Joulu

Täälläkin kaikki vihdoin "valmista" joulua ajatellen, ollaan siivottu ja tehty kaikki ruoat niin valmiiks kun voi tehdä. Tänään jopa vahingossa (ilman etsimistä) löydettiin just täydelliset verhotkin meidän olkkariin, joten ei onneks tarvi mitään hätäverhoja laittaa roikkuun joulun ajaksi (äippä ja iskä nukkuvat olkkarissa).

Loistavaa! SUCCESS. Oon niin paras. Ei varmaan kaikki tää olis ollu mahollista ilman raskauden supervoimia.

Oikein rauhaisaa ja mukavaa joulua kaikille ^___________^
 
täälläkin joulusiivous, piparit, juustokakku ja laatikot tehtynä. joulukuusi koristeltu ja lahjat jo sen alla. joulukoristeet ja kukat tuo ihanan tunnelman tuoksujen kanssa(vaikka nenä vähän tukossa onkin:D) vielä rosollia valmistelen ja luumukiisseliä esikoisen kanssa. tykkää paljon kokkkailla äidin kanssa<3
kinkku sitten uuniin yöksi. ihanaa. huomenna lisää ruuanlaittoa(ei paljoa) ja kaikkea perinteisiä joulujuttuja. nyt kun omia lapsia, niin itekin juhlii taas intensiivisemmin joulua:) tosi mukavaa.

aamu: minkälaista juustokakkua teit? me tehtiin karpalojuustokakkua, ihan hyvää tuli, mut ei kovin puolukkaista:D glögijuustokakkua piti tehdä, mut en löytänyt sellasta sopivaa ohjetta. halusin tällä kertaa liivatteetonta. tein amerikkalaisen juustokakun ohjeella, hieman itse muokkaillen:D

mekin mennään illalla valmiiseen pöytään mut halusin tehdä itekin ruokia, kun on niin joulufiilis ja haluan opetella tulevia perhejouluja varten itekin tekemään.

taidan illalla vähän jo maistella juustoja ja ehkä avaan pienen suklaapaketin (vähän parempaa suklaata) joka jemmattiin aattoa varten:P

Oli muuten kauhea toi 8-vuotiaan pojan kuolema:( ihan itketti kun luin siitä. parka pieni kuoli ja varmaan oli aika kiduttava kuolema:'(

IHANAA JOULUA KAIKILLE!
 
Koti siivottu, lahjat paketoitu, kuusi koristeltu ja kynttilät sytytetty. Nyt sitä voikin sitten vain rentoutua. Ja mikä parasta, saan hetken aikaa nauttia tästä kaikesta ihan vain itsekseni, kun mieheni lähti vielä kaverinsa kanssa iltamäkeen laskettelemaan (harrastus, jota mun tulee tänä talvena vielä ikävä...). Huomenna syömään mieheni äidille ja joulupäivänä mun vanhemmille eli valmiisiin pöytiin siis täälläkin, ainakin toistaiseksi. :) Oikein mukavaa ja leppoisaa joulunaikaa teille kaikille!
 
Hyvää joulua kaikille äideille sekä odottaville äideille ^^
Tänää mukavasti poksahtaa 24 viikko! Tasan 16 viikkoa lasketuun aikaan eli 112 päivää!
Pavioinaan rauhassa siis tänäjouluna, ensijouluna meillä onkin pikkunen pyörimässä ja antamassa lisävauhtia jouluun ^^

 
Takaisin
Top