Joulukuun jupinat

Ei toimi hymiöt siitäkään niinku pitäs, aukee kyllä hymiösivu. Toimiko muilla omat sivut?
 
just sinne vau.fi omii sivuihin en oo päässy aikoihin.miramaria kyllä pääsee sinne ja näkee ne mun kaikki jutut mut mä en.
 
Siis kyllä mullakin näkyy koko ajan omilla sivuilla tuo omat tiedot peruuta tallenna -systeemi ja sit vaan tuo vaihtuva teksti.
 
mulla ei ees sitä vaihtuvaa tekstiä näy,ja vaikka tallennan tiedot ni ne ei tallennu,siks ei näy sitä vaihtuvaa tekstiäkää...
 
pakko hehkuttaa täälläkin,kun on niin onnellinen olo,ei kyllä liity vauva-aiheiseen... päätimme miehen kanssa sinetöidä suhteemme sanomalla tahdon 31.12-13. päätös vuodelle jolloin tyttäremme syntyi. vihkiminen on maistraatissa,jonka jälkeen mennään vanhempien kans syömään,hotellista varattu saunallinen ja porealtaalla varustettu huone. myöhemmin sitten juhlitaan kavereiden kans. ja eilen sattui löytymään sormuksetkin... tuskin maltan odottaa että saan ne sormeen... :)
 
Täällä tämä joulutonttu käy todella hitaalla...joulu aatto parisen viikon päästä ja yhtään lahjaa vielä ostanu :O..
Tosin ei hirveesti tuo kukkaron nyöri anna periksi vanhempain rahalla elellessä..:/. Onneks tyttö on vielä pieni et ei tajua oikeastaan paljoa vielä koko joulusta eli säästyy vielä todellakin kukkaro :D..Paljon muuten pakkasta muilla näyttää?? täällä n. -20 astetta ja mie laitoin äsken silti tytön vaunuihin nukkuu toviksi aikaa..pakkasin kyl tytölle niin paljon vaatetta ettei paljoa tytöstä nää :D..Fleece vilttiä viel laitoin selän alle et lämmittää jonkin verran..Varmaan kuullostaa kauhialle et olen laittanu tytön ulos tälläsellä pakkasella mut...mut ei tyttö suostu nukkuu sisällä..tai malttaa nukkuu vaan 45minsaa ja kun ei kunnon aamupvä unia nuku sisällä nii on hirveen kiukkunen...Että sellasta :)
 
Tääl on alle kymppi pakkasta :) Mulla oli eilen toi äp:n lämpömittari vaununkopassa ja alin lukema oli +10C ja tuokin oli suht kaukana vauvasta. Harsokin kuitenkin vähän estää lämpöisen hengitysilman karkaamista... et saattasin itekin nukuttaa vielä noissa oloissa :) pitäski muuten ostaa lämpömittari tuohon lasitetulle partsillekin, nii tietäis mitkä lukemat siin todellisuudessa on. Meillä nuo pitkät ulkopäikkärit pidentää vissii yöuniakin, kun jäbä veti viime yönäki 10+1h unet, vaikka noin pitkien unien pitäs olla "ihan legendaa". Tosin nukuin vihdoin kuin tukki(taisi olla meillä tuo osittaisimetyksen lopetus mun mielenterveyden pelastus) nii mistä tiedän mitä jäbä on puuhaillu... mut ei se ainakaa syöny ole yöllä :)
 
meilläkii nukuttii kunnolla,ei herätty kertaakaa.tosin nukkumaa käytii vasta 10 paikkeilla kun tyttö nukahti just ennen kaheksaa.Ite sit aamulla heräsin viideltä julmettuu vessahätää enkä sit saanu enää unta.tyllerö heräs puol 7.
 
Kuulostaa ihanalta Jonnuli86 :) Onnea paljon! Minunkin vanhempien hääpäivä on uudenvuoden aattona.

Minulla ei ole edes pakkasmittaria pihalla, mut tuskin on Tampereella noin kylmä. Iltaa kohdenhan se lupas lauhtuvampaa keliä ja huomenna jo lämpöasteita. En pakolla veisi omaa lastani nukkumaan ulos pitkäksi aikaa 20 asteen pakkaseen, mut jos tarviis kuitenkin lähteä johonkin vaunuilla, niin sit vaan pukisin vauvan kunnolla ja tarkastaisin välillä, että vauva on tarpeeksi lämmin. Täällä kun noita kovia pakkasia ei niin usein oo, niin ei oo ongelmaa, mut ymmärrän kyllä, että siellä Itä-Suomessa voi olla oikeesti pidempiäkin pakkasjaksoja. Sun tilanteessa saattaisin siis toimia samoin kuin sinä.
 
hillevi...juu mie ravaankin aikas tiuhaan tahtiin tuolla ulkona tarkistamassa kuin tytsy vaunussa pärjää..ja kyl mie laitoin sille siis päälle fleece haalarin,villasukat,toppatumput,toppatöppöset ja äippäpakkauksen toppahaalarin,kypärämyssyn ja toppahatun..nii ja selän alla viel fleeceviltin..nii ja onhjan se viel siin äippäpakkauksen siilipussis :D..Täällä Itä-Suomessa on ihmeellisiä sää ilmiöitä kun tänään joissain paikoin pakkasta yli -25astetta ja huomen sit tippuu pakkanen kun lehmän häntä eli vissiin luvanneet jotain -1/+1...:D
 
Mä tein aikoinaan ovelasti ja valitsin hääpäiväksi miehen syntymäpäivän :D tällätavoin säästyn jokavuotiselta kyselyltä et millos se meijän hääpäivä olikaan... Niin ja meijän terkka sano että laita vaan lapsi vaunuihin kelillä kun kelillä nukkumaan kunhan käyt välillä kokeilemassa niskaa onko tarpeeksi lämmin.. Niskasta kuulemma tuntee parhaiten onko lapsella kylmä vai ei. :)
 
Onnea Jonnuli86 :)

Keijuli, kyl mun mielestä voi ihan hyvin antaa pihalla nukkua. Jossain höpisivät, et -15 on pakkasraja, mut kyllä miekii oon kuulemma pienenä pakkasessa nukkunu. Tosiaan, ku on tarpeeks päällä, ni mikäpä hätä siellä kopassa olis. Meil ei oo, ku viitisen astetta pakkasta. Oon laittanu herralle ihan normi sisävaatteet, villasukat, tumput, kypärämyssyn ja pipon. Sitte sen äitiyspakkauksen toppahaalarin. Kantokopassa on vielä siilipussi ja sen päällä kopan suoja. Noh, parempi liikaa, ku liian vähän. Hirveen vaikee arvioida oikeeta vaatetusta, oli jo kesälläki. :D
 
Ihan näin btw, miten paljon te katselette täällä muitakin ketjuja kuin tätä meidän "laskettu aika elokuussa 2013" -ketjua? Täällä meilläkin ( meillä :) ) välillä vierailee muista kuukausista porukkaa, ni oon pohtinut miten ihmeessä ne ehtii selaa muitakin ketjuja?!? :grin Musta tuntuu, että ehdin selaa tän meijän ja vastailee mitä vastailen mutta että ei mulla kyllä jää aikaa selailla kaikkia muitakii :eek:
 
Joskus aiemmin tuli pörrättyä edes joskus muissakin ketjuissa kuin tässä meidän, mutta nyt on hyvä kun täällä ehtii kaikkea seuraamaan :) Katsoin muuten, että täällä meidän ketjussa on kaikkein aktiivisinta, eniten viestejä lähetetty. Ehkä se johtuukin siitä, että muualla ei olekaan niin aktiivista viestinvaihto ja sieltä ehtii paremmin tänne :)
 
mä käyn kyttäämässä noita jotka vasta oottaa muksua:) kiva lukee ku ne nyt vuorostaa kyttää synnytyksen merkkejä ja limatulppia:laughing002 ja voi niitä pieniä mitkä on just syntyny ja sit ite lukee ja vollottaa niitä synnytystarinoita:)
 
Takaisin
Top