Joulukuun höpinät

Maggie mää kans testasin eilen rfsu:n testillä ja sain tosi hailakan viivan dpo14 onneks olin tehnyt ennenkin noita testejä ja oli ollut kokonaan valkoinen tulos. Tiedän kuitenkin olevani raskaana ja humenna teen clear bluen testin. Onneksi sullakin tullut noin hailakoita tuloksia :)
 
Maggie, mulla on plussauksesta asti ollut oireita niin ne muistuttaa siitä että raskaana ollaan :) jos ei oireita olis niin olis varmasti paljon vaikempaa tajuta. Vaikeahan tätä on uskoa :Heartred mutta oireet kertoo että jotain ihanaa tapahtuu :) tänään 5+3. Hyvin alussa siis vasta. Mutta äkkiäkös sitä ollaan ekassa ultrassa :wink
 
Moikka. Ihan alkumetreillä tääläkin mennään. Just vasta tein glear blue testin ja tuli raskaana 1-2 viikkoa ja laskettu aika olis jotain syyskuun loppua luultavasti. Aion mennä käymään varhaisultrassa mut en yhtään tiedä milloin sinne menis kun on tulossa joulun pyhät ja kaikki tähän. Ehkä ihan tammikuun ekalla viikolla? Onnea ja tsemppiä muille odottajille alkuraskauteen :Heartred
 
Heippahei..
Ajattelin ensin etten mainitse täällä mitään, mutta nyt on oma olo äitynyt niin masentuneeksi, että pakko saada kertoa jollekkin...

Olin tosiaan torstaina ultrassa, ja en tiedä itkisikö vai yrittäisikö kaikin voimin ajatella positiivisesti.. :sad001
Lääkärin mukaan kaikki niinkuin pitääkin, jos on pitkä kierto ja niin vähän viikkoja, mutta silti olisin niin toivonut näkeväni pikkuisen elämänalun ja sykkivän sydämen.. :sad001
sikiökaikua ei siis löytynyt...

No uusi aika joulun jälkeen 28.12

Sitten selviää.. Olen vain itse jo niin varma että tuulimuna :crybaby2
 
Voi PikkuPaapu, hurjasti voimia ja tsemppiä :sad001:Heartred
Toivottavasti nyt kummiskin saisitte sitten seuraavalla kerralla iloisia uutisia. Ymmärrän kyllä, että pahin on mielessä, pidän ainakin kaikki sormet teidän puolesta ristissä :)
 
PikkuPaapu, toivon todella että saatte ensi kerralla hyviä uutisia! :Heartred
Mitkä viikot sulla oli ultratessa? Mulla ei kyllä edes ole tietoa, milloin mitäkin kuuluisia näkyä ja kuulua.
 
Jos itsekin olisin mennyt vielä aiemmin ultraan mitä menin, en tiedä olisko näkynyt. Entiedä miten äkkiä nuo kehittyy muutakun että syke voi näkyä jo rv 6 mutta joillakin ei näy vielä silloin. Mullakin olikin viikkoa nuorempi alkio mitä itse luulin :) toivottavasti se on ollu vaan niin kirppu että vasta kasvaa siellä näkyviin ! :)
 
PikkuPaapu, ikävää, että joutuu elämään epätietoisuudessa! Se on raastavaa. Voimia ja toivotaan todella että ensi kerralla on vain hyviä uutisia :Heartred:Heartred:Heartred Itse pelkään kanssa vastaavaa tilannetta enkä tiedä miten malttaisin mieleni kontrolliultraan asti. Mitenkään ei voi kuitenkaan itse vaikuttaa... Mitkä sun viikot on?

Maggie rv 4+3
 
Kiitos kaikki kun ootte niin positiivisia :Heartred
Viikot on vähän epäselviä, mutta luulin että torstaina olisi ollut 6+1 kuukautisten alkamisesta laskettuna.. (Tänään testasin hedelmöityspäivän mukaan laskea niin vasta tänään olisi se 6+0 tai 6+1
 
noilla viikoilla on hyvinkin mahdollista ettei vielä löydy, jos esim on yhtään vanhat laitteet tms. ja on ultraajastakin kiinni paljon. toivotaan parasta :Heartred
 
Mitä muuten aiotte syödä joulupöydässä kun mädit ja kalat on hiinä ja hiinä... Ehkä jos ois tuoretta kalaa ni uskaltais mut vakuumisa en varmaan uskalla ottaa... Himottaa ne!
 
Savustan lohta tarjolle. Mie kun en muutenkaan graavilohesta tai mädistä tykkää.
 
Mie mietin myös graavilohta. Ikinä ei oo joulupöydässä vakuumipakattua graavilohta ollut, vaan aina itse graavattua.
Uskaltaakohan sitä itsetehtyä syödä, kun eikös jossain ollut suosituksena ettei vakuumipakattuja tulisi syödä? Rakastan niin paljon graavilohta etten tiedä mitenpäin olisin joulupöydässä jos en sitä saa syödä :P
Ärsyttää ku ei saanut edes neuvolaan aikaa ennen joulua ni ei oo sellasta kasvotusten saatua neuvontaa saanut.. :eek:
 
Pikkipaapu :Heartred Toivotaan että huolesi on aiheeton. Mikäli sulla on nyt tullut tuo 6+ niin voi olla että mitään sykettä ei vielä näy. Ite oon käyny 7+ ultrassa ja sillonkin lääkäri varotteli sydämmen sykkeen kanssa. Tsemppiä :Heartred

Tällä olo maanantaina eka neuvola :) Toivotaan että ei olis turha käynti. Tänään ja eilen tuli taas pientä vuotoa. Odottavan aika ultraan on pitkä, varsinkin jos se on vasta 12 viikolla :/
 
Mites kylmä ja lämminsavulohi? Ei varmaan saisi olla vakuumipakattua niissäkään?
Taidan tyytyä ostamaan kaupasta (kalatiskiltä tuoreen) lohifileen ja laitan sen uuniin ja se on sitten siinä.. o_O

Mutta oih. Mätimousse ja saaristolaisleipä.. :Heartred:sad001 Pahiten tässä kirpaisee se kun olin viime joulunkin raskaana ja jäin paitsi nöistä herkuista... :grin
 
Pikkupaapu : tee katkarapu mousse ja saaristolaisleipää :D enpäs ajatellut että vakuumi pakatusta lämminsavulohesta vois jotain tulla just eilen sitä söin.... Itse taidan käyttää omaa maalaisjärkeä ja ajatella että hyvin harvoin Suomen ruoista löytyy listeriaa... mites sit leikkeet ku nekin on pakattu muoviin tms. Vakuumin näköiseen pakettiin... :sad001
 
Käytiin tänään just ostamassa vieraille valkoviini laatikko ja itselle alkoholitonta valkoviiniä Siinäpähän juokoot ken tahtoo..
 
Takaisin
Top