Joulukuiset 2018

Itse pitäisi vaihtaa kuopuksen 1v neuvola aika niin mietin josko varais jo nyt samalla tai sitten kun käy kuopuksen kanssa ensi viikolla (mikäli saan sen sinne siirrettyä).

Mulla on nyt muutaman päivän ollut turvotusta ja viime raskaudessa lähi suku tajusikin jo siitä raskauden joskus rv.9-10 tienoilla (esikoisen syntymäpäivillä)josko nyt pystyisi turvotuksen peittämään paremmin.
 
Raskaustesti tehty, ja positiivinenhan se on!! :) Laskin rv:t uudestaan ja tänään 4+4. Nyt vaan tarrasukkia meille kaikille, että pienet kestäis matkassa ja saatais loppu vuodesta jokainen ihana rakas nyyttimme syliin! On niin epätodellinen ja super onnellinen olo!! :Heartred
 
Mäkin testasin ovistestillä mielenkiinnosta. Tulipas vahva viiva!

69bf555f336a68e55e40373db596d156
 
Mikäköhän tossa ovistestissä reagoi raskauteen? Jännä kuvio. Mutta joo, tuli nyt varattua samalla tuo neuvola muiden asioiden ohessa, osu näköjään viikolle 8.

Ja tosta turvotuksesta, ihmettelen miten vähällä oon nyt sen suhteen selvinnyt. Esikoisen kohdalla siirryin suosiolla äitiyshousuihin jo jossain viikon 11 kohdalla, kun ei kerta kaikkiaan saanut enää housuja kiinni. :hilarious: Tai ainakin ahdisti aika reippaasti. Muuten maha pullahti ulos ihan yhtäkkiä joskus viikon 16-17 tienoilla, siinä olikin sit peittelemistä..
 
Mustakin tuntuu että iltaisin varsinkin turvottaa kamalasti. Mies jo totes yks päivä että ettei vain ois pidemmällä kun tuntuu että näkyy jo nyt. Ei onneksi kokoajan ole turvotusta, mutta välillä niin paljon että näyttää kuin ois jo ties kuinkapitkällä


Onpa tänne tullut paljon viestejä! Yksi kerrallaan :D

Vatsan turvotukseen - voi kyllä, miten voi turvottaa jo 5+0 tän verran! Olen kuitenkin aika hoikka ja sporttisen oloinenkin, tuntuu että nyt olis käynnissä ihan maailmanlopun menkkaturvotus :D ja Otuskin on vasta jonkun millin kokoinen, jos siellä nyt mitään on!
 
Raskaustesti tehty, ja positiivinenhan se on!! :) Laskin rv:t uudestaan ja tänään 4+4. Nyt vaan tarrasukkia meille kaikille, että pienet kestäis matkassa ja saatais loppu vuodesta jokainen ihana rakas nyyttimme syliin! On niin epätodellinen ja super onnellinen olo!! :Heartred

Ihanaa, onneksi olkoon!
 
Mikäköhän tossa ovistestissä reagoi raskauteen? Jännä kuvio. Mutta joo, tuli nyt varattua samalla tuo neuvola muiden asioiden ohessa, osu näköjään viikolle 8.

Ja tosta turvotuksesta, ihmettelen miten vähällä oon nyt sen suhteen selvinnyt. Esikoisen kohdalla siirryin suosiolla äitiyshousuihin jo jossain viikon 11 kohdalla, kun ei kerta kaikkiaan saanut enää housuja kiinni. :hilarious: Tai ainakin ahdisti aika reippaasti. Muuten maha pullahti ulos ihan yhtäkkiä joskus viikon 16-17 tienoilla, siinä olikin sit peittelemistä..

Eiks ovistesti mittaa lutenisoivaa hormonia ja raskaustesti hcg:tä. Muistaakseni LH:n ja HCG:n aminohappoprofiilit tms oli tosi samanlaiset, siis noi on tosi samantyyliset hormonit. Haha, oispa kemisti niin ymmärtäis ehkä paremmin.
 
Onnea taas kaikille uusille!
Ja holpakka mun mielestä on hyvät viivat noille kiertopäiville. Juuri selailin vanhoja plussa kuvia tuolla yhdessä ketjussa(eri nimellä oon ollut) ja rv 4+4 oli tainnut tulla vasta selkeä viiva eikä edes ollut ihan saman vahvuinen kuin se kontrolliviiva.
Teidän kuvista intoutuneena taidan tehdä myös tänään testin enhän siis ole edes kunnon viivoja vielä saanut testi ajalla. Piti vasta huomenna tai to mutta ei malta ja jää vielä yksi sitten
 
Otin tänään härkää sarvista ja varasin jo ensimmäisen neuvola-ajan. Just muutama viikko takaperin käytiin tytön kanssa 2-vuotisneuvolassa ja harmiteltiin meidän ihanan neuvolaterkan kanssa, että seuraavan kerran nähdään sitten vasta tytön 3-vuotisneuvolassa ellei muuta keksitä. :wink Nyt nähdäänkin jo muutaman viikon päästä. Käynti osuu raskausviikolle 8, kun nyt ehkä mennään jossain rv 4+2.
 
Pitänee nyt munkin laittaa tää mun eilen tekemäni plussa. Eilen siis luultavasti 4+1.

26EC7176-CE01-4C68-9F70-A445094731EB.jpeg
 
Liitetäänpä aallossa tähän kans omat! :cat: Normi oli tehty 3+5 ja digi 4+3. Jos huomenna 5+1 kokeilis että tulisko kolmeplus mittariin... eiks se vois kuudennella viikolla jo näkyä? Vai huolestunkohan vaan jos mitään ei näykään...

F7AE3C48-E48A-4401-B3D8-EB9B1DBEAA15.jpeg
 
No nyt ei tarvi jättää enää arvailujen varaan. Testiajalla selkeät viivat!
Tosi onnellinen kyllä oon ja mieskin toivotti tervetulleeksi :love7 Mutta onhan tässä myös sulateltavaa :binkybaby

Nyt toivotaan, että kaikki menee hyvin! Niin ihanaa!
Mulla tuo maha pompsahtaa aika äkkiä esiin yleensä, mutta mahaa jäänyt vielä edellisestä tai no läskiä se taitaa jo näin 1,5v jälkikäteen olla :D Että toivotaan et se vähän pelastaa tai ettei ainakaan pahenna :joyful:
 

Liitteet

  • _20180403_172137.JPG
    _20180403_172137.JPG
    278.9 KB · Katsottu: 52
Lisään itseni listaan sitten joskus kun varmistuu laskettu aika. Nyt siis tosi epävarma, koska kuukautisista jo huomenna 6vkoa niin en usko niin pitkällä olevan. Varmaan rv4-5 välillä nyt, jos edellisten raskauksien viivoja vertaa niin veikkaisin et ainakin joitain päivä päälle 4, ehkä jo lähempänä 5.
 
Sorruin tänään ostamaan digitaalisen testin, aiemmin tehnyt liuskatestejä ja ne ollut haaleita viivoja, ensimmäisen kerran 25.3 testasin ja muutaman liuskan tein sen jälkeenkin. Menkoista laskettuna nyt ois 5+1 viikko tai 5 tasan, mut saas nähdä kun digitaalinen näytti nyt näin... ens Ti ois kuopuksen neuvola niin samalla ajattelin varata ensimmäisen neuvolan itsellekkin. ImageUploadedByVau Foorumi1522836350.582479.jpg
 
Mä tein kans tänään digin, oletin että olis pitänyt olla 2-3 mutta tulikin jo 3+. o_O Noh, parempi tietysti niin. Kävin tänään lääkärillä raskauteen liittyvissä asioissa, pääsenkin varmaan kunnalliselle varhaisultraan, kun ei oo ihan täysin tiedossa tää raskauden kesto. Toivotaan ainakin. :) Omien laskujen mukaan nyt olis 4+6, mutta tiedä sitten.
 
Vaima, onko toi liuskatesti PC:n testi? Onko toi millon tehty? Ite tein tänä aamuna melko samanvahvuisen ja oon ihan paniikissa et tää on kemiallinen:woot: Tänään viimestään ois menkkojen pitäny alkaa. En ymmärrä miksen pysty yhtään luottamaan siihen että oisin raskaana. Alaselkää särkee koko ajan. Onko muilla samaa? Oispa jo kesäkuu ja ois eka kolmannes ohi:rolleyes:
 
On joo, oon tehny pari aamulla ja pari päivällä ja joka kerta ollut yhtä haaleita, yksi ollut ehkä hieman vahvempi niistäkin
 
Takaisin
Top