Joulukuun jorinat

En oo ääneen asiasta puhunu, mutta ajattelin tuossa kanssa, että pitäiskö asialle tehdä jotain. En meinaa saada iltaisin unta, mutta sitten aamusta (jollei ole kovin paljon särkyjä) nukkuisin kyllä vähän turhankin pitkään. Vaan eipä tuolla taida olla väliä, pääasia, että jossain vaiheessa pystyy nukkumaan.
 
Ihmeen kylmä kyl on. Mut ihana pirtee pakkassää.

Siis tää on nii Murphyn laki. Koira joka ollu siisti aina juoksujensa kanssa onnistui maalaamaan verellä juuri maalatun eteisen seinän! Siis ei ikinä sotkenu seiniä mut nyt tietty kun on uus puhtaan valkoinen seinä... Että harmittaa.
 
Muokattu viimeksi:
Ihan herkistyin kun poikani soitti isälleni että onko kotona jos tultaisiin käymään samalla kun käydään kaupassa. Isä ei ollut kotona mut käski pojan antaa puhelimen mulle. No otin luurin ja isä sanoi että jos menemme heille kuitenkin (mulla avain) niin ajaisin auton ihan portaiden viereen etten vaan liukastu pihassa. Tuli niin lämmin olo kun huomioidaan noin :Heartred ei me käyty, mennään illalla kun hän on kotona äidin kanssa.
 
Kävin sitten vielä koiran kanssa pienellä kävelyllä tuossa äsken. Ihana ilma kyllä! Senpä takia meillä syödäänkin tänään pyttipannua -suoraan kaupan pakastealtaasta :grin Aion nimittäin lähteä vielä uudestaan ulos ruuan jälkeen. Tallille ja muuten vain pihaan pällistelemään, kun mies lähtee kanssa vielä toisen hevosen kanssa rekiretkelle :)
 
Juoksuista puheen ollen, oon ihan varma et meidän narttu tekee juoksut just synnytyksen kohdalle, eli pitää majoittaa koirat eri osoitteisiin. No onneks meidän pikku-uros tulee kaikkien kanssa toimeen, joten sen voi antaa kelle vaan :)
 
Kyllä käy kateeksi kun jotkut jaksaa.. Itellä on ihan saamaton olo ja pelkästään neuvolaan meno tuntui olevan urheilusuoritus!! Ja huomenna pitäis jaksaa tyksiin mennä taas mut sinne onneks saan mieheltä kyydin kun aika on jo heti aamusta..
 
Fuji, mulla kanssa sama ettei tunnu jaksavan yhtään mitään. Tämä aamuöinen heräily ei sekään tietty auta asiaa... Mulle tulee suorastaan huono omatunto aina kun mies tulee töistä kotiin, että nyt mä olen taas vaan löhöillyt täällä koko päivän enkä saanut mitään aikaiseksi. :bag: Siis mun päivän saldo on usein luokkaa yksi koneellinen pyykkiä, tiskaus ja jotain pientä vauvan tavaroiden järjestelyä. Ennakkosuunnitelmathan on aina optimistisesti luokkaa irrota makkarin tapetti, maalaa lastenhuoneen seinä, siivoa työhuone, jne - ja last but not least ompele nyt se $^&$##& vauvanpesä ja pinniksen reunapehmuste kun niitä varten ostettiin erikseen se 300 euron ompelukone joka istuu edelleen avaamattomassa laatikossa... :banghead: Mutta ehei. Täältä nousee iltapäivä toisensa perään uninen pää sohvantyynyltä kun mies tulee töistä.:rolleyes:
 
Miten voi jännittää näin paljon? Jännittää siis tuo tyksiin meno kun päässä on nyt pari päivää noita kysymyksiä Pojun kasvusta.. Lähinnä just tommosia että mihin se raja vedetään ton suhteen.. Kuinka paljon täytyy tapahtua kasvua että ne antaa pojan olla vielä tuolla jne..

Mangustimamma Joo eilen mulla oli kovin suunnitelmissa askarrella ne kortit _valmiiksi_ mutta ei.. Sain liimattua semmosen kehyksen korttiin ja yhteen laitoin vielä glitteriä mut kaikki muu jäi kun tajusin että se mun alkuperäinen idea ei toimi ja tartti hakea kultakynä minkä unohdin kauppaan ja hainkin vasta neuvolan jälkeen!! No nyt on kuitenkin onneks kynät ostettu ja osoitteetkin suurin osa saalistettu valmiiksi niin tänään kerkeää hyvin viimeistelemään.

Muistaakseni sanottiin että tyksissä eivät käynnistä mielellään viikonloppua vasten niin jos täytyy käynnistää niin se menee sit varmaan ensi viikolle :)
 
Huooh. Kyöppäsin kolmeen asti. Ei tullut uni vaikka kui makasin silmät kiinni. Herätyskello soi 6.30 ja lapset ylös ja koulutielle. Nyt tuntuu pää vähä paksulta... Maha muuten toiminut tänään erityisen hyvin...
 
Minä taas hereillä kolmesta alkaen :grin päikkärit saattaa maistua tänään eli peukut pystyyn että kuudelta noussut esikoinenkin on samaa mieltä..

Kunpa olo tästä parantuisi päivän mittaan.
 
Mä heräsin kanssa kolmelta.. sain kyllä unen päästä hetkeksi kiinni vielä joskus viiden jälkeen. Tästä on tulossa niin pitkä päivä, mies menee työpaikan pikkujouluihin suoraan töiden jälkeen. Saatan siis olla koko päivän puhumatta mitään, ellei joku puhelinmyyjä soita :D
Mulla on kanssa ollut vähän tuota saamattomuutta. Päivän työt on tosiaan ollu tuo pieni pyykinpesu ja tiskikoneen tyhjäys ja täyttö. Oikein hyvänä päivänä oon ehkä tehnyt jotain pientä noiden lisäks, mutta aika herkästi sitä on jäänyt vaan sohvalle.
 
Jo tuulee niin että kattolamput taas välkkyy. Saas nähdä meneekö taas sähköt...

Mä makaan sohvalla. Tulin yhtäkkiä niin kipeäksi. Koko "alakerta" ihan tulessa, nivusia polttaa enkä pääse kävelemään. Ei nää nyt supistuksia ole vaan astetta rajumpia liitoskipuja ilmeisesti?? Ihan tuli itku äsken ja mietin soittaako miestä kotiin kuitenkin. Tosin turhaa mä liitoskipujen takia häntä säikyttelen. Emmä tiiä... :| tosin liukastelin tuossa pihassa mutten pahasti, sen että polvien ja käsien varaan tulin enkä loukannut edes, että tuskin siitä johtuu.
 
Muokattu viimeksi:
Njaa en tiedä ollako pettynyt vai ei.. Tyksissä kaikki hyvin ja todettiin että seuraavalla kerralla päätetään käynnistyksestä.. Ja kohdunsuulla ei oo tapahtunut yhtään mitään edistystä.. Ja jotenkin en usko että tässä vajaassa viikossa tapahtuu ihmeitä sen suhteen..
 
Mulla kipeytyy öisin korva :D siis sen puoleinen, jonka päällä makaan. Varmaan johtuu huonosta asennosta, kun esikoinen vie kaiken tilan sängyssä.
Voi että kun voisikin makoilla sohvalla! Ois niin ihanaa, mutta pakko touhuta pojan kanssa aamusta iltaan. Mies hoitaa sit ton löhöilyn munkin puolesta, kun tulee töistä :rolleyes:
 
Mun löhöily loppu ny. Pitää hakea lapset koulusta ja lähteä kauppaan hakemaan ruokavärkkiä. Jos pystyn. En meinannu päästä kivuilta ylös sohvalta! Kävelystä puhumattakaan...
 
Oli kiire kapselikeittimen luo, villasukat jalassa ja kulmassa jalka lipes ja kaaduin suoraan tuolin selkänojaa päin niin, että mun rinnan alapuolella on sellainen kämmenkokoinen nirhauma. Sattuu niin saa****sti. Mut sain sentään nukuttua - ihan kymppiin asti ja vaan muutamalla herätyksellä.
 
Jos eilen olin reipas ja ulkoilin ja siivosin ja tein vaikka mitä, niin tänään on kyllä sitten ihan päinvastainen päivä. Herätys oli jo hyvissä ajoin, että kävisin viikonlopun ruokaostoksilla. Tässä just sain aamupalan syötyä, että se siitä herätyksestä :p Lähden siis vähän myöhemmin, kunhan pyörähdän taas vähän tallilla ensin. Mies tilaili tälle päivälle omatekoista pitsaa ja siihen ainakin pitää ostaa osa täytteistä. Ja jotain helppoa ja nopeaa evästä pitäisi keksiä viikonlopuksi, ettei kaikki aika mene hellan ääressä. Koitettava muistaa kaikki tarpeellinen kirjoittaa kauppalistaan tai huomaan kuitenkin kotona, että puolet puuttuu. On vähän tuota muistiongelmaa ja hajamielisyyttä ollu tässä viime aikoina ilmassa.. :rolleyes:
 
Takaisin
Top