Joulukuun höpinät

Kyfi, aivan mahtavaa kun toinen huolehtii noin hyvin, ei epäilystäkään siitä etteikö toinen olisi täysillä mukana ja halua teille masuasukin kanssa vain parasta :) Oliko tää teidän ensimmäinen lapsi?
 
Voi joulusiivoukset! Pelkkä ajatuskin saa jo ihan voimattomaksi. Aloitin tänään 11:00 siivoamaan ja kahdeksalta illalla oli jo yläkerran kaksi huonetta siivottuina. Niissäkin mies imuroi ja pesi lattiat, kun en enää itse jaksanut. Kaikenkaikkiaan siis tuossa ajassa sain pyykkitelineen tyhjäksi, petivaatteet pyykkikoneeseen ja pölyt pyyhittyä. Kyllä on raskasta olla raskaana, kirjaimellisesti.. :D Onneksi olen myös löytänyt niin avuliaan kumppanin, enkä mitään saamatonta vätystä. :Heartred

Äsken sain myös hieman itkeskellä miehen sylissä, kun meillä oli ruisleivät loppu ja otin sen kovin raskaasti. Lähin avoin kauppakin on yli 40:n kilometrin päässä, niin hyväksyin tappioni, ettei tänään ole iltapalaksi herkkuleipiä. :banghead: Oma raskaushimoni on selkeästi lämmin ruisleipä, jossa ketsuppia, leikkelettä, juustoa, pizzamaustetta ja valkosipulijauhetta. Nam.

Onneksi en ole ainoa tässä ryhmässä, joka ei niin innoissaan ole jouluvalmisteluista. :P
 
Ja vasta siivottu kylppäri on ihan oksennuksessa. Lapsi alkoi oksentamaan pian nukkumaan menonsa jälkeen ja koko sänky lainehti oksennusta, oli pakko vielä kaikki petivaatteet suihkuun ja suihkutella siellä ennen kuin sulloin ne pesukoneeseen... Toivottavasti yksi oksennuskerta riitti!
Hyvää joulua meille siis! :wink
 
Jouluhan on tosiaan ihan nurkan takana :nailbiting:
Tänä vuonna ei jotenkin tunnu siltä.. ja siksi kai olenkin niin myöhässä kaikessa.. mutta siis voihan joulusiivo! Huh huh! Miten voi jokin asia olla niin työläs..? :wacky: Ehkä johtuu myös siitä että kun mulla on tuo 11kk pikkuapulainen joka sitä mukaa kun minä kerään tavaroita pakkalleen, levittää ne uudestaan.. selkänsä kun kääntää niin tuntuu että siivosinko minä vai mitä :grin

Onneksi mennään aatoksi mummolaan syömään, niin on yksi huoli vähemmän kun ei tarvitse laittaa jouluruokaa.. Tietysti jotain pientä laitan meille, mutta suurimmat laatikot ja rosollit yms saa nyt jäädä..

Milläs mallilla muiden joulutyöt on? :)
 
Motivaatiota siivoukseen etsin täällä, tänään ei ehdi niin jää huomiselle. Onneksi ei tarvitse kuin pyyhkiä pölyt ja imuroida, mies lupasi pestä lattiat :).
Meillä kanssa tuo neiti 1-vee levittää lelut sata kertaa päivässä, mutta onneksi ollaan kotona omalla porukalla niin ei pahemmin haittaa.
Kuusi haettiin toissapäivänä ja jouluruuat on ostettu valmiiksi. Minä se taas elänkin kinkulla ja luumurahkalla, ei ole ikinä mitkään laatikot tai graavilohet uponneet :P.
 
Täällä ajoin miehen ja lapsen pihalle ja oon siivonnut kuin hullu. Nyt on puhdas koti jouluksi mennään mummuloihin niin pääsee suoraan ruokapöytään, ei tarvitse miettiä ruokia lainkaan. Joskos se joulumieli tulisi pian tännekin ja osaisi ottaa rennosti.
 
täälläkään ei näytä jouluisen siistiltä, mutta joululaulut soi ja glögi tuoksuu:wink meilläkin on 1v apulainen, joka pitää huolen että siivottava ja pyykit ei lopu:) ja väsymys painaa.. onneksi ei ole tulossa vieraita jouluna, muutakun ihan lähimpiä käymään. ja hei, varsinkin ne, joiden vanhempi lapsi on elokuussa vielä taapero, paljon luulette että energiaa riittää muutakun ihan pakolliseen siivoukseen?:D että hyvin voi jo opetella ottamaan rennosti.

Elmut, minäkin voisin elää mikroleivillä, nams:)
 
Täällä ajoin miehen ja lapsen pihalle ja oon siivonnut kuin hullu. Nyt on puhdas koti jouluksi mennään mummuloihin niin pääsee suoraan ruokapöytään, ei tarvitse miettiä ruokia lainkaan. Joskos se joulumieli tulisi pian tännekin ja osaisi ottaa rennosti.

Reipasta:) jos sitä huomen iltapäivällä yrittäisi itse samaa!
 
Jatkoin mun empiiristä tutkimusta. Noi rfsu:n testit ei kai koskaan saavuta yhtä vahvaa väriä? Pregcheck puolestaan on kontrollia kirkkaampi. En oo vieläkään digiä uskaltanu toista kertaa tehdä. Oishan se 3+ ihana joululahja. :) :)
WP_20151223_002.jpg

Maggie rv 5+1
 
Maggie hyvältä näyttää!

Tein kans tänään vielä yhden liuskan ja ei tullut vahvemmaksi kuin kontrolliviiva:confused:

Ekan digin tein ja näytti 2-3, eli sinänsä kai ok. Nyt saattais olla rv 4 + 6 ja dpo 21. Ens viikolla pitäis kyllä näkyy jo 3+, mutta en tiedä uskallanko enää testata, ettei tulis liikaa huolta :sad001
e8f79a7c73fb89ccb6ffee0d561d639e
 
Kiitos ja ihanaa ja rentouttavaa joulunaikaa minunkin puolestani!:santa

(Me taisimme toivottavasti muut välttyä mahataudilta ja lapsikin on jo aika terve, ruokahalu tosin ei ole entisensä. Vieraat vaan kaikkosivat, joten joulu vietetään omalla porukalla. Ja vaikka on aattoaamu, niin tekemistä olisi vielä kun mahatauti vei aikaa. Lahjoja pitää vaan paketoida nyt lapselta salaa jossain vaiheessa.)
 
Ihanaa joulua tänne! :)

Oon pitänyt vähän hiljaiseloa vaikka lueskellut oonkin ja oireet-ketjussa jotain höpötellyt. Mies ilmoitti että mulla on googlettamiskielto, jotten jokaista oiretta analysois niin paljoa ja pelkäis turhaan keskenmenoja jne.. :D ja toki ollut sen verran huono olokin ettei oo ees jaksanut kirjotella.

Täällä tosiaan oireita ollut jos jonkinmoisia... Välillä tosi kovia jomoja kohdussa, ne kestää n.10-15min ja sen hetken saattaa olla tosi tukala olla ja tulee jopa huono olo. Sitten menee ohi... Etovaa oloa. Turvotusta, suuta kuivaa/jano, jotkut ruuat ällöttää, hajut on voimakkaita... Nyt koputan puuta, sillä eilinen oli suht ok päivä ja jo toinen yö takana kun en herännyt repäisykipuihin. :) ja toistaiseksi on hyvä olo, jospas jouluaatto jatkuisikin näin. :Heartred

Ens tiistaina neuvola! :)

6+3
 
Ihanaa joulua myös teille kaikille!:)

Luulen, että omista huolista huolimatta kerrotaan tänään myös minun äidille, jottei tarvitse salailla asiaa. Eilen miehen vahemmat sai tietää, kun olin tilanteesta niin huolissaan ja oli pakko kertoa. Mutta sain ihanasti tukea ja tsemppiä heiltä!
 
Takaisin
Top