Jännittävä haamuviiva

Mäki oon miettiny mut oli jonkin verran kriteeriä.. 30 viestiä tälle puolen jne..
 
Joo niin oli :) Mutta mä varmaan oon jo kirjoittanut 30viestiä :) tai kohta ainakin :D
 
Mulla ei oo kriteerit vielä täynnä, täytyy ootella :) Uteliaisuuttani kävin tuon toukokuisten listan läpi, niin ei siellä näkyny kellään banneria. Sen perusteella ryhmässä ei ole ketään kö? Kai sen pitäs näkyä samalla tavalla ku nuo vanhatkin näkyy.
 
Mulla tuli esikon raskaudessa +12 tosi reiluja verenvuotoja ja ihan hyvin päätty. Istukan vieressä vuoteli iso hematooma pois
 
Mulla tulee loppuviikosta se 30 päivää liittymisestä täyteen, että varmaan siinä vaiheessa laitan sit liittymispyyntöä. Hassua muuten, että mun liittymisestä on jo niinkin kauan:grin Piinapäivinä liityin, eikä siitä testailusta tunnu olevan vielä montaakaan päivää:)
 
Mä olen varmaan kans tulossa sinne pikkuhiljaa. Mä en oikein tykkää kirjoitella yleisellä puolella. Myös esikoisen ryhmässä olin/olen aktiivinen vain salaisessa ryhmässä.
 
Montako tekstiä piti olla tällä puolen? Puhelimella käytän pelkästään niin ne ohjeiden tiiraamiset on tuskaa :D
 
Meinaan liittyä kunhan kriteerit täyttyy eli varmaan ensi viikolla:)
 
Ohjeissa oli myös ohjeet miten saa listattua tähän lasketun ajan ketjuun kirjotetut viestit, eli helpompi laskea paljonko on kirjotellu.
 
Ohjeissa oli myös ohjeet miten saa listattua tähän lasketun ajan ketjuun kirjotetut viestit, eli helpompi laskea paljonko on kirjotellu.

Mutta mä en ainakaan saanut sovelluksella toimimaan :/ siksi laskemalla laskin :D
 
Ohjeissa oli myös ohjeet miten saa listattua tähän lasketun ajan ketjuun kirjotetut viestit, eli helpompi laskea paljonko on kirjotellu.

Mutta mä en ainakaan saanut sovelluksella toimimaan :/ siksi laskemalla laskin :D
 
Mustakin olisi kiva liittyä salaiselle puolelle mutta saa nähdä saanko koskaan viestimäärää täyteen...
 
Jaa, olen näköjään kirjoitellut tänne jo yli 40 viestiä reilussa viikossa... :wideyed:
Eiköhän sitä voisi siirtyä salaiselle puolelle lörpöttelemään..:woot:
 
Takaisin
Top