Joulukuiset 2018

Mä itekki haluisin kyllä mennä varhaisultraan, kahdesta edellisestä käynykkin. Kakkosesta näky syke ja oli viikot 5+4 mutta taas kolmosesta ei näkyny 5+6 vielä ja kävin sitten vielä siitä parin viikon päästä uudestaan niin näkykin hyvin jo. Aattelin että nyt menis sitten 7-8 viikolla sinne.

Mää kerroin mun äidille eilen kun yritin jekuttaa sitä mutta se ei edes tajunnu että olis aprillipäivä ja oli heti ihan ilonen ja sitten mies halus kertoo omille vanhemmilleen kun oli sanonu myös että yritetään. Muille en varmaan erikseen rupee edes kertomaan, eiköhän ne joskus huomaa.
 
Uskaltaisinkohan hyvin hyvin varovaisesti tulla tänne kurkkimaan ja fiilistelemään... Toivoisin kovasti, että tuntemukset kehossa olis merkkejä onnistuneesta raskautumisesta, mutta kun ei kotona ollut raskaustestejä, niin tein ovis-testin ja siihen pärähti välittömästi kaksi kovin tummaa viivaa.. Voisko olla, että olisin raskaana?! :) Jos näin olis, niin nyt olis rv 4+1 tai 4+2. Menkat muutaman päivän myöhässä, alavatsalla erilaisia jomotuksia kuin menkkojen alkaessa, rinnat aavistuksen arat. Kuvittelenko vain..?! No, ei auta kuin odottaa ja toivoa, että keho kertoo nyt jo jotain tapahtuvan!! Esikoinen (nyt 1v4kk) ei tullut "sormia napsauttamalla" ja marraskuussa -17 km, joten hyvin varovaisin mutta toiveikkain fiiliksin tässä kuulostelen kehoa ja odottelen/pelkään menkkojen alkavan. Onko kellään kokemusta, että ovis-testi olis näyttänyt raskauden?
 
Tiitu, mulla näytti ovistesti viime raskaudessa :) Pidetään peukkuja!
 
Heippa, tunkeilen tänne viime vuoden joulukuisista kun vähän fiilistelin teidän keskustelua ja muistelin vuoden takaisia :p mutta siis joo, ovistesti on mulle näyttänyt kummallakin kerralla ennen raskaustestiä raskauden! Onnea kaikille tulevista joulun lapsista, mulla on niitä kaksi :Heartred
 
Pitäisköhän ihan mielenkiinnosta tehdä huomenna aamulla yks ovistesti, ja kattoa mitä se näyttää. :grin Kun ehdin tossa just niitä tilata läjän ennen plussaa. :hilarious:
 
Mietin samaa, täytyshän tuo nyt testata myös omalla kohdalla kun kerrankin mahdollisuus on! :)
 
Mullakin olis hirviä kasa! :joyful: Tilasin muutama kuukausi sitten niitä ihan tolkuttomasti ja käytin... yhden! Se siitä oviksen metsästyksestä. :hilarious: Vieläkin hukassa. Alkukierrosta joskus, tämän hetken veikkaus!
 
Varovasti ilmoittaudun mukaan joukkoon. Tammikuussa mulla oli oman tulkintani mukaan kemiallinen raskaus, joka heitti kierrot ihan sekaisin. Nyt kp29 ja testissä selkeet viivat. Jännittää edellisen kokemuksen jälkeen voiko tähän luottaa, mutta varovaisen optimistisesti nyt kuitenkin asiaan suhtaudun! :happy:
...vielä kun malttaisi nukkua... :nailbiting: :hilarious:
 
Täällä alkanu hirvittää etä liekö jää kemialliseksi..:sad001 Tänään on kp 27/28 ja viiva on näin haalee. Apteekin omalla testillä. Ja niin selkeet menkkaolot. Oon just lähössä töihin ni pakko varustautua kasalla siteitä..
Millasia viivoja muilla on ollu kemiallisissa?
 

Liitteet

  • 7C8D0CBC-9AA5-473F-9167-654E785F2BFA.jpeg
    7C8D0CBC-9AA5-473F-9167-654E785F2BFA.jpeg
    658 KB · Katsottu: 51
Täällä alkanu hirvittää etä liekö jää kemialliseksi..:sad001 Tänään on kp 27/28 ja viiva on näin haalee. Apteekin omalla testillä. Ja niin selkeet menkkaolot. Oon just lähössä töihin ni pakko varustautua kasalla siteitä..
Millasia viivoja muilla on ollu kemiallisissa?

Mulla tokassa raskaudessa oli ihan haalea viiva kun testasin kp 28/28, se lähti siitä sitten vahvistumaan.

Oliko sulla viiva vahvistunut sunnuntaista? Ja tietysti siihen vaikuttaa miten kauan virtsa on ehtinyt olla rakossa ja miten paljon on juonut ym.

Toivotaan viivalle vahvistumista ja että menkat pysyy poissa! Tsemppiä :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Täällä alkanu hirvittää etä liekö jää kemialliseksi..:sad001 Tänään on kp 27/28 ja viiva on näin haalee. Apteekin omalla testillä. Ja niin selkeet menkkaolot. Oon just lähössä töihin ni pakko varustautua kasalla siteitä..
Millasia viivoja muilla on ollu kemiallisissa?

Mulla oli tammikuussa kemiallinen, jolloin sain yhteen testiin haamujen haamun, josta sanoin sen olevan haamu vain hyvällä mielikuvituksella. Se ei ollut siis todellakaan niin selkeä kuin tuo sinun viivasi. Ootko siis testannut jo aiemmin? Ja onko siitä haalistunut?
 
On tuo viiva ehkä vähän vahvistunut sunnuntaista. Toivotaan että vahvistuisi kunnolla ja sais ainakin hetkeksi mielenrauhan.
 
Mihin aikaan oot testannu? Mulla ainakin aamulla tulee haalee pian kun vaik päivällä muutaman tunnin pidätyksen jälkeen. Tässä kuva aamulla tehdystä ja sit alempi on vaan pari tuntia myöhemmin tehty, eli älä nyt vielä ainakaan oo liian huolissaan :) ja ootko tehny koko ajan samoilla testeillä?
 

Liitteet

  • IMG_20180403_082036.jpg
    IMG_20180403_082036.jpg
    470.4 KB · Katsottu: 76
Jokohan sitä alkais uskoo että eiköhän tässä raskaana olla :) kuva eiliseltä 4+1, en oo aikasemmissa raskauksissa saanu vielä tässä vaiheessa noin vahvaa viivaa, mutta hyvä vaan että vahvistu nopeesti niin voi edes vähän vähemmän ressata :joyful:
 

Liitteet

  • IMG_20180403_082509.jpg
    IMG_20180403_082509.jpg
    238.6 KB · Katsottu: 62
Holpakka, kyllä mun mielestä on viiva vahvistunut verraten siihen sun edelliseen kuvaan. :) Mullakin oli monta päivää haalea viiva. Pidetään peukut pystyssä että kyllä se siitä vahvistuu! :Heartred
 
Piti kokeilla aamulla tuota ovistestiä, näköjään näyttää myös raskauden. :hilarious: Yllä siis ovistesti ja alla PC.

Muoks. Jännästi väri levinnyt tossa ylemmässä, nappasinkohan kuvan turhan ajoissa. Noo samapa tuo.
 

Liitteet

  • IMG_20180403_074329.jpg
    IMG_20180403_074329.jpg
    762.6 KB · Katsottu: 72
Onko joku jo varaillut neuvolaa? Itsellä lyö ihan tyhjää mihin kohtaan yleensä ensimmäinen neuvolakäynti ajoittuu?
 
Ite en oo vielä varannut neuvolaa, mutta katotaan haluaako hoitaja varata sen nyt tässä samalla, kun soitin sinne muissa asioissa. Takaisinsoittoa odotellessa.. Muistanko ihan vallan väärin, jos sanon että eka käynti oli ehkä siinä viikon 8-9 tienoilla..? Paremmin tietävät/muistavat korjatkoon. :grin
 
Mäki muistelisin ekan neuvolan just noille viikoille kuin Ibis. En oo viä varannu, kun "omalle" neuvolan kätilölle soittoaika on vain 10-11 ja olen toimistossa pomon kuulevien korvien alla päivät. Olen odottanut, että olisi pomo vapaalla, niin saan soitetuksi :p Ensi viikolla vissiin tulee siihen mahis.

Onko muilla kuinka jo turvotusta? Musta tuntuu, että maha on jo aamusta kuin pallo, eikä omissa farkuissa ole yhtää hyvä istua päivää toimistossa. Esikoisen aikaan maha alkoi pikkuisen näkyä muille vasta muistaakseni joskus ennen puolta väliä..eikä aluksikaan ollut turvotusta ollenkaan. Vai oonkohan mä vaan lihonu :grin
 
Mäki muistelisin ekan neuvolan just noille viikoille kuin Ibis. En oo viä varannu, kun "omalle" neuvolan kätilölle soittoaika on vain 10-11 ja olen toimistossa pomon kuulevien korvien alla päivät. Olen odottanut, että olisi pomo vapaalla, niin saan soitetuksi :p Ensi viikolla vissiin tulee siihen mahis.

Onko muilla kuinka jo turvotusta? Musta tuntuu, että maha on jo aamusta kuin pallo, eikä omissa farkuissa ole yhtää hyvä istua päivää toimistossa. Esikoisen aikaan maha alkoi pikkuisen näkyä muille vasta muistaakseni joskus ennen puolta väliä..eikä aluksikaan ollut turvotusta ollenkaan. Vai oonkohan mä vaan lihonu :grin

Mustakin tuntuu että iltaisin varsinkin turvottaa kamalasti. Mies jo totes yks päivä että ettei vain ois pidemmällä kun tuntuu että näkyy jo nyt. Ei onneksi kokoajan ole turvotusta, mutta välillä niin paljon että näyttää kuin ois jo ties kuinkapitkällä
 
Takaisin
Top