Jännittävä haamuviiva

Minä taidan mennä salaisista ja toukokuu 2018 ryhmistä jonnekin haaveilemaan. Huomenna pääsen käymään neuvolassa lääkärin luona, mutta tein tänään kotona jonkun marketin raskaustestin > negatiivinen. Että sepä siitä.

Kaikille onnea odotukseen :Heartpink
 
Minä taidan mennä salaisista ja toukokuu 2018 ryhmistä jonnekin haaveilemaan. Huomenna pääsen käymään neuvolassa lääkärin luona, mutta tein tänään kotona jonkun marketin raskaustestin > negatiivinen. Että sepä siitä.

Kaikille onnea odotukseen :Heartpink

Voi kuinka ikävää..
Toivottavasti pian onnistuu uudelleen!
 
Jos jaksat nenevia niin tuu vielä kertoo miten lääkärissä meni tänään..

Mä laitoin pyyntöä salaiseen!
 
Inhottavaa tulla tähän perään iloitsemaan mutta äsken näkyi ultrassa syke eli kaikki sittenkin hyvin täällä! Vaikea uskoa todeksi. Vastasi viikkoja 6+3 vaikka menkkojen mukaan pitäisi olla 7+1. En kuitenkaan osaa olla siitä huolissani koska mulla on pitkä kierto ja aiemmissa raskauksissa ollut sama juttu koon kanssa. Toivotaan että kaikki menee hyvin, niin kauhean alussa ollaan vielä...
 
Minä taidan mennä salaisista ja toukokuu 2018 ryhmistä jonnekin haaveilemaan. Huomenna pääsen käymään neuvolassa lääkärin luona, mutta tein tänään kotona jonkun marketin raskaustestin > negatiivinen. Että sepä siitä.

Kaikille onnea odotukseen :Heartpink

Voi ei! Voimia :Heartred
 
Minustakin on vaikea uskoa enkä ole vielä tajunnut että oikeasti olen raskaana.. Eilen ultrassa oli kyllä helpottavaa nähdä että siellä näkyi elämää ja kaikki näytti hyvältä mutta en ole vielä asiaa sisäistänyt, tai jotenkin suhtaudun ehkä varauksellisesti edelleen.. Tämä olo ei kyllä anna paljon unohtaa että on raskaana. Onpa sekavaa, mutta kertoo kai tän hetken fiiliksistä..
 
Minäkin plussasin lauantaina. Ja tuli kyllä heti aika selkeät viivat että ei vois sanoa haamuksi :D laskettuaika ajoittuis 31.5-2.6. Vain esikoinen on mennyt yli, 2 muuta on tullut ennen laskettua aikaa, niin ajattelin että liityn tähän teidän ryhmään :) vaikka eihän sitä tiedä, tässähän kyllä kerkiää tapahtua vielä vaikka mitä. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
 
Takaisin
Top