Joulukuun jupinat

meillä toi yksityinen ei ikinä kirjota niihin raportteihin et mitä lääkettä on annettu ja minkä verran.kaupungin lekuri kyl kirjottaa ja antaa sen vielä mukaa.
 
Meillä kans suositaan kunnan lekuria :) toki olen kiitollinen myös tuhatjalastakin, päivystysaikoina.
Hienosti hoitivat meidän hätä sektioon joutuneen emän ja pennut.
Kerran olen ihan arkena käyttänyt nuorta koiraani yksityisellä kennelyskän takia (olin huolissani kun nenästä
tuli niin paljon paksua eritettä) ja koiraa hoidettiin aivan yli tarpeen. Heti kättelyssä tuli hoitaja tuikkaamaan nestepussin valumaan (Koira ei ollut kuiva!!) ja sit kysymättä koira kiikutettiin keuhkokuviin ilman rauhoitusta.Voitte vaan kuvitella
Näkyykö n.6kk ikäisen, rauhoittamattoman Bokserin keuhkoröntgeneissä edes koko keuhkoa :D
Reppana paniikissa huusi ja hytkyi siinä patjalla jossa olisi pitänyt pysyä liikkumatta selällään.
Noh mitään ei niissä kuulemma ollut erikoista ja lähdin ~400€ köyhempänä ja turha ab resepti kourassa kotiin....
 
Käytän kanssa kunnan eläinlääkäriä, se on täällä kangasalla ollut kun mieleen. Itse asiassa käytin sitä jo silloin kun asuttiin Tampereen puolella.
 
Joo tuo tuntuu, että noitten eläimien kanssa lääkärissä käynti on melkoista arpomista. Meidän äidin koira kärsi silmätulehduskierteestä, niin yksi eläinlääkäri oli jo leikkaamassa silmät, mutta meidän äiti halus vielä toisen eläinlääkärin mielipiteen. Hän etsi netistä koiran silmiin erikoistuneen eläinlääkärin, joka olikin sitä mieltä, että ei leikata. Silmät on saatu hoidettua lääkkeillä.

Tampereella ei varsinaista kaupungin eläinlääkäriä ole vaan tuhatjalka ajaa sitä asiaa. Olen ollut kyllä ihan tyytyväinen meidän kissojen leikkauksiin. Kerran saatiin apu myös ihan vaan puhelimitse, kun kissat kärsivät ripulista, eikä maksanut mitään :)
 
mekii aikoinaa saatii eläinlääkäriltä puhelimitse respa marsun lääkkeesee,no se oli vika lääke sille marsulle,henki lähti.sillä tais olla sama vaiva ku tolla nykyisellä marsulla joka siel tipassa oli,oireet oli ainakii samat.
 
No mä kerran sain puhelinreseptin apteekkiin, ni eiköhän ne siitä velottanu erikseen. Miksei elukoitten lääkkeistä saa kelakorvausta ? :D
 
Meil on kans vakuutus, mut siinäki tulee aika äkkiä korvausraja vastaan. Meillä se pelkkä kallokuvaus hauvalle oli 800€. Kyllä nuo elukat kalliiks tulee.
 
meillä kaks hurttaa Labbis ja mäykky..kesän lopulla käytin labbista elukka tohtorilla kun maha oli sekasi..10minsaa se tutki ja se oli siinä ja 78 euroa laskutti siitä hyvästä vaik ei tehny oikeestaan mitään..mäykkyy pitäs käyttää tohtorilla mut en uskalla kun se on jo 15v et varmaa pyörtyy vihasta tutkimus pöydälle kun vihaa niin paljon elukkalääkäriä :D
 
pieniä laskuja =D Hätäsektio, 7h yöaikaan tuhatjalassa... Emä meinasi heittää veivinsä leikkaus pöydälle...
tsing tsing 1200€... nii ja mikä vakuutus.. :/
 
:smiley-angry019 ärsyttäväääää,olla näin lyhyt :laughing002 tekis mieli laittaa olohuoneen ikkunaa lisää verhoja ettei naapuri kyyläis meille kokoajan,vaan enpäs ylety,en vaikka seisoisin tuolilla.kuka onkaa keksiny laittaa ne verhotangot noin ylös?ja mikä älynväläys on ollu et niitä verhonipsuja ei saa irti vaan ne verhot pitää kirjaimellisesti ripustaa sinne??
 
IceCream, mä laitoin viimeks miehen hommiin. Mua kans ärsyttää ne kiinnikeet. Sit on niska jumissa ja hermot menee. Meil on onneks sälekaihtimetki, verhot on vaan sisustusta. Eikä naapuritkaan kyylää, ku asutaan sen verran syrjässä. :D
 
me asutaa kerrostalossa ja nyt kun ei oo puissa lehtiä niin naapuri näkee suoraa keittiöö ja olohuoneesee.sain verhot laitettua,piti seisoo varpaillaa syöttötuolin päällä ni jotenkuten yletty:) mies ei niitä ois saanu ikinä laitettuu,seku on nii laiska.
 
Ei toimi taas hymiöt vaihteeks ja ne omat sivut ei toimi edelleenkään, näkyy siinä se juttu mikä vaihtuu jokapäivä, mut sit on omat tiedot tallenna systeemi.
 
eiks sul tuu ne hymiöt tost hymynaaman kuvasta?joo ei toimi omat sivut,kuulemma mun konees vikaa ku en sinne pääse.
 
Vau.fi omat sivut on ne vaihtuvat jutut. Foorumin tiedot taas päivitetään foorumilta tuolta oman nimen kohdalta ylhäältä oikealta. Tosin en oo koneella et voisin tarkistaa toimiiko ne mut ne on kaks ihan eri asiaa. Hymiöt toimii sen hymiökuvan kautta ei alhaalta. Mut joillain on kai ongelmia niidenkin kanssa.
 
Takaisin
Top