IVF/ICSI kokemuksia

Beisla, tsemppiä loppuihin piinapäiviin!

Suski75, harmi kun vain yksi oli terve. Toivottavasti tämä yksi riittää!

Hulbertiina, voimia teille molemmille :Heartred

Kissankulta, voi ei, oon niin pahoillani. :sad001Voimia uuden yrityksen odotukseen!

Cranberry, voimia myös teille :Heartred

Mulla on tänään kp2. Tähän kiertoon saadaan toivottavasti tehtyä PAS, jos vaan ovulaatio ajoittuu sopivasti. Uutena juttuna oon menossa huomenna kokeilee akupunktiota. ERA testin tulokset tulee toivottavasti viimeistään ensi viikon alussa.
 
Isounelma, onnea!

Jero, tsemppiä. Ei se vuoto mitenkään ylennä mieltä, vaikka onkin todennäköisesti vaaratonta.

Ronya, toivottavasti era-tulokset tulee pian ja ovis sopivasti niin että saatte PAS:n tähän kiertoon.

Testattiin kuitenkin jo tänään. Ihan hentoinen toinen viiva tuli. En edes viitsi yrittää ottaa kuvaa. Tänään dpo12, viimeksi testattiin dpo13, silloin oli vahvempi viiva. Tänään oli ehkä samanlainen kuin viimeksi virallisena testipäivänä, kun näkyi jo että oli mennyt kesken. Toki nyt on päivää aiemmin kuin eka testi viimeksi, mutta silti jännittää jääkö taas kemialliseksi kun viiva on niin hento. Tiputtelee, jo ties kuinka monetta päivää.
 
Täälläkin pyörähti eilen uus hoito käyntiin. Tuntupa harvinaisen pitkältä mokoma parin kuun odottelu...

Tsemppiä kaikille omissa vaiheissanne! Ja kovasti voimia pettymyksen kokeneille!
 
Hienoa Nasukka, onko teillä pitkä vai lyhyt kaava?

Täällä ei enää tiputtele vaan vuotaa kuin seula. Ei todellakaan pärjää pikkuhousunsuojalla ja krampit on pahat. Minä olisin halunnut testata uudestaan jo tänään, vaimo kannatti perjantaita. Mutta lähdin sitten kauppaan myöhässä, Cittari oli jo mennyt kiinni. Sieltä olisi saanut 8kpl r-testejä halvalla, kun Prismasta saa vain 2kpl paketissa. Kuitenkin tullaan melko varmasti tarvitsemaan se isompi määrä, pitää siis tänään käydä kaupassa.
Virallinen testipäivä on lauantai, mutta jos huomenna testi on nega tai selvästi heikentynyt, lopetetaan Lutinukset siihen. Ei se hcg nyt uudestaan ylös pomppaa.
 
Muokattu viimeksi:
Beisla kuulostaa ikävältä tuo vuodon määrä ja krampit:sorry:

Pitkällä kaavalla mennään niinku viimeksikin. Pistokset alkanee 15 päivä ja punktio ois viikolla 48. Toivottavasti siis tulossa aikanen joululahja plussan muodossa:shy:
 
Jaa. Noh. Höm. Ei ollutkaan testi nega tänään. Ei mikään supervahva, mutta vahvempi kuin kaksi päivää sitten. Ehkä myös vahvempi kuin viime kierrossa dpo13. Tänään siis dpo14. Edelleen vuotaa reilusti. Vaimo meinasi jo tänään soittaa klinikalle, mutta minä ehdotin että testataan vielä sunnuntaina ja soitetaan maanantaina, niin virallinen testipäivä on ehtinyt mennä.
 
Tsemppiä Beisla ja vaimo! Toivotaan, että tilanne kehittyy suotuisaan suuntaan. Vuotojutut lienevät melko yleisiä hoitoalkuisissa raskauksissa.
Plussapuhallus ketjuun!!
 
Beisla: Älä menetä toivoa! Mulla oli viikoilla 5+jotain ja 7+jotain hyvin runsasta vuotoa ihan supistusten kera, ja tuolla tuo 10kk ikäinen sinnittelijä nukkuu nyt päiväuniaan :) Kohtu on erittäin "verevä" alkuraskaudessa, koska silloin sinne kehittyy paljon uusia pieniä verisuonia, jotka voivat vuotaa. Ja jostain syystä hoidoissa verenvuodot kuulemma vielä yleisempiä.
 
Vuodoista: joo, viimeksi onnistuneessa raskaudessa oli kyllä vuotoa, ei haitannut.

Proosallinen kysymys: onkos muita kahviaddikteja? Oletteko luopuneet "paheesta" jo ennen hoitoja? Hyvällä tahdolla vois laskea, että olen vähentänyt, mutta 4 kuppia päivässä on varmaan keskimääräinen
 
Minulla menee vähän alle 200 mg kofeiinia päivässä, enkä ole siitä yrittänyt vähentää.
 
Menopurit aloitin töissä päivänä. Ekaa piikkiä en saanut pistettyä itselle vaikka hoitaja olen :smiley-angelic006 Mies pisti mutta eilen rohkenin sitten itse pistämään. Ultra oli keskiviikkona ja tilanne sellainen kuin pitääkin. Ikäisekseni kuulemma hyvä tilanne munasarjoissa.

Minä olen kahviaddikti enkä ole sitä vähentänyt ja tuskin kovin pystynkään :smiley-ashamed008
 
Viimeksi vähensin kahteen kuppiin päivässä, mutta muistaakseni vasta raskauden alkaessa.... aah, pitäkää sushit ja viinit, mutta aamusumpit ja toimistoespressot ja lounaspaikan jälkkärimokka ovat minun
 
Nasukka, toivottavasti saatte ihanan joululahjan plussatestistä!

Mette, onneksi mies oli auttamassa, on se pistäminen vaan kurjaa. Mutta kaikkeen tottuu.. hyvää saalista teillekin!

Aira, vaimo ei juo kahvia mutta teetä menee senkinn edestä eli kofeiinia kyllä saa. Ei olla vielä juteltu, mutta uskon että hän aikoo vähentää.

Nyt kun ehdin istua alas, otin kuvaa testeistä. Siinä dpo12 ei näy kuvassa juuri mitään, mutta livenä näkyy kyllä haaleaa väriäkin. Nyt on vähän luottavaisempi mieli, mutta kyllä jänskättää sunnuntain testi!

20181102_205959.jpg
 
Iiiiks Beisla! Toivotaan, että viiva jatkaa vahvistumistaan! Hyvältä näyttää! Mä täällä taustalla jännäilen :grin

Ja nyt kun kirjotin niin voisin vastata kahvikysymykseenkin.
En vähentäny kahvinjuontia hoidoissa ja mullakin useempi iso muki meni päivässä. Mut plussasta pari viikkoa niin ei todellakaan voinu kuvitellakaan edes ajattelevansa kahvia :grin Ja nyt 14+0 ja en edelleenkään pysty juomaan. Kahvin hajukin tekee pahaa. Eli entiselle addiktille kävi näin eikä ees oo ikävä kahvia :grin
 
Beisla viivahan vahvistuu mukavasti!!! Toivottavasti vuoto on harmitonta ja plussa on pysyvä!!!

Mie entisenä kahviaddiktina vähensin hoitojen alkaessa muutamaan kupilliseen ja vahingossa on vähentyny vielä lisää. Nykyään menee pääsääntösesti 2-4 kuppia päivässä, mut välillä vahingossa selviää yhelläkin. "Aamukahvi" (työvuoroista riippuen ajankohta vaihtelee) on se tärkein..
 
Ehdin jo iloita plussasta. Nyt kuitenkin epäilyttää kun menkkakivut ja kuukautismainen vuoto alkoi tänään, alkionsiirrosta 18pv, kp35. Olisko plussaa näyttänyt aluksi eli kemiallinen raskaus. Onko kokemuksia?
 
Isounelma, harmi jos näin kävi. Mulla tuli heinäkuussa, ehti nousta ja lähti laskemaan saman tien. Vuotoa ei lähteny tulemaan, kun olin niin kovilla lääkkeillä, että lorahti vasta ku lopetin ne verikoeseurannan perusteella.
 
Ainoa pas nyt siis käytetty ja pitäisi 2.ivf kierokselle lähteä. Rankkaa on. Ikää kohta 39v ja vasta helmikuussa pääsisi aloittaan hormonit. Alkaa usko loppumaan, kun lapsen hankkiminen näin rankkaa. Takana km v.2016 rv8 ja nyt kemiallinen. Vieläkö on toivoa?
 
Takaisin
Top