Jännittävä haamuviiva

Nunnu03

Silmät suurina ihmettelijä
Nyt alkoi mahan pohjassa perhoset lentelee. Tänään aamulla tikkuun tuli haalea haamuviiva. Vaikka ollaan ajateltu toista lasta tuntuu tää jännältä. Mies aina skeptinen haamuviivojen suhteen.
Aikaisemmin siis yksi lapsi, joka 2v 2kk. Sit lapsen syntymän jälkeen yks kemiallinen raskaus ja yks keskenmeno.

Löytyykö muita kenellä olis plussaa toukokuun vauvalle?
 
Hei,
Mulle tuli kanssa tänään haamu:oops:.Vähän on epäselvää onko huhtikuinen vai toukokuinen. Luultavasti toukokuun alkuun menee. Menin kuitenki tuonne huhtikuisiin, kun luultavammin syntyy sillon jos on yhtään esikkoon tullut.:joyful:
 
Paljon sulla on viikkoja edellisistä menkoista laskettuna? Mulla näyttää 3+3. 3.5 olis laskureiden mukaa laskettu. Mut jotenkin en ihan usko noihin mun viikkoihin. Usein ei ihan näin alussa pystys plussaa tulemaan. Luulen et ovis on tapahtunu aikasemmin.
 
Mäkin liityn seuraan! : ))) Tässä ollu jo reilu viikon vaikka ja mitä oireita, mut nyt kun huomenna pitäis alkaa menkat ni uskalsin tänä aamuna tehdä herkän testin. Ja selkeä plussahan sieltä tuli!!! Ja täällä juu kunnon menkkajomotussärkyä ja rinnat kipeet, mut kaikista pahin on tää järkyttävä väsymys!:sleep011 mulla ois nyt 4+1, mut kierto vaihtelee joskus ni voi olla enemmänkin. Jännää!
 
Äippä tota oiretta mulla ei kyllä ole :) Kamala väsymys, turvotus ja toisinaan vähän etoo. Ja koko ajan tunne, että menkat alkais...sais kyllä pysyä poissa!! :)
 
Täältä tullaan mukaan kans! Ei oo oikein mitään oireita, vähän menkkajomotusta eilen. Testiin tuli eilen ihan selkeät viivat :) meillä on yksi lapsi 1v 2kk.
 
http://aijaa.com/OwPLtY

Josko tuos linkis kuva näkyis, en saa/osaa muuten ladata.

Tänään olis vasta 3+4, ja testin herkkyys on 25mIU, et eipä se viel kovin vahvasti vois näkyäkään, kait..
Sekavat tunteet kyl on. Viime raskaus meni kesken 8+3, (huomattiin tosin vasta 11+3) pelko on että tässä käy samoin.
 
Täällä tänään tämmöinen :)
 

Liitteet

  • 1503564019957.jpg
    1503564019957.jpg
    14.6 KB · Katsottu: 123
Takaisin
Top