ja ei raaskita herätyskellookaan pälle laittaa ku saa nukkua [&o] Hassua miten yli2h lumpustelu kaupungilla aiheuttaa supistuksia mut tommonen polkeminen kauppakassien kanssa ei [:D] Tällä kertaa kyllä jätin koiranruoka säkin suosiolla kotiin saa mies sen sit jossain välissä autolla hakee..

Mullakin nuo lonkat ja toosa kivut on parhaimmillaan ku yrittää sängystä ylös päästä aamulla tai vessaan. Myös jos sohvalla on liian pitkään niin on kyllä niin kippurassa ensimmäiset 10 askelta [:D] Mulla ens neuvola meni 2vko päähän itsenäisyyspvä viikolle..vähän tylsää kun on sitä sydäntä vieläkin kiva käydä kuuntelemassa kun on niin rauhallinen maha edelleen. Myllertäähän se mutta ei kyllä kauheesti. ja vähän laisesti mahtuu enää potkimaan niin lähinnä näkyy ku vaihtaa kylkee tai työntää pyllyä johonkin suuntaan. Sais luvan olla sit rauhallinen vauvakin [:D] Kuhan ois terve. Mieskin ruvennut näkemään unia vauvasta. Lauantaina se lähtee pikkujoulu risteilylle...jos tällä kertaa pääsis turun putkaa pitemmälle [>:] ja tois tulijaisia.
 
mulla on lonkat ja nivuset kans tosi kipeet... ja kohdun suu kävellessä tuntuu että venyy venyy ja venyy... mietin joka kerta että millonha se vauva tipahtaa sieltä alas :) pitäis olla haaremi housut jalassa niinku muslimi miehillä, eikös ne jotai muotia nyt olekki? :) nehä kuvittelee että joku jumala sinne tipahtaa joskus... :D näin olen ainakin kuullut...

aamuisin on sormien nivelet turvoksissa ja ihan sika kipeet, en saa nyrkkiin ja jos herään kädet nyrkissä niin en saa auki ja vasemmalla kädellä en saa esim. otettua mitään peukalo etusormi otteella kun tuntuu että peukalo lähtee irti... mikä lie reuma iskeny??

odotan innolla taas seuraavaa neuvola käyntiä tai no oikeastaan enemmän seuraavaa äitipoli käyntiä kun siellä ultraavat ja näkee miten muksu on kasvanut, mutten sitä sokeri valistusta halua kuunnella yhtään enää kun eihän tässä ole kun kuukausi vähä reilu ehkä että syntyy... ja joulukin niin kasvaako se muka niin vauhdilla jos muutaman kerran kuukaudessa sokerit pompsahtaa yli sallitun rajan...? onhan se ennalta ehkäisyä ja hyvä että on mutta ei muutenkaan nyt niin hyvältä ja ihanalta tämä joulu tunnu niin sitten viimenenki ilo menis kun joutus koko aika rajoittaa syömistään ja kieltämään herkut kokonaan...

aion mä oman kinkun paistaa... sellasen pikku kinkun ja jos käy niin että joudun aattona sairaalaan otan siitä itselle eväät mukaan :D ja torttuja ja suklaata ja hedelmiä :D eipä tule nälkä ja hoitajat kattoo vaan kateellisina vierestä kun mä mässään... välillä ponnistan ja välillä otan kinkkua... kätevää.. eikös se proteiini auta palautumaan rasituksesta? :D
 
Heipsan

Ajattelimpas liittyä tännekin juttelemaan. Keskusteluja seurannut jo tovin. Tammikuussa on kyllä laskettu aika, mutta käynnistellään jo joulukuussa näillä näkymin. Diabetes seurana ja hirrrrrrmuiset liitoskivut. Olen melkein liikkumiskyvytön tällä hetkellä. Ainoa mihin kotona liikun sängystä on vessa. [:)]
Mies urhollisesti tuo ruoat nenän eteen, jopa pesee suihkussa minut, rasvailee ja tekee kotona AIVAN kaiken ja hoitaa kolme muuta lasta ohessa.
Itsellä harmittaa kovasti olla sängyn orajana, mutta ei tässä muu auta. Raskausviikkoja tulee perjantaina täyteen 35, joten onneksi tässä olisi ehkä vielä pari viikkoa aikaa kärvistellä. On puhuttu polilla, että 37 viikolla käynnisteltäisiin synnytys.
Tosiaan minulla on jo kolme lasta ennestään, isoja tyttöjä ovat kaikki. Koululaisia, esikoinen viimeistä peruskoulu luokkaa opiskelee ja kuopus ensimmäisellä luokalla. Tämä meidän massumuru on IHME, jota ei pitänyt lääkärien mukaan enää olla mahdollista saada joten, järkytyshän oli valtava kun saimme tietää tulokkaasta. Onnellisia kyllä olemme [:D]
Synnystystä pelkään hirmusti kipujen vuoksi.

Toivon, että jouluna olisi jo oma pienokainen kotona koko perheen ihasteltavana.


Tervehdys tähän ketjuun kaikille [:D]
 
Huomenta ja tervetuloa mukaan Mami76!
aamuisin on sormien nivelet turvoksissa ja ihan sika kipeet, en saa nyrkkiin ja jos herään kädet nyrkissä niin en saa auki ja vasemmalla kädellä en saa esim. otettua mitään peukalo etusormi otteella kun tuntuu että peukalo lähtee irti... mikä lie reuma iskeny??

Voi, mulla on ihan sama juttu! Tähän asti sormet on vetristyneet aamun aikana ja töissä on pärjännyt, mutta eilen jo soitin neuvolaan. Sormen päät oli ihan puutuneet koko päivän ja turvotustakin on kamalasti, joten kirjoitti lepoa eli töihin ei sitten enää tarvitse mennä! Kaksi päivää olisi vielä ollut, mutta onneksi ei mitään paniikkia sen suhteen eli hyvillä mielin jäin nyt kotiiin. Nyt aamulla oli vielä pahempi ja nyt iski jo särkykin niveliin ja ranteisiin eikä hampaiden pesukaan ei tahdo enää onnistua kunnolla. Ja oikeassa jalkaterässäkin on nyt puutumisen merkkejä... Päivällä käyn antamassa näytteet neuvolassa, jotta on varmasti kaikki kunnossa. Mutta nyt juuri mukavinta on, että kohta voi kömpiä takaisin sänkyyn! Toivottavasti vähän helpottaisi levolla, sillä muutamia asioita haluaisin vielä puuhailla nyt kun lomakin alkoi vihdoin.
 
Hei Mammat! HooHetki lähestyy!!

Käytiin viikolla hakemassa se tärkein ja viimeinen: turvakaukalo, käytettynä ostin, ja oikein toimiva peli tuntuu olevan. Virkkasin väreihin sopivan vihreän pompulapeiton. Kaukalossa odottaapi se Mamin ainoa itse hankkima pehmolelu, viherpeippo jolla on lajityypillinen kuvio ja viserrys :) Vanhemman manipulaatio saa alkaa jo synnytyssalista kun tehemmä pojasta luontoihmisen ja lintubongarin.

Parina päivänä on nyt ollut kipeitä supistuksia, jotka ovat äityneet säännöllisiksi jos en ole heittänyt maate. Tissit on myös alkaneet pikkuisen vuotaa, häätyy niitä liivinsuojia.
Muutaman päivän sisällä selviää tuleeko vielä muuttoa tän vuoden puolelle ja muuttuuko synnytyssairaalaksi OYS :D
Säpinää.

Syökää mammat hulluna konvehti-suklaita! Teistä se ei näy ;)
 
Hei Mammat! HooHetki lähestyy!!

Käytiin viikolla hakemassa se tärkein ja viimeinen: turvakaukalo, käytettynä ostin, ja oikein toimiva peli tuntuu olevan. Virkkasin väreihin sopivan vihreän pompulapeiton. Kaukalossa odottaapi se Mamin ainoa itse hankkima pehmolelu, viherpeippo jolla on lajityypillinen kuvio ja viserrys :) Vanhemman manipulaatio saa alkaa jo synnytyssalista kun tehemmä pojasta luontoihmisen ja lintubongarin.

Parina päivänä on nyt ollut kipeitä supistuksia, jotka ovat äityneet säännöllisiksi jos en ole heittänyt maate. Tissit on myös alkaneet pikkuisen vuotaa, häätyy niitä liivinsuojia.
Muutaman päivän sisällä selviää tuleeko vielä muuttoa tän vuoden puolelle ja muuttuuko synnytyssairaalaksi OYS :D
Säpinää.

Syökää mammat hulluna konvehti-suklaita! Teistä se ei näy ;)
 
Hei Mammat! HooHetki lähestyy!!

Käytiin viikolla hakemassa se tärkein ja viimeinen: turvakaukalo, käytettynä ostin, ja oikein toimiva peli tuntuu olevan. Virkkasin väreihin sopivan vihreän pompulapeiton. Kaukalossa odottaapi se Mamin ainoa itse hankkima pehmolelu, viherpeippo jolla on lajityypillinen kuvio ja viserrys :) Vanhemman manipulaatio saa alkaa jo synnytyssalista kun tehemmä pojasta luontoihmisen ja lintubongarin.

Parina päivänä on nyt ollut kipeitä supistuksia, jotka ovat äityneet säännöllisiksi jos en ole heittänyt maate. Tissit on myös alkaneet pikkuisen vuotaa, häätyy niitä liivinsuojia.
Muutaman päivän sisällä selviää tuleeko vielä muuttoa tän vuoden puolelle ja muuttuuko synnytyssairaalaksi OYS :D
Säpinää.

Syökää mammat hulluna konvehti-suklaita! Teistä se ei näy ;)
 
origohan ajatteli moneen kertaan laitella saman viestin :) 
onneksi muillakin on samaa vikaa sormien nivelissä... pitänee varmaan maanantaina soitella neuvolaan jos jotai neuvoja osaisivat antaa kipuun... ihan painettaessa on kipeät... 

mami76: ihana mies sulla... mulla ei tuollaista mahdollisuutta olis vaikka mies kotona olisikin että saisin vaan sängyssä olla tekemättä yhtään mitään... tai voisin oikeestaan, mutta mieskään ei tekis mitään ja sitten koirille nousis keltanen kupla otsaan ja kämppä hukkuis likaan...

onko teidän miehiä ruvennu synnytys pelottaa niin paljon että ovat sanoneet etteivät halua tulla synnytykseen mukaan ja ovat ennemmin vaikka oven ulkopuolella odottelemassa, koska ei halua nähdä synnytystä???!! jotenki pahoitin mieleni eilen illalla kun mies niin minulle tokaisi... ymmärrän toki että on jännittävä tilanne mutta eihän sitä syntymää tarviikkaa katella kun vaan on siellä tukena ja pitää kädestä kiinni, on hiljaa ja kattelee vaikka seinille...  :) loukkaannuin kyllä todella ja mies ei sitä tietenkään ymmärrä vaikka selitin sille että ihan normaalia mutta varmasti tulisi katumaan jos ei siinä mukana olisi... harmittaa...

tänään pikku joulut... oli muuten hyvää kinkkua ja laatikoita... mutta ihan hirveet nivuskivut... ihan kauheeta oli taas koirat käyttää ulkona...ja selkään koskee... ei siihen pitkään mene että baby syntyy kun on olo sellanen että tipahtaa millon vaan.. :D hui... mut en halua yksin synnyttämään... sairaalaan en halua yksin... pelottaa jo nyt se ajatus että sinne yksin pitäisi mennä, toki voihan olla että mies on töissä eikä saa tuuraajaa nopeella varoitus ajalla joita on ruhtinaalliset yksi kappaletta... ei voi mitään...sitten pitää syyttää miehen työpaikkaa siitä ettei mies pääse tulemaan ja olla sinne katkerana...

on muuten vähä outo tämä foorumi juttu... en meinannu osata käyttää tätä...  
 
Voi Lucky... sun mies kuulostaa olevan vähän sellanen tyyppi joka hölisee ajattelematta ääneen kaikki epäilyksensä ja huolensa eikä tajua miten ne jää sinua vaivaamaan. Aika outoa olisi jos ei pelkonsa takia tulisi synnytykseen - toisaalta ihan normaalia on että jännittää. Kyllä se siitä tsemppaa. 

Ja synnytyksethän nyt yleensä kestää vähintään puoli vuorokautta. Jos ei ehdi alkuun, niin ehtii loppuun! Ei voi olla työtä joka on niiiiiin tärkeää, että jos on JO mukana oman lapsen synnytyksessä niin sieltä pitäisi sitten kesken lähteä työvuoroon :-o 
 
joo todellakin möläyttelee suustaan mitä sattuu... ei oikein aina tiedä mitä ottaa tosissaan ja mitä ei :) kun oliski ne asiat sellasia että ei niin vakavia, mutta kaikki ne erosta puhumiset ym. niin ei niitä oikeen osaa ottaa kun tosissaan, ainakin pahoittaa mielensä pitemmäksi aikaa ja seuraavan kerranki ku näkee niin niskakarvat nousee pystyyn ku vihastuttaa koko ihminen... enkä myöskään velvoita että miehen pitäisi olla koko aika läsnä 100%, mutta voisihan se asiat muotoilla toisella tapaa eikä etukäteen sanoa että ei halua nähdä... täytyy vaan yrittää ottaa huumorilla nuo sanomiset ja pahoitella mielensä vasta sitten kun näkee miten ne oikeasti menee... :) tuntuu välillä että miehellä pahemmat mielialan vaihtelut kun itsellä koko raskauden aikana :) hih.

en tiedä... kyllä se on vissiin aika hankalaa kun on eri paikkakunnalla ambulanssissa töissä jossa vaan 4 työntekijää joista aina kaksi päivystää 2,5vuorokautta putkeen... niin no en tiedä sitten jos on jo mukana synnytyksessä niin kait voipi soitella töihin ettei pääse tulemaan... huh. mutta sisko kulta lupasi käydä minua katsomassa kun on samassa sairaalassa töissä...

mutta ajatteleeko sitä yksinoloa ja ikävää enää siinä vaiheessa kun on tositoimessa, siinä kuitenki sillon niin paljon on sitä kaikkea muuta ja hoitajat hääräilee? ehkä enemmän sillon kaipaa toista tukemaan kun koskee, väsyttää ja pitää vaan ootella ja ootella eikä itse enää kykene mihinkään... 

eipä muuten olis ku vähä reilu 4 viikkoa eräpäivään :) ei se ole ihme että alkaa hermoilla synnytys asioista ja minne koirat synnytyksen ajaksi ja millä sitä sinne menee kun mullakin 45min ajomatka sairaalalle... niin ja osaako sen ajan suhteuttaa niin ettei tule kiire sairaalaan kun alkaa tuntua että synnytys lähenee... taksilla en ainakaan haluais yksin mennä... ampparilla ehkä, mutta sitten taas se että onko tarvetta (niin kiire) että sillä pääsisin... ja omalla autolla en ainakaan minä enää siinä vaiheessa ajele.... ja sitten seki että jos on yö ja mies töissä niin en kyllä isääkään raskisi herättää kuskiksi... eli loppu tulos on se että pitää mennä taksilla tai synnyttää kotona... :) ai niin unohdin työkaverin.. pitäis siltä kysyä että jos on sellanen tilanne niin voisko sille soittaa vaikka keskellä yötä jos voisi viedä :) jotenki se vieras taksikuski keskellä yötä kammottaa mua kun sillonki ku kävin yöllä taksilla ultrassa sairaalalla niin ihan mutkille ajeli ja pyysi pitämään hereillä sitä :) vaikka luultavasti pysyy hereillä jos mulla kovinki tuskalliset kivut :)
 
Tämä mamma taitaa vaihtaa foorumia... Vauva-lehti tulee, joten taidan siirtyä sinne jutustelemaan...

Ärsyttää, kun mikään täälä ei enää toimi mitenkään.
 
Herran jestas ku en tajua näitä uusia sivuja! Sormi suuhun ja silmät selälleen. Sain kuin sainkin tän keskustelun auki ku se jonkun 5min sitä latas..jeejee..no eipähän tuu ihan koko aikaa täällä oltua jos ei rupee latailee nopeempaa...hermot ei kestä. En kyl oikein tykkää tästä uudesta mut ehkä tähän tottuu. Mistä muuten löytää ne omat tiedot tai ne missä näkee millä viikolla on ja ne viikottain/päivittäin vaihtuvat jutut?

Oliko se lucky87 joka sillä tiikeri salvapurkilla joskus miestänsä heitti? Rauhaa rakastava hippinretku rupee vaan enemmän tajuamaan että minkä takia :D Vaikuttaa vähän siltä että pitäs antaa kunnon herätys isku miehelle :D Hassua miten ambulanssi kuski voi pelätä synnytystä muka noin kauheesti? Eikö luulis nähneen aika paljon kaikkee jo työnsä puolesta? Vai onkohan sit siitä kyse kun on oma rakas niin kestä kattoo sitä tuskaa.. Meillä ukko on kyllä ihan tulossa mukaan mutta sano että ei sinne ala osastolle kyllä mene tai mitään napanuoria katko mut muuten kyllä innoissan. Ja ihan hyvä niin...tahdo sitäkin nyt tonne alas pällistelemään ku priva alueella tapahtuu jo niin paljon kaikkee muutakin ja katselijoita ihan tarpeeks.

Itellä räkätauti alkaa pikkuhiljaa menemään jo pahimmilta osin ohi..(ihme!) ja olo on kuin pallokalalla. Tuntuu että naamakin on turvonnu kolminkertaiseksi tästä rään määrästä..nam! Oon syöny ihan hirveesti! Nyt on neljäs viikonloppu putkeen kun "pitää" lähtee kakkukahville ja muutenkin mulle kulkeutuu suklaata joka suunnasta ja mies sano tuovansa metri tobleronin laivalta..Muuten voiskin mässätä jos ei ois jo sitä 15 kg tullut painoa..joulun alla kerkee tulla toiset 15kg ja mites helkkarissa niistä sit päästään eroon. Mulla loppu pari viikko sitten noi sormien puutuilut. Eli ei taida pahemmin olla turvotusta enää..silkkaa läski vaan :)
 
Takaisin
Top