Joulukuun helinät =]

Meikäläinen tulee nyt poksumaan, 11+0 POKS! ^_^

Meilläkin olisi np -ultra tuloillaan ensi viikolla, sitä ennen pitäisi jaksaa verikokeisiinkin raahautua. Muuten ei haittaa mut pirhana kun siellä pitää olla jo labran auetessa kun noi kilpparikokeet pitää ottaa mahd. aikaisin. Hiukan hirvittää myös se, et kun en saa ottaa lääkkeitä aamulla, niin en voi tietenkään myöskään syödä aamulla, jotta voin lääkkeet ottaa labran jälkeen tyhjään vatsaan. Mulla tulee äkkiä heikko olo jos en syö, joten saa nähdä miten kamala olo on sitten =X

Mulla on väsymystä ja heikotusta lukuunottamatta aika normaali olo, että ei raskautta tule ihan koko aikaa ajateltuakaan. Ihan hyvä, kyllä sitä kohta taas ehtii hössöttämään kun ultrassa on käyty ja maha alkaa kasvaa kovempaa tahtia. Kivaa ajatella että uudelleensynnyttäjänä voisin tuntea liikkeitä jo kuuden viikon päästä ^_^

Hirveät kelit pukkasi! Mulla on tasapainossa häikkää, joten olen linnoittautunut neljän seinän sisälle, etten vahingossakaan pääsisi kaatumaan ja vauvaa vaarantamaan. Jos on pakko olla talvi niin saisi sitten olla kunnolla kymmenen pakkasasteen kera, tai sitten vois olla olematta. Hoh.

Hyviä vointeja ja hyvää uuttavuotta, me vietetään sitä täällä tyttären kanssa kaksistaan kun miesväki on sukulaisilla. :)
 
En ole täälläkään hirveästi ehtinyt käymään, joulu sekotti ihan totaalisesti:D

Musta tuntuu että mulla on melkein kaikki oireet jo kaikonneet, enää on vaan sellasia kipuja vähän väliä kohdun alueella:) Voisin sanoa että oloni on melko hyvä lukuunottamatta sitä että olen ollut koko viikon sairaana. pöh, typerä flunssa! ja vatsautauti. Ens keskiviikkona olisi neuvolalääkärille aika jolloin on 13+6 !=) Mitä muuten siellä tehdään? tutkitaanko kohdunsuu yms?

Onnea kaikille hyvistä uutisista ja sydänäänistä!=)
 
Mullakin on ollu flunssa ja vatsatauti, tosi keljua kun ne on yhtäaikaa.

Mulla on nyt pariin otteeseen ollu jo lääkäri ja sielä just tutkittiin kohdunsuu ja kohdun kokoo tunnusteli ja kaikkee semmosta. Sit kuunneltiin sydänäänet ja tietty nuvolantäti teki kaikki perusjutut. Eli ei mitään ihmeellistä :)
 
Kaikkea hyvää teille ja onnea odotukseen, minä poistun listalta km 10+3, meni siis toinenkin, 7+ todettiin toisen kaksosen menehtyneen.
Uutta plussaa siis odotellaan taas vuodelle 2013.
 
Voi ei korppi :( otan osaa :/ oliko keskeytynyt km vai tuliko itsestään ulos....? Voin vaan kuvitella miltä tuntuu....:( Hyvän onnen plussatuulia sinulle <3
 
Kiitos wakemeup.
Perjantaina aamulla oli vatsakivut kunnes tajusinkin et ne oli supistuksia eikä kauaakaan kun tuli ulos sekä siihen asti kehittynyt sekä tuo kehittymättömämpi.
 
Suuret pahoittelut korppi :( ja tuplasti voimahaleja <3
Toivotaan että uusi vuosi tuo pian hyvää tullessaan! :)
 
Korpille voimahalit täältäkin! Ja vielä se toinenkin päätti luovuttaa, jaksamisia! <3 
 
Heippa!
Aluksi Korpille halit ja tsempit <3

(.) maha ollut hirveen kipeä nyt koko viime yön ja aamun,tiiä sitten että enteileekö km.ää vai mitä..Mulla tosiaan tilanne oli se että odotin myös kaksosia,joista toinen antoi periksi jo heti alkumetreillä,mutta tuli ulos joulukuun puolessa välissä :/ Toivon vaan että edes tämä toinen sitten jaksaisi pysyä matkassa! :)

Luen teidän jutut kunhan kerkeän niin pääsen kunnolla mukaan tännekkin! :)
 
Korpille pahoittelut ja hirveesti tsemppiä uuteen yritykseen, toivotaan että pian taas tärppää! Meillä on onnellisesti joulu ohi ja uusi vuosi ja uudet kujeet odottelee ;) Oltiin joulu poikaystävän kanssa mun vanhemmilla jossa sain onneks jo syötyä napani täyteen :) Pahoinvointi on siis helpottamaan päin, samoin muut oireet. Salaisuuskin paljastettiin joulun alla ja suurimmaks osaks saatiin yllättyneen positiivisia kommentteja ja onnitteluita. Osa oli vähän nyrpeempää, mutta sitä osasinkin odottaa. Ps. Ihanaa uutta vuotta kaikille :-)
 
Takaisin
Top